Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.

Data: 2016-01-26 11:52:53
Autor: tadzik
Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.
esen <00esen00@_NOSPAM_gmail.com> Wrote in message:
Witam, W sierpniu zeszłego roku miałem wypadek motocyklowy w Krakowie za który byłem obwiniony. W grudniu otrzymałem wyrok uniewinniajacy który teraz jest już prawomocny.
w sierpniu 2015 czy 2014? Jeśli zostałeś uniewinniony to spiesz
 się, żeby zdążyć ustalić i ukarać sprawcę bo inaczej kasy z
 polisy nie będzie; bo niby z czyjej?

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Wypadek Krakow 08.2015 odszkodowanie prawnik.