Wypłata powyżej środków? (Konto<30)

Data: 2012-06-03 11:18:26
Autor: Piotr
Wypłata powyżej środków? (Konto<30)
Witam!

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić pewną sytuację? Mam konto < 30 w BZWBK. Mam obecnie taki stan konta: Dostępne środki 0,00 zł. Saldo 173 zł.

Jak patrzę w historię to nie mam tam jeszcze naliczonej opłaty 200 zł, a taką kwotę płaciłem kartą.
Dziwi mnie to strasznie... Czy może być tak, że będę miał saldo ujemne?

Czy może być z tym problem? Martwię się, bo kupowałem bon dla dziewczyny jako prezent na zabiegi u kosmetyczki. Mam wydruk-potwierdzenie, że zapłaciłem. Czy może być tak, że potem mi cofną tą opłatę, bo jednak nie mam środków??? Nie chciałbym by wyszła taka głupia sytuacja.

Proszę o odpowiedź

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2012-06-03 13:29:50
Autor: MarekZ
Wypłata powyżej środków? (Konto<30)
Użytkownik "Piotr"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4fcb2be2$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Cofnięcie tej płatności nie wchodzi w rachubę, natomiast warto byłoby wpłacić/przelać na rachunek w poniedziałek 27 zł, zanim transakcja się rozliczy, aby uniknąć niedozwolonego salda ujemnego, co może skutkować jakimiś opłatami/odsetkami/whatever.

Data: 2012-06-03 13:33:37
Autor: marcin
Użytkownik "Piotr" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:4fcb2be2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jak przeszło, to przeszło - ja akurat od bzwbk trzymam się z daleka, ale jak masz kwit, to się o nic nie marchw.

pozdro

Data: 2012-06-03 14:17:34
Autor: RobertS
[...]

jak masz kwit, to siÄ™ o nic nie marchw.

pozdro

niczego nie cofną, będziesz miał saldo debetowe (transakcja była offline?) i najlepiej przelej kilkadziesiąt PLN, aby na koncie debet nie powstał, bo od razu bank odsetki od niedozwolonego debetu naliczy...

RobertS

Data: 2012-06-03 15:11:52
Autor: cef
Piotr wrote:

[...]

Bierz dziewczynę - jak już będzie wypiękniona.
Saldo jest w tym momencie sprawÄ… drugorzednÄ….

Wypłata powyżej środków? (Konto<30)