Wypadek Wałęsy

Data: 2012-02-20 15:08:09
Autor: to
Wypadek Wałęsy
"Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h."

Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczą tego, co da się z całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest większa. Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

http://m.interia.pl/fakty/news-zarzut-dla-kierowcy-toyoty-ws-wypadku-
jaroslawa-walesy,aId,1762158

Data: 2012-02-20 15:12:55
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 15:08:09 +0000 osobnik zwany to wystukał:

"Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili
wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115
km/h."

Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczÄ… tego, co da siÄ™
z całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest
większa.

a wiesz to ze szklanej kuli czy skÄ…d?
Podeprzesz siÄ™ jakimiĹ› wiarygodnymi statystykami?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-20 15:18:08
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin masti
[...]

Ale co skÄ…d wiem? Jakimi statystykami? Dobrze siÄ™ czujesz?

Data: 2012-02-20 16:19:51
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 04:12 PM, masti wrote:

a wiesz to ze szklanej kuli czy skÄ…d?
Podeprzesz siÄ™ jakimiĹ› wiarygodnymi statystykami?

Masti ale po co zaklinać rzeczywistość? Bardziej prawdopodobne jest to
(hint: motocykl), że zapierdalał niż to, że jechał przepisowo. Uwierzyłbym gdyby jechał Harleyem czy innym czopkiem ale nie sportowym sprzętem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 15:26:45
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:19:51 +0100 osobnik zwany AZ wystukał:

[...]

Ja tam nic nie zaklinam tylko trolle dokarmiam :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-20 16:39:40
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin masti
Ja tam nic nie zaklinam tylko trolle dokarmiam :)

Może lepiej dowiedz się w jaki sposób określa się prędkość PO wypadku, jaki jest margines błędu i w którą stronę, to przestaniesz zadawać głupie pytania. A trolli to sobie poszukaj wśród kumpli, ponoć swój do swojego ciągnie, więc powinieneś kilku znaleźć.

Data: 2012-02-20 16:47:11
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:39:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

uderz w stół a czapka gore ;)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-20 16:51:27
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin masti
uderz w stół a czapka gore ;)

Tylko jednej osobie odpisałeś w tym wątku, więc była tylko jedna możliwość, kogoś miałeś na myśli.

Data: 2012-02-20 18:01:24
Autor: 'Tom N'
Wypadek Wałęsy
masti w <news:jhttef$joa$24inews.gazeta.pl>:

Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:39:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti
Ja tam nic nie zaklinam tylko trolle dokarmiam :)
Może lepiej dowiedz się w jaki sposób okre¶la się prędko¶ć PO wypadku,
jaki jest margines błędu i w któr± stronę, to przestaniesz zadawać
głupie pytania. A trolli to sobie poszukaj w¶ród kumpli, ponoć swój do
swojego ci±gnie, więc powiniene¶ kilku znaleĽć.

uderz w stół a czapka gore ;)

Sugerujesz zapalenie opon? Wiosna idzie co prawda, ale bez przesadyzmu ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-20 21:23:58
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhtoan$njn$3node2.news.atman.pl...
[...]

Bardziej prawdopodobne jest to ze transmisja z bezzalogowego samolotu szpiegowskiego jest kodowana, czy to, ze abdullachy jednak wlamaly sie amerykanom w przekaz?

Data: 2012-02-20 21:43:57
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 09:23 PM, Ghost wrote:

Bardziej prawdopodobne jest to ze transmisja z bezzalogowego samolotu
szpiegowskiego jest kodowana, czy to, ze abdullachy jednak wlamaly sie
amerykanom w przekaz?

Chłopaku, motocykl którym jechał Wałęsa jest stworzony do zapierdalania a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu męcząca dla nadgarstków i łokci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 22:04:20
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Mon, 20 Feb 2012 21:43:57 +0100, AZ wrote:

On 02/20/2012 09:23 PM, Ghost wrote:

Bardziej prawdopodobne jest to ze transmisja z bezzalogowego samolotu
szpiegowskiego jest kodowana, czy to, ze abdullachy jednak wlamaly sie
amerykanom w przekaz?

Chłopaku, motocykl którym jechał Wałęsa jest stworzony do zapierdalania a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu męcz±ca dla nadgarstków i łokci.

Ale z drugiej strony jak by poginał, to po zderzeniu z SUV-em nawet
najlepsi lekarze by go nie poskładali.

Data: 2012-02-20 22:34:09
Autor: ...::QRT::...
Wypadek Wałęsy
Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:04:20 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

na YT kiedy¶ ogl±dałem foty czy filmik z miejsca wypadku - przyhaczył on w
przedni błotnik jeszcze przed kołem - praktycznie sam pocz±tek maski - wiec
czy był to SUV czy jakikolwiek inne auto nie miało większego znaczenia.

Data: 2012-02-20 22:55:52
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy

Ale z drugiej strony jak by poginał, to po zderzeniu z SUV-em nawet
najlepsi lekarze by go nie poskładali.

Niekoniecznie, wszystko zalezy w jaki sposob jebnal i jesli potem w nic nie trafil to nawet mogl wyjsc z tego z niewielkimi polamaniami.
Obejrzyj kiedys MotoGp.

sz.

Data: 2012-02-22 20:43:56
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Mon, 20 Feb 2012 22:55:52 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> wrote:
Niekoniecznie, wszystko zalezy w jaki sposob jebnal i jesli potem w
nic nie
trafil to nawet mogl wyjsc z tego z niewielkimi polamaniami.
Obejrzyj kiedys MotoGp.

No tylko on się nie wyłożył gładko jak to się dzieje na torach, tylko uderzył w samochód.
Środek ciężkości motocyklista ma niżej niż nawet linia maski w takim SUVie. Nie ma raczej szans na to żeby uniknął bezpośredniego uderzenia ciałem w samochód.

Data: 2012-02-22 20:52:34
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:almarsoft.2076909126056009742news.neostrada.pl...
[...]

No chyba, ze NAPRAWDE mocno trzymal sie kierownicy. O ile lokcie za bardzo go nie bolaly, mogloby pojsc w moment obrotowy.

