Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.

Data: 2016-01-26 09:37:56
Autor: esen
Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.
Witam, W sierpniu zeszłego roku miałem wypadek motocyklowy w Krakowie za który byłem obwiniony. W grudniu otrzymałem wyrok uniewinniajacy który teraz jest już prawomocny. Szukam prawnika który za mnie będzie dochodzić odszkodowania (naprawa Moto , uszczerbek na zdrowiu) kogoś kto zajmował się takimi sprawami zna się na tym i chce za to mniej niż 20% plus VAT od odszkodowania. Jeśli mieliście podobne przypadki i jesteście w stanie kogoś polecić to bardzo bym prosił. Pozdrawiam, Szymon

Data: 2016-01-26 02:40:22
Autor: rpawelec2
Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.
Witam

Nieskromnie mogę polecić swoje biuro.
www.bdo24.pl
Dane do kontaktu na stronie.

ps. sam fakt uniewinnienia nie przesądza winy drugiej strony.

Pozdrawiam
Robert Pawelec

Data: 2016-01-26 11:52:53
Autor: tadzik
esen <00esen00@_NOSPAM_gmail.com> Wrote in message:
Witam, W sierpniu zeszłego roku miałem wypadek motocyklowy w Krakowie za który byłem obwiniony. W grudniu otrzymałem wyrok uniewinniajacy który teraz jest już prawomocny.
w sierpniu 2015 czy 2014? Jeśli zostałeś uniewinniony to spiesz
 się, żeby zdążyć ustalić i ukarać sprawcę bo inaczej kasy z
 polisy nie będzie; bo niby z czyjej?

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-01-29 22:06:33
Autor: szybki28
Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.

Musi być inny kierowca uznany za winnego. Inaczej nie dostaniesz odszkodowania. Najlepiej iść do jakiejś firmy odszkodowawczej, która rozlicza się dopiero wtedy jak odzyska odszkodowanie.  --

Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.