Wypłata odszkodowania za przysyłanie ma teriałów reklamowych

Data: 2010-05-07 17:39:13
Autor: Marcin Wieczorek
Wypłata odszkodowania za przysyłanie ma teriałów reklamowych
W 2000 roku wydany został wyrok w sprawie używania danych teleadresowych
mimo wyrażonego sprzeciwu. Chodziło o LG Petro Bank, który wysłał
życzenia urodzinowe klientce gdy ta wcześniej złożyła prośbę o usunięcie
jej danych z ich systemu.

Szukam informacji na temat tej sprawy bo jestem w tej samej sytuacji.
Złożyłem w Polkomtelu pismo z wnioskiem o usunięcie moich danych z list
marketingowych i nawet dostałem pisemne potwierdzenie. Nadal jednak
otrzymujÄ™ od nich SMSy z reklamami.

Czy wiecie może jak sprawa się skończyła? Była apelacja (bank takową
zapowiadał)? Wiem tyle co napisano tutaj:
http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34310,139580.html
Artykuł niestety jest płatny. Poniżej wynotowałem najważniejsze informacje:
- sprawę prowadziła sędzia Teresa Rutkowska
- pełnomocnikiem banku była Jolanta Potocka
- sprawa toczyła się w łódzkim sądzie okręgowym

Z góry dzięki za informacje.

Data: 2010-05-07 11:40:40
Autor: witek
Marcin Wieczorek wrote:
[...]

Nie wiem czy to akurat o tą sprawę chodziło, ale któryś z bankow zapłacił za to 20 tys.

Data: 2010-05-07 21:19:45
Autor: Marcin Wieczorek
W dniu 2010-05-07 18:40, witek pisze:
Nie wiem czy to akurat o tą sprawę chodziło, ale któryś z bankow
zapłacił za to 20 tys.

We wspomnianym artykule piszą, że taki był właśnie wyrok. Problem w tym,
że bank zapowiedział apelację a wiadomo, że wtedy wszystko może się zmienić.

Data: 2010-05-08 11:13:06
Autor: namikk
Marcin Wieczorek wrote:

We wspomnianym artykule piszą, że taki był właśnie wyrok. Problem w tym,
że bank zapowiedział apelację a wiadomo, że wtedy wszystko może się
zmienić.

Masz może sygnaturę tego wyroku?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-08 13:58:03
Autor: Marcin Wieczorek
W dniu 2010-05-08 11:13, namikk pisze:
We wspomnianym artykule piszą, że taki był właśnie wyrok. Problem w tym,
że bank zapowiedział apelację a wiadomo, że wtedy wszystko może się
zmienić.

Masz może sygnaturę tego wyroku?

Nie. W artykule tego nie ma. Czy w sądzie można znaleźć takie
informacje? Czy to jest wiedza dostępna publicznie?

Data: 2010-05-08 15:11:38
Autor: namikk
Marcin Wieczorek wrote:

Nie. W artykule tego nie ma. Czy w sądzie można znaleźć takie
informacje? Czy to jest wiedza dostępna publicznie?

Można znaleźć,tylko właśnie trzeba mieć tą sygnaturę.Szukałem tego bez
powodzenia w sieci.Także jakby udało Ci się na nią trafić, to prośba o
info. w tej kwestii.Sprawa jest do wygrania. :-)

Pozdrawiam

Wypłata odszkodowania za przysyłanie ma teriałów reklamowych