Data: 2012-02-22 23:38:05
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/22/2012 08:52 PM, Ghost wrote:

No chyba, ze NAPRAWDE mocno trzymal sie kierownicy. O ile lokcie za
bardzo go nie bolaly, mogloby pojsc w moment obrotowy.

Jak kiedyś posiedzisz dłużej na sportowym motocyklu niż tata sadza cię na cudzych to będziesz wiedział o co chodzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 23:59:54
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ wrote :
Jak kiedy¶ posiedzisz dłużej na sportowym motocyklu niż tata sadza cię
 cudzych to będziesz wiedział o co chodzi. Daruj sobie. Nie jestes jedyna osoba ktora jezdzi na motocyklu sportowym i teoria o bolacych lokciach (!?) od jazdy ponizej 120km/h jest oczywista bzdura. Poszukalem troche w sieci i chyba jestes jedyna osoba ktora ma taki dziwaczny problem. Tak bez zlosliwosci, mysle ze albo zmyslasz albo rozciagasz swoje problemy na wszystkie motocykle sportowe. Natomiast grzebiac w sieci trafilem na na posty poczatkujacych motocyklistow narzekajacych na nadgarstki - tutaj bardziej doswiadczeni  radza poprawic pozycje (nie lezec na rekach), popracowac troche na silowni oraz... wiecej jezdzic.  A moze Ty za blisko samochodow jezdzisz i te bolace lokcie to od lusterek? Albo reumatyzm?

Pozdrawiam, Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-02-23 09:15:11
Autor: DoQ
Wypadek Wałęsy
W dniu 23-02-2012 08:59, Iguan_007 pisze:

[...]

Chcesz przez to powiedzieć, że pozycja kierowcy na sportowym motocyklu należy do wygodnych?

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-23 00:44:05
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
DoQ, a gdzie tak napisalem? Napisalem ze od jazdy ponizej 120 nie bola lokcie. Widzisz roznice? A superwygodna to jest np. kanapa.

Pozdrawiam,

Iguan

Data: 2012-02-23 09:51:52
Autor: szufla
Wypadek Walesy

DoQ, a gdzie tak napisalem? Napisalem ze od jazdy ponizej 120 nie bola lokcie. Widzisz roznice? A superwygodna to jest np. kanapa.

Klucicie sie o pierdoly. 115 czy 200, to jest wyzwanie :)

sz.

Data: 2012-02-23 09:06:50
Autor: kakmar
Wypadek Wałęsy
Dnia 23.02.2012 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:

Chcesz przez to powiedzieć, że pozycja kierowcy na sportowym motocyklu należy do wygodnych?

To zaleĹĽy, co rozumiesz przez sportowy motocykl i kto na nim siedzi.
Jeśli to co sprzedają w sklepie i w miarę pasującego rozmiarami zdrowego kierownika, to da się. Nie jest to tak banalne jak rozwalenie się w fotelu, ale da się zająć wygodną pozycję podróżną. A i tak trzeba
co co najwyżej ~2h zatankować. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-23 09:55:37
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 09:15 AM, DoQ wrote:
[...]

Oczywi¶cie bo on ma sportowy motocykl i w jego mniemaniu jest najlepszy do miasta, najlepszy w trasy, najlepszy na tor i jest do tego super wygodny no ale jak się robi 3000 km w roku na niedzielne przejażdżki to może i tak jest... Na sportowym motocyklu jest się pochylonym do przodu więc normalnym jest, że ciężar spoczywa na rękach które przy większych prędko¶ciach s± po prostu odci±żane.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 01:27:22
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ,

Gdzie ja napisalem cokolwiek na temat komfortu w moim motocyklu?  Napisalem ze Twoja historyjka o bolacych lokciach ponizej 120 jest smieszna. Bo jest.. Wiec nie wiem co tutaj wyskakujesz z atakami ze "moj motocykl jest superwygodny". Czy Ty aby czytasz na co odpowiadasz? Co ma wygoda mojego motocykla do twojej historyjki ze na sportach trzeba jezdzic >120 bo inaczej bola lokcie. Natomiast To pytal do czego mi sportowy motocykl, na co odpowiedzialem. Podalem wyraznie jakie zalety widze w nim w jezdzie po miescie. Podalem konkretne zalety jakie w nim widze. Mozesz sie z nimi nie zgadzac ale Twoje zdanie nie jest kryterium przy wyborze mojego motocykla.  Akurat "superwygoda" nie jest mi do niczego potrzebna.

Wiec jak to jest z tymi lokciami? Naprawde Cie bola czy zmysliles? Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-02-23 10:20:55
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 09:55, AZ pisze:

[...]

No popatrz, na szosowym rowerze też jedzie się pochylonym do przodu i
opiera się na rękach... Znaczy się rowery szosowe musz± się poruszać z
prędko¶ci± 200km/h, bo inaczej będ± ręce boleć?

Data: 2012-02-23 10:33:27
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 10:20 AM, Andrzej Lawa wrote:

No popatrz, na szosowym rowerze też jedzie się pochylonym do przodu i
opiera się na rękach... Znaczy się rowery szosowe musz± się poruszać z
prędko¶ci± 200km/h, bo inaczej będ± ręce boleć?

Tak bo rower to to samo co motocykl...

http://www.google.com/search?q=bol%C4%85ce+nadgarski+motocykle

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 01:37:36
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ,

Ladny link, ale gdzie te lokcie? Prosze skieruj mnie do konkretnego artykulu opisujacego ten problem motocykli sportowych.

Pozdrawiam, Iguan

Data: 2012-02-23 10:59:58
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 10:37 AM, Iguan_007 wrote:
AZ,

Ladny link, ale gdzie te lokcie? Prosze skieruj mnie do konkretnego artykulu opisujacego ten problem motocykli sportowych.

