Wypadek Audi

Data: 2018-01-25 00:03:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek Audi
Biegłym nie udało się ustalić, czy limuzyna wioząca premier miała w momencie zderzenia włączone sygnały świetle i dźwiękowe. Za to w procesie będzie brana pod uwagę opinia biegłych, którzy oceniali wiarygodność świadków wypadku. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22940645,rz-znajoma-szydlo-oceniala-swiadkow-wypadku-limuzyny-premier.html#MT2

jest to niewytlumaczalny cud :-) ale czytajmy dalej

Wypadek Szydło. Kłopoty z rejestratorem

Jednak największym kłopotem dla śledczych i rodzimych biegłych okazały się rejestratory zamontowane w Audi A8, które wiozło premier. Nie poradzili sobie z nimi nawet najlepsi w kraju specjaliści. Nie byli w stanie ocenić, co zapisywał jeden z portów w rejestratorze.

- Nie wiemy, do czego odnosi się zapis z tego portu - czy np. do sygnałów dźwiękowych, prędkości czy też jakichś innych kwestii - przyznaje prok. Rafał Babiński.

ha ha ha niech zgadne instrukcja jest po niemiecku ? ale logicznie rozumujac juz wiemy ze rejestrator nie zapisal predkosci :-)

te audi mialo EDR - Event Data Recorder ktory pozwala odczytac dane z 10s i 1 s po odpaleniu airbaga (max bufor okolo 2 minut)

na motortalk.de mozna znalezc magika ktory za pare stowek (EUR oczywiscie) odczyta dane ale mysle ze w kraju tez by sie znalazl jakis orzel :-)

Data: 2018-01-25 13:02:38
Autor: radekp@konto.pl
Wypadek Audi
Thu, 25 Jan 2018 00:03:55 -0800 (PST), w
<7f735690-62f9-4a44-b57c-928059146750@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

Biegłym nie udało się ustalić, czy limuzyna wioząca premier miała w momencie zderzenia włączone sygnały świetle i dźwiękowe.

5 świadków widać za mało :))

Data: 2018-01-25 04:07:17
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek Audi
-- 5 świadków widać za mało :))

kiedy cala druzyna BOR mowi co innego pojawiaja sie watpliwosci :-)

PS za 20 lat jakis Pinokio napisze wspomnienia i przytuli pare zeta

Data: 2018-01-25 13:37:34
Autor: Jacek Maciejewski
Wypadek Audi
Dnia Thu, 25 Jan 2018 00:03:55 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

Biegłym nie udało się ustalić, czy limuzyna wioząca premier miała w momencie zderzenia włączone sygnały świetle i dźwiękowe.

No to mamy wątpliwość, którą zgodnie z zasadami należy rozstrzygnąć na
korzyść oskarżonego. Ciekawe czy sąd będzie jeszcze starej,
korporacyjnej daty czy taki już po dobrej zmianie :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-25 13:38:53
Autor: tck
Wypadek Audi

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:l7cidxhh737i$.18dlz9r4fs39k$.dlg40tude.net...
[...]

skład zostanie 'wylosowany'.....

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-01-25 15:11:19
Autor: radekp@konto.pl
Wypadek Audi
Thu, 25 Jan 2018 13:38:53 +0100, w <p4cj4p$k2d$1@node2.news.atman.pl>, "tck"
<tck@top.Wytnij.net.pl> napisał(-a):

> [...]
> korzyść oskarżonego. Ciekawe czy sąd będzie jeszcze starej,
> korporacyjnej daty czy taki już po dobrej zmianie :)

.... przez ministerstwo

Data: 2018-01-25 17:45:29
Autor: J.F.
Wypadek Audi
Dnia Thu, 25 Jan 2018 13:37:34 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
Dnia Thu, 25 Jan 2018 00:03:55 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

[...]

A to juz zeznanie funkcjonariusza nie wystarczy ?

J.

Data: 2018-01-25 19:50:22
Autor: Mateusz Bogusz
Wypadek Audi
W dniu 25.01.2018 o 09:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

A pojechać do ASO żeby odczytali to już się nie da? Nie rozumiem. Producent to zamontował i nie ma kto odczytać?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-01-25 20:13:54
Autor: Jacek Maciejewski
Wypadek Audi
Dnia Thu, 25 Jan 2018 19:50:22 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

Producent to zamontował i nie ma kto odczytać?

