Wypadek, OC, kierowca nie jest pracownikiem firmy

Data: 2010-01-21 16:36:01
Autor: u
Wypadek, OC, kierowca nie jest pracownikiem firmy

Użytkownik "Michal Frackowiak" <redbeard@openlabs.pl> napisał w wiadomości news:f736cd53-6a6d-47d0-a4be-a1357e4cb5cah9g2000yqa.googlegroups.com...

Samochod jest firmowy (jestem jednym z wlascicieli firmy), a moja zona
wziela go zeby zawiezc dziecko na szczepienie. i nie wykonywala czynnosci sluzbowych.
Czy moze to byc problemem w procesie likwidacji szkod?

Czyżbyś spodziewał się kłopotów z wykorzystaniem auta na cele prywatne ? VAT z faktury naprawczej trzeba wykazać, US ma ssanie...., jest okazja.

Data: 2010-01-21 17:17:01
Autor: Robert_J
Wypadek, OC, kierowca nie jest pracownikiem firmy
Czyżbyś spodziewał się kłopotów z wykorzystaniem auta na cele prywatne ? VAT z faktury naprawczej trzeba wykazać, US ma ssanie...., jest okazja.

A tak bliżej mógłbyś sprecyzować? Bo z tego bełkotu trudno cokolwiek wywnioskować ;-).

Wypadek, OC, kierowca nie jest pracownikiem firmy