Data: 2009-03-22 11:54:27 | |
Autor: Kuba Stasiak | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Gratuluje.
Takie pytanko. Czy na swoim trekingu dałbyś radę machnąć tyle kilosów co na szosówce? Sam mam trekinga (ciężkiego) i nie wyobrażam sobie trasy większej niż 150km. Pytam ponieważ nie wiem czy jestem tak słaby wytrzymałościowo, czy to szosówka daje takie odejście. -- http://inimicus.bikestats.pl/ |
|
Data: 2009-03-22 04:18:44 | |
Autor: Michał Wolff | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
On 22 Mar, 11:54, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Gratuluje. Na moim trekingu - tak, kiedy jeszcze nie miałem szosówki - dwa razy przejechałem na nim ponad 300km, z tym że ja mam lekkiego trekinga ("goły" rower ok.10kg). Szosówka to średnia o ok. 2km/h szybciej, lepsza jazda w górach, mniej męczy. W trekingu - bardzo wiele pomaga zmiana opon na lekkie i wąskie projektowane z myślą o asfaltowych trasach - np. Marathon Racer. Używają ich zarówno Transatlantyk jak i Aard (ten już w tym roku przejechał 300km i to na trekingu, do tego nie takim lekkim) - i bardzo je sobie chwalą. Wiele na długich, płaskich trasach może pomóc też lemondka - jednocześnie wygodny chwyt i zauważalnie mniejsze opory -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-03-22 13:15:43 | |
Autor: Kuba Stasiak | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
W trekingu - bardzo wiele pomaga Dla mnie podstawowym parametrem jest niezawodność opony. Dlatego w moim trekingu jest Marathon XR. Ta oponka jednak do najcieńszych nie należy ;/ Trudno znaleźć kompromis ;( |
|
Data: 2009-03-22 05:35:00 | |
Autor: Michał Wolff | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
On 22 Mar, 13:15, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Dla mnie podstawowym parametrem jest niezawodność opony. Dlatego w moim XR to jest opona zaprojektowana z myślą o jeździe z dużym obciążeniem i parametry szybkościowe ma słabe, jest dość ciężka. Lepsze parametry szybkościowe - zawsze są jakimś kompromisem względem wytrzymałości, ale coś za coś. Marathon Racer też należą do renomowanej serii Marathon - i też mają wkładkę antyprzebiciową, tak więc to nie jest tak, że od razu będziesz łapać gumy. Ja przez niemal dwa lata miałem na nich jedną gumę, Transatlantyk dwie, a Aard (rok jazdy) - żadnej. Tak więc jak na opony ważące poniżej 400g to są świetne wyniki. A nawet i na szosowych oponach 23mm (super-lekkie Ultremo 195g) - przez ponad rok miałem 3 gumy (trzecią niestety na tym ostatnim wypadzie), tylko przy oponach szosowych trzeba pamiętać by je zawsze bardzo mocno pompować, min. do 8atm, bo to znacznie zwiększa ich odporność. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-03-22 15:56:07 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Panie Kuba Stasiak, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gq55d2$g84$1news.onet.pl> przy ul.... Takie pytanko. Czy na swoim trekingu dałbyś radę machnąć tyle kilosów co na szosówce? Sam mam trekinga (ciężkiego) i nie wyobrażam sobie trasy większej niż 150km. Pytam ponieważ nie wiem czy jestem tak słaby wytrzymałościowo, czy to szosówka daje takie odejście. Ja tam szosy (jeszcze) nie mam, ale na swoim ciężkim trekkingu (strzelam: 17-18kg) zrobiłem kiedyś 220km. Nie było to 220km "od ręki", ale się da. ;-) Trenuj, nie zwalaj na rower. A potem, jak będziesz miał pieniądze, kup drugi, lekki (ja się zbieram do zbierania na szosę). -- Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies cię j***ł, Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | bo to mezalians byłby dla psa. |
|
Data: 2009-03-22 17:51:14 | |
Autor: Kuba Stasiak | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Trenuj, nie zwalaj na rower. A potem, jak będziesz miał pieniądze, kupTrochę zwalam na rower, tłumacząc sobie, że na szosie robiłbym dalsze wypady. Też się powoli przygotowuje do kupna szosy. Tymczasem trenuje :P |
|
Data: 2009-03-22 21:04:03 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Panie Kuba Stasiak, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gq5qa3$5ct$1news.onet.pl> przy ul.... Trenuj, nie zwalaj na rower. A potem, jak będziesz miał pieniądze, kupTrochę zwalam na rower, tłumacząc sobie, że na szosie robiłbym dalsze wypady. Też się powoli przygotowuje do kupna szosy. Tymczasem trenuje :P Trenuj. Treningu nigdy za wiele. ;-) -- Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies cię j***ł, Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | bo to mezalians byłby dla psa. |
|
Data: 2009-03-22 23:59:23 | |
Autor: Kuba Stasiak | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Trenuj. Treningu nigdy za wiele. ;-) No chyba, że za wiele.. |
|
Data: 2009-03-23 18:07:20 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
|Wypad| Warszawa - Nowy Sącz - Kraków | |
Panie Kuba Stasiak, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gq6fsc$9qq$1news.onet.pl> przy ul.... Trenuj. Treningu nigdy za wiele. ;-) No, ale to tylko w takim wypadku. Żadnym innym. -- Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies cię j***ł, Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | bo to mezalians byłby dla psa. |
|