Jeżeli coś Ciebie nie dotyczy to jesteś w stanie uwierzyć w to jedynie po ujrzeniu artykułu w Internecie? Motocykle to nie samochód gdzie możesz sobie fotel podwyższyć/obniżyć, przysunąć/odsunąć, odchylić oparcie albo przybliżyć i ustawić kierownicę na odpowiedniej dla siebie wysokości więc tak jak wspomniał kakmar dużo tutaj zależy od wymiarów i wagi kierowcy i tego jaką pozycję może zająć na motocyklu. To, że Tobie wygodnie jest na R6 to nie znaczy, że jest to wygodny motocykl i każdemu będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 02:24:10
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ,

To, że Tobie
wygodnie jest na R6 to nie znaczy, że jest to wygodny motocykl i każdemu
będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

To ze Ciebie bola lokcie ponizej 120 nie znaczy ze kazdy ma taki zabawny problem.

pozdrawiam,
Iguan

Data: 2012-02-23 11:27:45
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 11:24 AM, Iguan_007 wrote:

To ze Ciebie bola lokcie ponizej 120 nie znaczy ze kazdy ma taki zabawny problem.

A czy ja tak napisałem, że każdego bol±? Jednego bol± kolana, drugiego nadgarstki a trzeciego łokcie i jeżeli ból pochodzi z obci±żania r±k to szybsza jazda pozwala je odci±żyć, trudno żeby było inaczej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 12:36:07
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 11:27, AZ pisze:
[...]

Ale to ty masz z tym problem, kaleko - dlaczego uważasz, że Wałęsa
junior też tak miał?

Data: 2012-02-23 15:27:22
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-23 12:36, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Ale¶cie się uwzięli, żeby dyskutować o łokciach.
Pogadajcie o tym na priv, czy co¶...

Data: 2012-02-23 15:56:45
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 03:27 PM, Marcin N wrote:

Ale¶cie się uwzięli, żeby dyskutować o łokciach.
Pogadajcie o tym na priv, czy co¶...

Przepraszam, dałem się podpu¶cić trolowi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 11:02:31
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 10:59, AZ pisze:

wagi kierowcy i tego jaką pozycję może zająć na motocyklu. To, że Tobie
wygodnie jest na R6 to nie znaczy, ĹĽe jest to wygodny motocykl i kaĹĽdemu
będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

Owszem. Ale to oznacza także, że nie każdemu będzie tak niewygodnie jak
tobie.

Data: 2012-02-23 10:56:49
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 10:33, AZ pisze:
[...]

Co to s± "nadgarski"?

Data: 2012-02-23 11:01:51
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 10:56 AM, Andrzej Lawa wrote:

http://www.google.com/search?q=bol%C4%85ce+nadgarski+motocykle

Co to s± "nadgarski"?

Jaki¶ ty głupi Andrzejku... Dziękuję za potwierdzenie, że masz gówno do powiedzenia w temacie i jedyne co potrafisz to czepić się literówki któr± i tak Google poprawił.

Przywitaj się z kolegami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 11:03:52
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 11:01, AZ pisze:
On 02/23/2012 10:56 AM, Andrzej Lawa wrote:

http://www.google.com/search?q=bol%C4%85ce+nadgarski+motocykle

Co to s± "nadgarski"?

Jaki¶ ty głupi Andrzejku... Dziękuję za potwierdzenie, że masz gówno do

Urocze, debil mnie od głupich zwyzywał - to chyba należy uznać za
komplement ;->

powiedzenia w temacie i jedyne co potrafisz to czepić się literówki
któr± i tak Google poprawił.

No, jak tak lubisz google to masz:

http://www.google.com/search?q=bol±ce+nadgarstki+rowery&btnG=Szukaj

Przywitaj się z kolegami.

IdĽ zapierdalać 200km/h na rowerze, bo inaczej będ± cię nadgarstki boleć.

Data: 2012-02-23 09:16:06
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-23 08:59, Iguan_007 pisze:

[...]

Widzisz AZ? Ci±gle ta Twoja nieprawidłowa pozycja. Obejrzyj w końcu Twist of the wrist i Twoje życie nabierze barw.

;)

Data: 2012-02-20 22:12:25
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhubad$cuc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Buahahahahaha. Wiedzialem.

Data: 2012-02-20 23:10:21
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Chłopaku, motocykl którym jechał Wałęsa jest stworzony do zapierdalania a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu męcząca dla nadgarstków i łokci.

Buahahahahaha. Wiedzialem.

Dzieciaku, Walesa w wywiadzie duzo przed wypadkiem napisal, ze jego rekord trasy Gdansk- Wawa to 2h6min to policz sobie jak mial srednia. Na tej podstawie mozna domniemywac, ze generalnie wolno nie jezdzil. Nikt nie kupuje tego motocykla, zeby sie toczyc 50 na godzine.
W podobnym czasie trase te przejechal moj znajomy z 15 lat temu na ZX11, tylko, ze w nocy to bylo.
Malo wiesz.

sz.

Data: 2012-02-20 23:19:36
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 11:10 PM, szufla wrote:

[...]

Pewnie kupił jakieś 20 letnie padło i wielki motocyklista broniący motocyklistów zakrzywiając rzeczywistość bo taka teraz moda.

Żeby tą trasę zrobić w ~2h to musiał jechać z przelotową 220 km/h albo nawet lepiej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 09:33:17
Autor: Arek
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-20 23:19, AZ pisze:
[...]

Tylko nie doprowadź mastiego do zawału.

A.

Data: 2012-02-21 11:41:12
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 09:33:17 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

[...]

nie kaĹĽdy przeĹĽywa usenet jak Ty.
Poza tym ja też jeżdżę na moto więc nie robi to na mnie wrażenia.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-21 13:25:48
Autor: DoQ
Wypadek Wałęsy
W dniu 21-02-2012 12:41, masti pisze:

nie każdy przeżywa usenet jak Ty.
Poza tym ja też jeżdżę na moto więc nie robi to na mnie wrażenia.

To musi mieć z 50KM, skoro za każdym razem gdy kto¶ wspomni o 200km/h robisz oczy jakby to była nad¶wietlna :P

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 12:36:21
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 13:25:48 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 21-02-2012 12:41, masti pisze:

nie kaĹĽdy przeĹĽywa usenet jak Ty.
Poza tym ja też jeżdżę na moto więc nie robi to na mnie wrażenia.

To musi mieć z 50KM, skoro za każdym razem gdy ktoś wspomni o 200km/h
robisz oczy jakby to była nadświetlna :P

te 200 najczęściej się pojawia w wyobraźni piszącego i to zwykle komentuję. a moja krowa ma 80KM i fakt tylko 195 daje radę :)
Ale ja tam ścigaczy nie lubię

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-21 13:49:13
Autor: DoQ
Wypadek Wałęsy
W dniu 21-02-2012 13:36, masti pisze:

te 200 najczę¶ciej się pojawia w wyobraĽni pisz±cego i to zwykle
komentuję.

