Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak.

Data: 2018-05-29 03:59:41
Autor: stevep
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak.
# Takie gierki i awantury z wykorzystaniem osób najbardziej pokrzywdzonych przez los nie będą tolerowane przez nas. Na pewno w ten sposób z nami nie wygracie - mówił Mateusz Morawiecki komentując zakończony w niedzielę protest w gmachu Sejmu. #
Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23466347,morawiecki-podsumowal-protest-w-sejmie-w-ten-sposob-z-nami.html#Z_BoxNewsImg&a=167&c=96

--
stevep

Data: 2018-05-29 04:58:30
Autor: A. Filip
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak [Uczcie się ludzie jak słusznie protestować gdy PO dojdzie do władzy! :-) ]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Napisz co by zrobiło/nadawało PO w analogicznej sytuacji.
Zapiszę sobie w kajeciku żeby cytować z upodobaniem jak PO w końcu
"kiedyś tam" dojdzie do władzy i wredna opozycja (PiS) będzie dołki
kopać pod najwspanialszym rządem (PO) :-)

Czy ty [...] nie zauważyłeś że Donald Tusk zakończył w RP3
polityczną epokę "rządów i partii na jedną kadencje"?

--
A. Filip

Data: 2018-05-28 21:19:33
Autor: japanizer
On Tuesday, May 29, 2018 at 11:59:17 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

"kiedyś tam" dojdzie do władzy i wredna opozycja (PiS) będzie dołki
kopać pod najwspanialszym rządem (PO) :-)

Przypomnę, że luka podatkowa odziedziczona po PO wynosiła 300 mld zł, i została załatana przez Morawieckiego w 90% - a w planach są jeszcze dalsze prace na uszczelnianiem.

Powinno wystarczyć na minimum 270 lat spełniania postulatów niepełnosprawnych.

Data: 2018-05-29 08:12:47
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
On Tuesday, May 29, 2018 at 2:30:15 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> dalsze prace na uszczelnianiem.
>
> Powinno wystarczyć na minimum 270 lat spełniania postulatów niepełnosprawnych.

A na protestujących matkach podwójnie niepełnosprawnych dorosłych dzieci
się zacznie _i skończy_ ?  Z ciebie to prawdziwy "PO fachowiec".
Jak protestującym (łatwo) dają to tylko głupi nie protestuje.

Sugerujesz, że luka podatkowa wcale nie została załatana, albo że za
PO wcae nie wynosiła 300 mld zł?

Czy może sugerujesz, że specjalne dodatki wypłacane pod stołem należą
się tylko tym (ministrom), którym nie starcza do pierwszego?

Sugeruje że według totalnej opozycji już _sam_ program PiS 500+ miał z
całkowitą pewnością załamać finanse państwa.  PiS ryzykownie pojechał po
finansowej/fiskalnej bandzie IMHO.  Jak PiS teraz będzie "łatwo i
szybko" dodawał kolejne kosztowne programy "rozdawnictwa" to z
ryzykownej zagrywki zrobi się kryminalna nieodpowiedzialność IMHO.

--
A. Filip

Data: 2018-05-29 08:45:23
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ovw2ohn9zf-i5t2@wp.eu...
Jak protestującym (łatwo) dają to tylko głupi nie protestuje.

No paczpan, a Rydzyk nie protestował a tylko pogroził paluszkiem i już ministrowie na wyścigi obdarowywali go milionami społecznych pieniędzy. Nawet jakiś bezdomny dał szamanowi 2 samochody.

CL

Data: 2018-05-31 08:50:20
Autor: jacekbialy80
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ skąd!  Za matkami przyjdą ojcowie, którym też coś się należy (za brakoróbstwo :))

JB

Data: 2018-05-31 10:52:06
Autor: Zenek Kapelinder
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak [Uczcie się ludzie jak słusznie protestować gdy PO dojdzie do władzy! :-) ]
Ojcowie pizdziakow z grupy beda milionerami.

Data: 2018-06-01 08:31:11
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:38abed6b-ecd7-4ff1-ade6-95212a10cd87googlegroups.com...
Ojcowie pizdziakow z grupy beda milionerami.

A wy jak zwykle bieda z nędzą. Poczytaj sobie: https://tinyurl.com/y86vccuw

CL

Data: 2018-05-29 08:43:09
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+rp8w9eslrf-i5t2@wp.eu...
[...]

Przestań pierdolić chłoski filozofie. Przy korycie jest PiS ze swoją "dojna zmianą", jasne?

CL

Data: 2018-05-30 03:21:38
Autor: stevep
W dniu 2018-05-29 o 04:58, A. Filip pisze:
[...]

A pisz sobie co chcesz, kundelki szczekają, karawana idzie dalej.

--
stevep

Data: 2018-05-29 19:52:46
Autor: Zenek Kapelinder
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak [Uczcie się ludzie jak słusznie protestować gdy PO dojdzie do władzy! :-) ]
Przypomnisz jak po kaszubsku jest kundelek.

Data: 2018-05-31 03:51:38
Autor: stevep
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak [Uczcie się ludzie jak słusznie protestować gdy PO dojdzie do władzy! :-) ]
Przypomnisz jak po kaszubsku jest kundelek.

capecylinder.

--
stevep

Data: 2018-05-31 04:03:47
Autor: Zenek Kapelinder
Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak [Uczcie się ludzie jak słusznie protestować gdy PO dojdzie do władzy! :-) ]
Nie. Dawaj dalej.

Data: 2018-05-30 08:48:07
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

42 POwody,
8 min. temu

aby w najbliższych wyborach parlamentarnych nie głosować na Platformę Obywatelską: 1) Afera taśmowa 2) Afera hazardowa 3) Afera wyciągowa 4) Afera stadionowa 5) Afera autostradowa 6) Afera stoczniowa 7) Afera AmberGold 8) Afera Elewarru 9) Afera z informatyzacją MSW 10) Afera z budową gazoportu w Świnoujściu oraz dostawami gazu z Kataru 11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" jej lokalizacji, a kasa dla zarządów specjalnych spółek leci) 12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych 13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł) 14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn 15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów) 16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł) 17) Podniesienie VAT-u na wszystko 18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców 19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych 20) Podniesienie akcyzy na paliwo 21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa) 22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego 23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej 24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!) 25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego 26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego 27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego 28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO 29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej 30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń 31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066) 32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi 33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013 34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych 35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty) 36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie) 37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego 38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej 39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów); 40) Ograniczenie potencjału militarnego 41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej 42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla platformianych kolesi) A przecież o starych zobowiązaniach (ZNIESIENIE ABONAMENTU RTV, ZIELONĄ WYSPĘ, LIKWIDACJĘ BRAMEK NA AUTOSTRADACH etc) nawet nie wspomniałem.

Data: 2018-05-29 08:42:08
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:peic6f$bpu$1news.vectranet.pl...
[...]

Bardzo odważny ten Mateusz. Religijny. Jakież to typowo katolickie.

CL

Wypaczeniom nie, zamordyzmowi tak.