Wypadek

Data: 2017-12-13 21:54:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek
https://www.welt.de/vermischtes/video171542673/Unfall-im-Gotthard-Tunnel-zwei-Tote-mehrere-Verletzte.html

Ten maluch tak zdemolował ciężarówkę ? To chyba C1 choć ciężko uwierzyć patrząc na zniszczenia kabiny. Śmierć 78-letniego kierowcy kierowcy to chyba wynik niezapięcia pasów ?

Data: 2017-12-13 22:41:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek
Animacja jest do dupy. Ciężarowka zdarła panele i przyłożyła w ścianę fotka nr3
http://m.20min.ch/schweiz/news/story/16430164

Data: 2017-12-14 10:36:26
Autor: J.F.
Wypadek
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:73e0cdef-0b0b-44d0-835e-7f6550928081@googlegroups.com...
[...]

Patrzac na zniszczenia kabiny ciezarowki oraz tego malucha, to mam wrazenie, ze ciezarowka gdzies w sciane tunelu przywalila.
Co calkiem naturalne przy probie ominiecia przeciwnika, albo po posligu po zderzeniu.

Twardym trzeba byc, nie ustepowac :-)

P.S. ktory kierowca  mial 78 lat ? Ciezarowki ? To jaki oni maja wiek emerytalny ? :-)

J.

Data: 2017-12-14 02:25:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek
Data: 2017-12-20 23:16:29
Autor: Hybki
Wypadek
W dniu 2017-12-14 o 11:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://www.brd24.pl/infrastruktura/zachodniopomorskie-bariera-powstrzyma-smiertelne-czolowki/

Tu jest rozwiązanie ;-)

Szatkownica dla motocyklistów

Data: 2017-12-20 22:18:27
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek
Jakoś jeżdżą ostrożnie bo media milczą o wypadkach z ich udziałem na ww trasie

Data: 2017-12-31 17:04:04
Autor: jerzu.xyz
Wypadek
On Wed, 20 Dec 2017 22:18:27 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

Jakoś jeżdżą ostrożnie bo media milczą o wypadkach z ich udziałem na ww trasie

Takie bariery są stosowane w Szwecji na krajówkach. I tam też jakoś o
masowych pogrzebach motocyklistów nie piszą.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Wypadek