Obawiam się, że te 200 to jednak jest całkiem prawdopodobne w wielu przypadkach.

a moja krowa ma 80KM i fakt tylko 195 daje radę :)
Ale ja tam ¶cigaczy nie lubię

S± niewygodne :P

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 13:30:38
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
DoQ nabazgrał(a):

[...]

Robi oczy .. co tak wolno ...

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-02-21 13:02:15
Autor: kakmar
Wypadek Wałęsy
Dnia 20.02.2012 szufla <brak@emaila.pl> napisał/a:
[...]

Myślę że przywłaszczył sobie po prostu znaną opowiastkę o tym jak się z Warszawy do Gdańska jedzie w 2h + drobne parę minut.
Słyszałem to wiele razy, od różnych bajarzy i na pytanie wyrażające "podziw". Ale naprawdę?
Słyszałem, no ale, od tablicy do tablicy, bo się w mieście nie da, itd.

Na tej podstawie mozna domniemywac, ze generalnie wolno nie jezdzil. Nikt nie kupuje tego motocykla, zeby sie toczyc 50 na godzine.

Można domniemywać że lubił opowiadać niezwykłe historyjki.

W podobnym czasie trase te przejechal moj znajomy z 15 lat temu na ZX11, tylko, ze w nocy to bylo.
Malo wiesz.

Tak tak, i we mgle.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-21 17:25:19
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Myślę że przywłaszczył sobie po prostu znaną opowiastkę o tym jak się
z Warszawy do Gdańska jedzie w 2h + drobne parę minut.
Słyszałem to wiele razy, od różnych bajarzy i na pytanie wyrażające "podziw".
Ale naprawdÄ™?
[...]

Koles, ktorego znam w latach 90 scigal sie na torze Poznan w MP. To powazny gosc, ktoremu daleko bylo do jazdy w jeansach i adidasach i daleko mu do opowiadania bajek, wiec skoro dawno temu polknal te trase w niewiele ponad 2h to obecnie jestem w stanie tez uwierzyc Walesie. Co prawda ruch wiekszy ale droga juz lepsza i jaka pore wybral tez nie wiadomo.
Z blednego myslenia cie nie wyprowadze bo na z gory zalozona teze argumentow nie mam, takze zyj w swoim przeswiadczeniu, ze to niemozliwe.

sz.

Data: 2012-02-21 22:30:44
Autor: kakmar
Wypadek Wałęsy
Dnia 21.02.2012 szufla <brak@emaila.pl> napisał/a:

[...]

Żeby jechać szybko i dać sobie jakąś szanse przeżycia, trzeba bdb. jeździć i znać trasę. A i tak się bardzo ryzykuje, a każde "utrudnienie na drodze"
rozwala wynik. Teraz o liczbach, ile to jest Warszawa-Gdańsk? Tak w kilometrach? ~350 z miasta do miasta, czy bardziej 300 spod jakiejś tablicy
przy Palmirach, do jakiejś innej w Przejazdowie, gdzie już rafinerie widać?
Nawet przy 300, trzeba uzyskać średnią ~150, na w sumie zwykłej drodze ze
zwykłym ruchem. Nawet jeśli jest tego mało to i tak taka jazda oznacza co chwilę hamowanie, wyprzedzanie, itd. Nie znam sporta który przy takiej jeździe przejdzie 300, na jednym baku. Ale oczywiście wielu nie znam.
Mogę uwierzyć, że Twój kolega sportowiec, w wyjątkowo sprzyjających warunkach i sporo ryzykując, przejechał 300km DK7, w 2h z kawałkiem.
Ale zastanów się jakie miał szanse na taki numer ktoś bez przygotowania
choćby kondycyjnego?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-21 23:54:20
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 11:30 PM, kakmar wrote:
> [...]
i znać trasę. A i tak się bardzo ryzykuje, a każde "utrudnienie na drodze"
rozwala wynik. Teraz o liczbach, ile to jest Warszawa-Gdańsk? Tak w
kilometrach? ~350 z miasta do miasta, czy bardziej 300 spod jakiejĹ› tablicy
przy Palmirach, do jakiejś innej w Przejazdowie, gdzie już rafinerie widać?

To jedno. Wypracowana średnia drastycznie maleje po wjeździe w miasto czy nawet na głupich światłach. Więc to raczej od tablicy do tablicy.

Nawet przy 300, trzeba uzyskać średnią ~150, na w sumie zwykłej drodze ze
zwykłym ruchem. Nawet jeśli jest tego mało to i tak taka jazda oznacza
co chwilÄ™ hamowanie, wyprzedzanie, itd. Nie znam sporta ktĂłry przy takiej
jeĹşdzie przejdzie 300, na jednym baku.

ZX11 da radę przejechać 300 na zbiorniku tankowanym pod korek ale przy 300 to już jest zaawansowana rezerwa. Z przelotową 160-180 na krajówce wychodzi średnia ok 120 km/h oczywiście bez żadnych postojów ale żeby zrobić 150 to trzeba poginać sporo ponad 200 a i człowiek po takiej jeździe zjebany jest jak koń po westernie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 18:48:07
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:jhugcn$i6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kretynie - "motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h." nie uderzyl, a poruszal sie.

Mozesz spierdalac.

Data: 2012-02-22 08:06:18
Autor: ...::QRT::...
Wypadek Wałęsy
Dnia Tue, 21 Feb 2012 18:48:07 +0100, Ghost napisał(a):

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhugcn$i6j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kretynie - "motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h." nie uderzyl, a poruszal sie.

łał cuż za błyskotliwa riposta. Ale może zamiast szczekać bez sensu dla
odmiany by¶ najsampierw zerkn±ł w tekst Ľródłowy? "w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok.
115 km/h"

pokre¶lę *w chwili wypadku* Wiec racz w końcu sie zamkn±ć i przestań ujadać jak jaki¶ w¶ciekły kundel. I uwierz w końcu iż nazwanie człowiek kretynem czy idiot± nie spowoduje ze
bedziesz miał racje.

