[WRO] Wypad w karkonosze

Data: 2011-05-28 18:46:19
Autor: Wojciech Waga aka wojek
[WRO] Wypad w karkonosze
Witam,

oferta skierowana do tych którzy mogą być jutro na 9:30 we Wrocławiu i mają ochotę się powspinać.

Poszukujemy 1-2 osób które chcą z nami przejechać taką trasę:

http://ridewithgps.com/routes/132935

Tempo raczej średnie.

Niestety wymagany jest własny bagażnik na dach bo mam tylko 2 szt.

pozdr.
w.

PS: Jak ktoś zna tę pętlę to proszę o informację w którą stronę lepiej to przejechać.

Data: 2011-05-28 17:58:44
Autor: 2late
[WRO] Wypad w karkonosze
On 28/05/2011 5:46 PM, Wojciech Waga aka wojek wrote:

PS: Jak kto¶ zna tê pêtlê to proszê o informacjê w któr± stronê lepiej to
przejechaæ.

Co znaczy lepiej?
£atwiej jest w kierunku odwrotnym do podanego ale latwiej nie zawsze znaczy lepiej. :)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-05-30 13:04:03
Autor: Wojciech Waga
[WRO] Wypad w karkonosze
No i coś nie wyszło, i zgubiliśmy się w lesie ;) Czy ktoś byłby tak miły
i napisał jak najlepiej dostać się z Karpacza na przełęcz Okraj jadąc
szlakiem rowerowym najlepiej nieasfaltowym? Googlowa mapa i bazujÄ…ce na
niej aplikacje poprowadziły nas leśną drogą która w rzeczywistości
praktycznie nie istniała.

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-30 18:40:50
Autor: biodarek
[WRO] Wypad w karkonosze
W dniu 30.05.2011 13:04, Wojciech Waga pisze:
[...]

Na cykloserverze.cz znalazłem 2 "vylety" z hasłem Okraj:
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/?d=180#pos=50.73984P15.80581P12
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/?d=12117#pos=50.74276P15.80212P12

Jakiś ślad jest też tutaj:
http://www.bikemap.net/route/508266#lat=50.75796&lng=15.82649&zoom=13&type=2

Kiedy jedziecie ponownie? W najbliższym czasie będę żerował w okolicach Szklarskiej i m.in. mam w planie podobną pętelkę. Ale odcinek z Okraju do Karpacza, to znam tylko szlakiem ER-2 (dookoła jakby i nawierzchnia na crossa).

--
biodarek

[WRO] Wypad w karkonosze