Ściemniają, przeciągają i kombinują.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-25 11:55:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek Audi
W sumie wiadomo kto jest winny teraz trzeba tylko dopasować fakty ;-)

Data: 2018-01-25 22:14:11
Autor: radekp@konto.pl
Wypadek Audi
Thu, 25 Jan 2018 11:55:19 -0800 (PST), w
<04a428b3-b9b3-4c4f-8ff4-2ea836f3a491@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

W sumie wiadomo kto jest winny teraz trzeba tylko dopasować fakty ;-)

A mogła policja przywieźć kilku naocznych świadków :)

Data: 2018-01-25 22:22:47
Autor: Cavallino
Wypadek Audi
W dniu 25-01-2018 o 22:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Powtarzanie po Kkabarecie Młodych Panów jest słabe.... ;-)

Data: 2018-01-25 23:30:58
Autor: radekp@konto.pl
Wypadek Audi
Thu, 25 Jan 2018 22:22:47 +0100, w <p4dhr8$7e8$2@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 25-01-2018 o 22:14, radekp@konto.pl pisze:
> Thu, 25 Jan 2018 11:55:19 -0800 (PST), w
> <04a428b3-b9b3-4c4f-8ff4-2ea836f3a491@googlegroups.com>,

Powtarzanie po Kkabarecie Młodych Panów jest słabe.... ;-)

Tam wiózł BOR :)
Poza tym to kabaret powtórzył po mnie... tylko dlaczego po 10 latach?

Data: 2018-01-25 23:56:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek Audi
zakladajac ze naprawde wyslali ten EDR do Audi to nie maja cykora ze ktos sypnie ? Audi nie ma zadnego interesu zeby ich kryc a super hiper  limuzyna z plasteliny ktora nie zapewnia bezpieczenstwa szyszce przy predkosci 50 km/h dobrze nie wyglada, fotki z wypadku juz kraza po swiecie :-)

Data: 2018-01-26 09:48:09
Autor: Shrek
Wypadek Audi
W dniu 26.01.2018 o 08:56, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
zakladajac ze naprawde wyslali ten EDR do Audi to nie maja cykora ze ktos sypnie ?

Miliby. A wysłali?

Audi nie ma zadnego interesu zeby ich kryc

Być może poza zapisami w umowie, że mają ujawnić tylko organom. A że organy są organami dosłownie...

a super hiper  limuzyna z plasteliny ktora nie zapewnia bezpieczenstwa szyszce przy predkosci 50 km/h dobrze nie wyglada, fotki z wypadku juz kraza po swiecie :-)

Przecież złożyło się "podręcznikowo". Od tego te strefy zgniotu są. Że premiera nie miała pasów to inna sprawa. Kompromitująca to jest sprawa z obrażeniami kierowcy.

Shrek

Data: 2018-01-26 01:24:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek Audi
-- Miliby. A wysłali?

w grudniu ale widocznie wyniki wyszly nie takie jak trzeba :-)

Jeżeli nie rozstrzygnęli tego bezspornie biegli z krakowskiego Instytutu Ekspertyz Sądowych, to odpowiedź powinni dać eksperci z Niemiec. Ich odpowiedź jest spodziewana w ciągu trzech tygodni - dodaje dziennik.

-- Być może poza zapisami w umowie, że mają ujawnić tylko organom. A że organy są organami dosłownie...

odczytu dokona zwykly technik potem pojdzie na stolowke i powie do kolegi wiesz Hans dziwna sprawa te A8 co w Polsce w drzewo przylozylo to setke w miescie lecialo a mi kazali napisac ze 45 km/h -- Kompromitująca to jest sprawa z obrażeniami kierowcy.

kazda szyszka powie ze ze stratami musimy sie liczyc i sa one nieuniknione :-)

Data: 2018-01-25 21:02:32
Autor: Shrek
Wypadek Audi

na motortalk.de mozna znalezc magika ktory za pare stowek (EUR oczywiscie) odczyta dane ale mysle ze w kraju tez by sie znalazl jakis orzel:-)

A pojechać do ASO żeby odczytali to już się nie da? Nie rozumiem.

No rzeczwiście nie rozumiesz. Boj się boru! Germański kurwa oprawca ma nam mówić czy druga najlepsza po mieszku I premier (a w czasie wypadku to nawet najlepsza, tylko potem się zjebało) miała włączone koguty? Znajdziemy naszego narodowego biegłego, co potwierdzi polską racje stanu, i nie będziemy się kurwa jakiś germańców prosić!

Shrek

Data: 2018-01-25 21:38:16
Autor: Shrek
Wypadek Audi
W dniu 25.01.2018 o 21:02, Shrek pisze:

[...]

O kurwa, przepraszam. Trzecia - obecnie trzecia, wtedy druga. Kurwa, prezesie przepraszam, jakoś tak mi się wymkło, zapomniałem, Jeszcze raz przepraszam. Pan prezes raczy wybaczyć...

Shrek

Wypadek Audi