Data: 2012-02-22 08:36:07
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Wiec racz w końcu sie zamkn±ć i przestań ujadać jak jaki¶ w¶ciekły kundel.
I uwierz w końcu iż nazwanie człowiek kretynem czy idiot± nie spowoduje ze
bedziesz miał racje.

Nie karm trolla !

sz.

Data: 2012-02-22 08:47:46
Autor: ...::QRT::...
Wypadek Wałęsy
Dnia Wed, 22 Feb 2012 08:36:07 +0100, szufla napisał(a):

[...]

ale ja go lubie :>
naprawdę niesamowite idiotyzmy potrafi wypisywać jak sie go już zmusi do
bardziej rzeczowej wypowiedzi. Ale niestety na codzień to tylko się do
bluzgania ogranicza.

Data: 2012-02-22 09:05:50
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji25tj$eeq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie bardzo widze, kto Cie karmi, bo to zdaje sie jakis mieszkaniec mojego KFa, ale dlaczego nie staje Ci honoru by przyznac, ze 115 to nie 200?

Data: 2012-02-22 09:29:18
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy

Nie bardzo widze, kto Cie karmi, bo to zdaje sie jakis mieszkaniec mojego
KFa,

Czy moglbym miec ten zaszczyt, zebys i mnie tam umiescil ?

ale dlaczego nie staje Ci honoru by przyznac, ze 115 to nie 200?

Czyz 115 w momencie pieprzniecia to nie 200, 2sek wczesniej ?

sz.

Data: 2012-02-22 09:58:31
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2919$n3a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czasoprzestrzen Ci sie miesza, nie w momencie pieprzniecia, a w twojej wyobrazni.

Data: 2012-02-22 10:15:21
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Czasoprzestrzen Ci sie miesza, nie w momencie pieprzniecia, a w twojej wyobrazni.

Z pewnoscia :), a najbardziej w wyobrazni Jaroslawa W.

sz.

Data: 2012-02-23 09:07:31
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 22.02.2012 09:29, szufla pisze:

ale dlaczego nie staje Ci honoru by przyznac, ze 115 to nie 200?

Czyz 115 w momencie pieprzniecia to nie 200, 2sek wczesniej ?

Jasne, hamowanie motocyklem z opóĽnieniem 11,8m/s2... Czy to ptak? Czy
to samolot? Nie! To supermotocyklista z chorej wyobraĽni szufli!

Data: 2012-02-23 09:37:05
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Jasne, hamowanie motocyklem z opóĽnieniem 11,8m/s2... Czy to ptak? Czy
to samolot? Nie! To supermotocyklista z chorej wyobraĽni szufli!

Nie badz taki drobiazgowy, bo jeszcze ktos uwierzy, ze naprawde jechal caly czas te 115 :)

sz.

Data: 2012-02-23 10:19:04
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 23.02.2012 09:37, szufla pisze:
[...]

Mógł jechać nawet 60km/h, a dopiero na tej prostej przy¶pieszyć - póki
nie udowodnisz innej warto¶ci niż okre¶lona przez biegłych, wszelkie
twoje spekulacje w najlepszym wypadku można traktować jako konfabulacje,
a w najgorszym - pomówienie.

Data: 2012-02-23 12:37:39
Autor: ...::QRT::...
Wypadek Wałęsy
Dnia Thu, 23 Feb 2012 10:19:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

ależ oczywi¶cie ze mamy trzy opcje i *praktycznie* nie ma żadnych
przesłanek (albo s± one nam nieznane) aby stwierdzić jak było naprawdę. Jednakże *teoretycznie* już sobie rozważaj±c, uruchamiaj±c tzw zdrowy
rozs±dek, bior±c pod uwagę:
- jego rzekome przechwałki odno¶nie rekordów prędko¶ci
- typ posiadanego motocykla, - typowe odruchy kierowców, - zdolno¶c do analizy i oceny sytuacji przy różnych predko¶ciach, - oraz jakże niezbędn± w czasie kierowania jedno¶ladem zasadę ograniczonego
zaufania, IMO bardziej jednak prawdopodobne sie wydaje iż przed kolizj± raczej
hamował niż przyspieszał.

Data: 2012-02-23 15:32:50
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-23 12:37, ...::QRT::... pisze:

[...]

Go¶ć, który na pierwszy motocykl kupił sobie 180 konny ¶cigacz - sam się prosi o guza. Oczywi¶cie można teoretyzować, że to nie była jego wina. Ja w swoim sumieniu zawsze widziałbym swoj± winę gdybym uczestniczył w wypadku - po prostu wina polega na tym, że dopu¶ciłem, by inny trafił we mnie.

W mojej ponad 20 letniej karierze kierowcy raz nie udało mi się unikn±ć stłuczki, która polegała na tym, że go¶ć na czerwonym przejechał w poprzek skrzyżowania przez 6 pasów jezdni. Wina była bezapelacyjnie jego. Tyle, że ja wiem, że jechałem zatopiony we własnych my¶lach i za mało uwagi po¶więciłem przewidywaniu błędów innych.

Data: 2012-02-23 18:39:21
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Tyle, że ja wiem, że jechałem zatopiony we własnych my¶lach i za mało uwagi po¶więciłem przewidywaniu błędów innych.

Czasem jednak nie masz wplywu na nic:
 http://www.youtube.com/watch?v=rYqoou3SIIU

sz.

Data: 2012-02-23 19:21:08
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-23 18:39, szufla pisze:
Tyle, że ja wiem, że jechałem zatopiony we własnych my¶lach i za mało
uwagi po¶więciłem przewidywaniu błędów innych.

Czasem jednak nie masz wplywu na nic:
http://www.youtube.com/watch?v=rYqoou3SIIU

W pełni się zgadzam. Sobiesław Zasada pisał jednak, że tylko jeden na dziesięć wypadków "nie z Twojej winy" - było faktycznie nie do uniknięcia. Grunt, to unikn±ć pozostałych dziewięciu.

