Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Wypadek BMW prezydenta

Wypadek BMW prezydenta

Data: 2017-12-07 18:07:29
Autor: J.F.
Wypadek BMW prezydenta
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@googlegroups.com...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22750839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydenta-sledztwo-umorzone.html
logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

Lepiej czytac oryginaly

http://www.prokuratura.opole.pl/aktualnosci/umorzenie-sledztwa-w-sprawie-wypadku-limuzyny-prezydenta-rp

"W wyniku śledztwa ustalono, iż do zdarzenia doszło wskutek przedziurawienia opony tylnego, prawego koła w pojeździe służbowym BOR, co doprowadziło do utraty przez pojazd stateczności kierunkowej - i jako takie miało one charakter losowy.
W wyniku przedziurawienia nastąpił gwałtowny spadek ciśnienia w oponie (co zostało zarejestrowane przez czujnik ciśnienia, a informacja o tym została przesłana do komputera pokładowego, który wygenerował komunikat wyświetlony na desce rozdzielczej pojazdu),
a następnie doszło do jej rozpadu poprzez oddzielenie od barków czoła opony (bieżnika wraz z warstwami nośnymi - opasaniem i osnową).
Przyczyną gwałtowanego przebiegu rozpadu opony był fakt, iż do jej perforacji doszło przy znacznej prędkości (co generowało duże siły działające na czoło bieżnika).
Wpływ na szybkość procesu rozpad opony miał również wiek i stopień zużycia opony.
Zarazem przeprowadzone dowody nie pozwalają ponad wszelką wątpliwość wykluczyć, że gwałtowany rozpad opony prawego tylnego koła nie był konsekwencją wady opony powstałej na etapie jej produkcji.
Stwierdzone zostało, że od momentu perforacji opony, spadku w niej ciśnienia, zasygnalizowania tego zdarzenia przez komputer pokładowy, do momentu jej rozpadu, upłynął zbyt krótki okres, aby kierowca mógł podjąć skuteczne działania obronne, w szczególności aby zdążył zmniejszyć prędkość do wartości umożliwiającej panowanie w tych warunkach nad samochodem."

I ani slowa o niedopasowaniu predkosci do warunkow jazdy :-)

Cos mi sie te duze sily nie podobaja, ale moze i sa.

J.

Data: 2017-12-07 18:17:41
Autor: Robert Wańkowski
Wypadek BMW prezydenta
W dniu 2017-12-07 o 18:07, J.F. pisze:
Cos mi sie te duze sily nie podobaja, ale moze i sa.
Jak jedzie się odpowiednio szybko, to siły odśrodkowe są na tyle duże, że powietrza już nie trzeba. :-)

Robert

Data: 2017-12-08 22:04:21
Autor: elmer radi radisson
Wypadek BMW prezydenta
On 2017-12-07 18:17, Robert Wańkowski wrote:

Jak jedzie się odpowiednio szybko, to siły odśrodkowe są na tyle duże, że powietrza już nie trzeba. :-)

Co wiecej, od pewnej predkosci opona pompuje sie sama, nawet gdy
nie ma juz opony. Jedzie sie wowczas na poduszce powietrznej.
A wlasciwie to frunie.


--

memento lorem ipsum

Data: 2017-12-07 18:28:40
Autor: tck
Wypadek BMW prezydenta

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a297552$0$15210$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@googlegroups.com...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22750839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezydenta-sledztwo-umorzone.html
logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)

Lepiej czytac oryginaly

http://www.prokuratura.opole.pl/aktualnosci/umorzenie-sledztwa-w-sprawie-wypadku-limuzyny-prezydenta-rp

"W wyniku śledztwa ustalono, iż do zdarzenia doszło wskutek przedziurawienia opony tylnego, prawego koła w pojeździe służbowym BOR, co doprowadziło do utraty przez pojazd stateczności kierunkowej - i jako takie miało one charakter losowy.
W wyniku przedziurawienia nastąpił gwałtowny spadek ciśnienia w oponie (co zostało zarejestrowane przez czujnik ciśnienia, a informacja o tym została przesłana do komputera pokładowego, który wygenerował komunikat wyświetlony na desce rozdzielczej pojazdu),
a następnie doszło do jej rozpadu poprzez oddzielenie od barków czoła opony (bieżnika wraz z warstwami nośnymi - opasaniem i osnową).
Przyczyną gwałtowanego przebiegu rozpadu opony był fakt, iż do jej perforacji doszło przy znacznej prędkości (co generowało duże siły działające na czoło bieżnika).
Wpływ na szybkość procesu rozpad opony miał również wiek i stopień zużycia opony.
Zarazem przeprowadzone dowody nie pozwalają ponad wszelką wątpliwość wykluczyć, że gwałtowany rozpad opony prawego tylnego koła nie był konsekwencją wady opony powstałej na etapie jej produkcji.

ZAMACH
tak jak Tusk z Putinem posadzili brzozę, tak i tutaj mieli swojego człowieka w fabryce


--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Wypadek BMW prezydenta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona