Wypłata dywidendy z opóźnieniem

Data: 2014-07-28 17:54:21
Autor: Jacek
Wypłata dywidendy z opóźnieniem
Jeżeli spółka z o.o. wypłaca udziałowcom dywidendę zgodnie z uchwałą ale z dużym opóźnieniem (ponad rok), to czy udziałowcy mogą żądać odsetek? Czy te odsetki byłyby wtedy KUP?
Jacek

Data: 2014-07-29 10:23:55
Autor: Iw
Wypłata dywidendy z opóźnieniem
Jeżeli spółka z o.o. wypłaca udziałowcom dywidendę zgodnie z uchwałą ale z dużym opóźnieniem (ponad rok), to czy udziałowcy mogą żądać odsetek?

Poszukaj sobie dokładnie interpretacji, bo gdzieś mi się już o oczy obiło, że w takiej sytuacji spółka ma przychód jakby skorzystało z darmowej pożyczki.

Czy te odsetki byłyby wtedy KUP?

Moim zdaniem nie.

iw

Data: 2014-07-29 10:24:25
Autor: Iw
[...]

Moim zdaniem takie odsetki nie będą KUP.

iw

Wypłata dywidendy z opóźnieniem