W przypadku Wałęsy - moim zdaniem ja bym unikn±ł wypadku - przede wszystkim znacznie zwalniaj±c przed przeszkod± wielko¶ci samochodu oraz objeżdżaj±c przeszkodę jak najszerzej - żeby samemu być widocznym z daleka.

Ale to tylko gdybanie w wygodnym fotelu...

Data: 2012-02-23 13:45:14
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Mógł jechać nawet 60km/h,

Albo 160

a dopiero na tej prostej przy¶pieszyć

Prosta to tam jest od wielu kilometrow :)

póki
nie udowodnisz innej warto¶ci niż okre¶lona przez biegłych, wszelkie
twoje spekulacje w najlepszym wypadku można traktować jako konfabulacje

Niie mam zamiaru nic udowadniac. To, ze tak moglo byc wskazuje zdrowy rozsadek.
Dla ciebie to bylo 60 i tkwij sobie w tym przekonaniu.

a w najgorszym - pomówienie.

Donies, albo nie pieprz bez sensu.

sz.

Data: 2012-02-20 22:14:19
Autor: kajus44
Wypadek Wałęsy
AZ wrote:
[...]

zapierdalania a nie turlania siÄ™ 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest
po prostu męcząca dla nadgarstków i łokci.

A gdyby tam z tyłu, na siedzeniu, siedziała Pańska matka? To też byś zapierdalał, bo by Cię łokcie bolały?

Data: 2012-02-20 21:47:07
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 22:14:19 +0100 osobnik zwany kajus44
wystukał:

AZ wrote:
[...]

a nie turlania siÄ™ 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu
męcząca dla nadgarstków i łokci.

A gdyby tam z tyłu, na siedzeniu, siedziała Pańska matka? To też byś
zapierdalał, bo by Cię łokcie bolały?

oczywiscie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-20 22:58:14
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 10:14 PM, kajus44 wrote:

[...]

Ale Ty do mnie rozmawiasz czy do Wałęsy? On to raczej PMSu nie czyta.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 22:19:59
Autor: DoQ
Wypadek Wałęsy
W dniu 20-02-2012 21:43, AZ pisze:

a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu
męcz±ca dla nadgarstków i łokci.

Może uderzałe¶ łokciem o brzeg wanny i st±d ten ból?? ;)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 12:47:36
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 09:23 PM, Artur wrote:
Chłopaku, motocykl którym jechał Wałęsa jest stworzony do zapierdalania
a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu męcz±ca dla nadgarstków i łokci. Brednie. Ja uzywam sportowego motocykla tak samo jak niesportowego - zgodnie z ograniczeniami predkosci (duzo ponizej 120km/h) i jakos nic mnie nie boli. Nie wiem jak Twoj motocykl, ale u mnie manetka gazu nie dziala tylko w pozycjach 0/1.Ba, nawet jezdze nim do pracy, z predkosciami "miastowymi" rzedu 50 km/h i lokcie mnie nie bola (hahaha). Glupie, dziecinne gadanie "nie da sie wolno jezdzic". Oczywiscie ze sie da.A taki jestes szybki? To jedz na tor i pokaz co NAPRAWDE potrafisz. Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-02-21 21:12:01
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin Iguan_007
[...]

To na cholerę Ci ten sportowy motocykl? I nie mów, że na tor, to toru to u nas jest półtora.

Data: 2012-02-21 13:48:44
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
To,
Do dojazdow do pracy. Sportowy motocykl dobrze sie do tego nadaje. Jest waski, stabilny, dobrze przyspiesza, skreca i hamuje. I z tego co wIdze na parkingu pod praca nie ja jeden na takim dojezdzam. Na torze tez probowalem ale jednak to nie moj sport i nie odnioslbym zadnych sukcesow. Potrafie to przyznac i nie zamierzam lansowac sie na drogach jaki to szybki jestem.

Pozdrawiam
Iguan

Data: 2012-02-21 23:44:40
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:48 PM, Iguan_007 wrote:
To,
> [...]
> przyznac i nie zamierzam lansowac sie na drogach jaki to szybki jestem.

Pierdolicie troszkę kolego. Sportowy motocykl ma promień skrętu Titanica. No chyba,
że wytniesz ograniczniki a w zbiorniku zrobisz wgniecenia na ręce. Dobrze to on skręca na torze a nie w mieście gdzie często trzeba ciasnych manewrów. No i zrozum, że jazda po drogach nawet szybka to nie tylko lans jak Ci się wydaje a po prostu przyjemność.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 17:48:49
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ,

Nie ma idealnego motocykla. Zignorowales wszystkie   zalety motocykla sportowego w miescie ktore podalem bo "ma duzy promien skretu". Ma wystarczajcy promien skretu. Gdyby tylko promien skretu sie liczyl to jezdzilibysmy skuterami. Podam Ci jeszcze dwa kolejne plusy - wzgledna oslona przed deszczem i wygoda mycia po deszczu. Zawsze mnie dobijalo mycie nakeda po deszczu, tutaj idzie szybko bo sa duze powierzchnie.

--    --    Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-02-22 08:52:56
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji16oo$btk$1node2.news.atman.pl...
> [...]

że wytniesz ograniczniki a w zbiorniku zrobisz wgniecenia na ręce. Dobrze to on skręca na torze a nie w mieście gdzie często trzeba ciasnych manewrów. No i zrozum, że jazda po drogach nawet szybka to nie tylko lans jak Ci się wydaje a po prostu przyjemność.

Zapomniales dodac, ze jest pizda.

Data: 2012-02-22 19:28:44
Autor: Mruk
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 22:48, Iguan_007 pisze:
[...]

dobrze siÄ™ go teĹĽ parkuje ;P

Data: 2012-02-21 21:56:27
Autor: kakmar
Wypadek Wałęsy
Dnia 21.02.2012 to <to_usenet@interia.pl> napisał/a:

To na cholerę Ci ten sportowy motocykl? I nie mów, że na tor, to toru to u nas jest półtora.

Ale u niego są i ma sezon cały rok. A nawet bez toru, to te sportowe najfajniej jeżdżą.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-22 00:15:10
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:56 PM, kakmar wrote:

To na cholerÄ™ Ci ten sportowy motocykl? I nie mĂłw, ĹĽe na tor, to toru to
u nas jest półtora.

