Wyp艂ata powy偶ej 艣rodk贸w? (Konto<30)

Data: 2012-06-03 13:33:37
Autor: marcin
Wyp艂ata powy偶ej 艣rodk贸w? (Konto<30)
U偶ytkownik "Piotr" <brak@brak.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcb2be2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

Czy mo偶e by膰 z tym problem? Martwi臋 si臋, bo kupowa艂em bon dla dziewczyny jako prezent na zabiegi u kosmetyczki. Mam wydruk-potwierdzenie, 偶e zap艂aci艂em. Czy mo偶e by膰 tak, 偶e potem mi cofn膮 t膮 op艂at臋, bo jednak nie mam 艣rodk贸w??? Nie chcia艂bym by wysz艂a taka g艂upia sytuacja.

jak przesz艂o, to przesz艂o - ja akurat od bzwbk trzymam si臋 z daleka, ale jak masz kwit, to si臋 o nic nie marchw.

pozdro

Data: 2012-06-03 14:17:34
Autor: RobertS
[...]

niczego nie cofn膮, b臋dziesz mia艂 saldo debetowe (transakcja by艂a offline?) i najlepiej przelej kilkadziesi膮t PLN, aby na koncie debet nie powsta艂, bo od razu bank odsetki od niedozwolonego debetu naliczy...

RobertS

Wyp艂ata powy偶ej 艣rodk贸w? (Konto<30)