Ale u niego są i ma sezon cały rok. A nawet bez toru, to te sportowe
najfajniej jeĹĽdĹĽÄ….

Zapomniał dodać, że pisze nie o Polsce na grupie pl.* :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 00:16:37
Autor: kakmar
Wypadek Wałęsy
Dnia 21.02.2012 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
Zapomniał dodać, że pisze nie o Polsce na grupie pl.* :-)

Ja to Mu tylko zazdraszczam, głównie klimatu :)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-21 22:56:03
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On 21 Feb 2012 21:12:01 GMT, to wrote:

begin Iguan_007

[...]

No to mam dla Ciebie zagdkę - nazywa się Szwecja.
Szwedzi jeżdż± całkiem niezłymi samochodami - lepszymi i szybszymi niż
Polacy.
A znakomita większo¶ć tego narodu nigdy nie przekracza dozwolonej prędko¶ci
(niższej zreszt± niż w Polsce).

Swoj± drog± ¶miesznie się czyta różne ich papiery na temat przyczyn tych
dwustukilkudziesięciu wypadków rocznie gdzie np. szczerze się martwi±  o
młodych kierowców, bo badania wykazały że 30% z nich już w pierwszym roku
posiadania PJ zdarzyło się im przekroczyć prędko¶ć dozwolon± (nie że mandat
czy co¶, a jakiekolwiek przekroczenie) :-)

Jak na polskie warunki brzmi jak science-fiction.

Ale co do jeżdżenia zgodnie z przypisami, to uwierz że się da (i
niezależnie czy prowadzony pojazd ma Vmax=150 czy 300km/h). Wbrew pozorom
rzecz której tak jak wszystkiego trzeba się nauczyć.
Na pocz±tku idzie ciężko, ale jak już się umie, to się da :)

Data: 2012-02-21 23:29:03
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
[...]

Beznadziejne porownanie, wrecz idiotyczne.

sz.

Data: 2012-02-22 00:13:09
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:56 PM, Tomasz Pyra wrote:

[...]

Ale byłe¶ czy może widziałe¶ w telewizji albo słyszałe¶? Bo ja byłem 5 lat temu i raczej nie zaobserwowałem żeby ludzie jeĽdzili tam (akurat Sztokholm i okolice) jako¶ strasznie przepisowo, ot podobnie jak w Polsce. No i z jakiego¶ powodu np. ¶wiatła maj± tam taki ficzer, że zapalaj± na chwilę pomarańczowe jak się szybko jedzie. Jedynie ludzie bardziej boj± się policji.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 09:00:48
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ji18e8$e2r$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bzdura. Jezdza zdecydowanie wolniej. Mam kontakt tez ze Szwedami w Polsce, nagminnie powtarzaja, ze polacy jezdza za szybko o wiele szybciej niz szwedzi. Mowie oczywiscie nie o szczylach tylko o doroslych facetach. Zapoznaj sie tez, ze sposobem naliczania mandatow jaki jest u nich. Bardzo konkretnie zniecheca do zbyt szybkiej jazdy. Dodam, ze przekroczenie o 30km/h to przestepwstwo kryminalne. Tak, tak, dziewczynko, pleciesz trzy po trzy.

Data: 2012-02-22 09:21:34
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Zapoznaj sie tez, ze sposobem naliczania mandatow jaki jest u nich. Bardzo konkretnie zniecheca do zbyt szybkiej jazdy.

No brawo, zaczynasz myslec. Oto jeden z wielu powodow dlaczego tam jezdzi sie bardziej przepisowo.
Moze jeszcze masz jakis pomysl, dlaczego tam by bylo 115 a nie 200 ?

sz.

Data: 2012-02-22 10:02:33
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji28iq$lq7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Yyyy, jaki procent motocykli w poslce jezdzi ZAWSZE z predkoscia predkoscia 200  na drogach z ograniczeiniem 90, Twoim zdaniem?

Spodziewam sie, ze odpowiedz bedzie godnas sygnaturki.

BTW przekroczenie o 30 to kryminalne w szwecji nie szawajcarii, popierdzielilo mi sie, mea culpa

Data: 2012-02-22 10:18:39
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f44af30$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

BTW przekroczenie o 30 to kryminalne w szwecji nie szawajcarii, popierdzielilo mi sie, mea culpa

pierdzielnika ciag dalszy

Data: 2012-02-22 10:19:38
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Yyyy, jaki procent motocykli w poslce jezdzi ZAWSZE z predkoscia predkoscia 200  na drogach z ograniczeiniem 90, Twoim zdaniem?

Moim zdaniem duzo, duzo wiekszy niz w Szwecji czy w Szwacarii.
Jestes usatysfakcjonowany ?:)

sz.

Data: 2012-02-22 10:29:39
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

[...]

To jest zwykly unik. Postawiles pytanie "dlaczego tam by bylo 115 a nie
200", ktore sugeruje, ze norma jest raczej 200, zadalem pytanie jak silna
jest ta norma wg Ciebie. Nie udzieliles konkretnej odpowiedzi. Pomijam
kwestie, ze ta "norma", chciales "udowodnic": swoja teze, ze Wlalesa musial
jechac jednak 200. Bardzo cienka z tego wyszla erystyka, moze dobra na
jakiegos AZ lansujacego sie tutaj predkosciami przelotowymi i oczekujacego
takich wypowiedzi oraz wyzywajacego od pizd. Szybko jednak upada przy
odrobinie sceptycyzmu i zdrowego rozsadku. Widzisz, tak to jest, gdybys nie
wymyslal "fucktow", nie musialbys robic pozniej unikow.

Data: 2012-02-22 11:03:39
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
To jest zwykly unik. Postawiles pytanie "dlaczego tam by bylo 115 a nie
200", ktore sugeruje, ze norma jest raczej 200, zadalem pytanie jak silna
jest ta norma wg Ciebie. Nie udzieliles konkretnej odpowiedzi.

Norma jest znacznie wyzsza, co widac, slychac i czuc. Nie trzeba szukac statystyk. To jest jak najbardziej konkretna odpowiedz.

. Pomijam
kwestie, ze ta "norma", chciales "udowodnic": swoja teze, ze Wlalesa musial
jechac jednak 200.

Nie musial. Mogl i 210 albo 190, wiele nie zmienia.

Bardzo cienka z tego wyszla erystyka

Jak widac kazdy ma swoja.

oraz wyzywajacego od pizd.

To tez jego slowa ?:

No wlasnie tego tobie brakuje.

sz.

Data: 2012-02-22 11:25:22
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2ei7$9ia$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wymagam statystyk ile procent twoim zdaniem zapieprza zawsze 200 przy ograniczeniu 90, odpowiedz "duzo" nie jest odpowiedz, podaj Twoj subiektywny zakres procentowy.

Szybko jednak upada przy
odrobinie sceptycyzmu i zdrowego rozsadku.

No wlasnie tego tobie brakuje.

Caly czas go prezentuje wobec Twojej tezy, ze wiekszosc motocyklistystow, jezdzi ciagle 200 przy ograniczeniu 90. A moze jednak wycofujesz sie z tej sugestii?

Data: 2012-02-22 10:11:47
Autor: Arek
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 22:56, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Ja też mam dla Ciebie zagadkę: dlaczego w Szwecji jad±c z dowolnego punktu A do punkt B, osi±ga się prawie dwukrotnie wyższ± ¶redni± prędko¶ć niż w polsce?

Tak nawiasem, ja jad±c swoim tempem dostosowanym do drogi nie patrz±c na znaki, w Polsce notorycznie łamie przepisy, tak samo jad±c w Szwecji już nie łamie przepisów prawie w ogóle. Potraktuj to jako kolejn± zagadkę, Szerloku.

A.

Data: 2012-02-22 10:16:27
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2bgj$fhb$1node2.news.atman.pl...
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dko%C5%9Bci_wg_kraju
Obawiam sie, ze nigdy w szwecji nie byles herlkou.

Data: 2012-02-22 10:24:48
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dko%C5%9Bci_wg_kraju
Obawiam sie, ze nigdy w szwecji nie byles herlkou.

Czy ty zrozumiales co autor mial na mysli, czy znowu zamieniasz sie w trolla ?

sz.

Data: 2012-02-22 10:34:04
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2c9b$33f$1inews.gazeta.pl...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ograniczenia_pr%C4%99dko%C5%9Bci_wg_kraju
Obawiam sie, ze nigdy w szwecji nie byles herlkou.

Czy ty zrozumiales co autor mial na mysli, czy znowu zamieniasz sie w trolla ?

Obawiam sie, ze to Ty jednak nie zrozumiales. Udziel Ci darmowej lekcji: zdecydowana wiekszosc kierowcow z polski, jezdzi w bogatszych krajach wolniej i jezdza tak "dostosowujac tempo wlasnie do drogi" (subiektywnie rzecz jasna).

Natomiast sugerowanie, ze sie szybciej przelatuje z A do B rzadziej przekraczajac ograniczenie, jest bzdura, skoro ograniczenia sa wyraznie nizsze.

Data: 2012-02-22 11:10:21
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
[...]

W 90% dostosowuja zasobnosc swojego portfela do wysokosci mandatow, juz raz sobie odpowiedziales na to pytanie.

Natomiast sugerowanie, ze sie szybciej przelatuje z A do B rzadziej przekraczajac ograniczenie, jest bzdura, skoro ograniczenia sa wyraznie nizsze.

Nie chodzi o ograniczenia tylko przepustowosc.
Cos slabym jestes nauczycielem.

sz.

Data: 2012-02-22 11:28:48
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2eup$b2i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tobie.

[...]

Ojapierdziele. Tego jeszcze nie bylo - hint: gdyby o przepustowosc chodzilo, nie byloby mowy o przekraczaniau predkosci.

Mysle, ze jednak trace czas na Ciebie, jestes glupszy niz sadzilem.

EOT

Data: 2012-02-22 11:59:56
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Ojapierdziele. Tego jeszcze nie bylo - hint: gdyby o przepustowosc chodzilo, nie byloby mowy o przekraczaniau predkosci.

Jedno z drugim nie musi miec nic wspolnego matole, (jesli ci odpowiada taki styl), zwlaszcza przy typowej jezdzie na 3.

sz.

Data: 2012-02-22 20:50:11
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Wed, 22 Feb 2012 10:11:47 +0100, Arek <abc@abc.pl> wrote:
Ja też mam dla Ciebie zagadkę: dlaczego w Szwecji jadąc z dowolnego punktu A do punkt B, osiąga się prawie dwukrotnie wyższą średnią prędkość niż w polsce?

Nie wiem gdzie po tej Polsce jeździsz, ale tak patrząc na średnie prędkości z Targeo (nie mówiąc o moich własnych doświadzeniach), to 2x wyższe średnie trudno będzie osiągnąć gdziekolwiek poza niemiecką autostradą.

Data: 2012-02-22 19:30:00
Autor: Mruk
Wypadek Wałęsy
[...]

i nie bol± ich łokcie od wolnej jazdy ???

Data: 2012-02-21 23:39:14
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:12 PM, to wrote:
[...]

Wiesz, podziw kumpli w pracy no i dupy na to lecÄ….

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 00:03:42
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 09:47 PM, Iguan_007 wrote:

> [...]
> ze sie da.A taki jestes szybki? To jedz na tor i pokaz co NAPRAWDE potrafisz.

Wsczonsaj±ce! A jaki to motocykl? Trudno, żeby po 30 minutach na mie¶cie bolały nadgarstki. Jak wiadomo u nas tory przy każdym większym mie¶cie i każdy ma możliwo¶c szybko pojeĽdzić w miarę bezpiecznych warunkach... JeĽdziłem na Nowodwór ale już nie będzie można, jeĽdziłem na Lublin czasem ale też nie będzie można pojeĽdzić. Może co¶ polecisz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 17:08:50
Autor: Iguan_007
Wypadek Wałęsy
AZ,

NIe mieszkam w Polsce wiec toru Ci nie polece.

Motocykle to R6 i WR450. I jakos potrafie i jednym i drugim jechac z przepisowa predkoscia. I nie jezdze wylacznie po miescie. To glowne zastosowanie, ale i trasy po 500km/dzien tez mi sie zdarzaja. Twoje twierdzenie ze sportowym motocyklem nie da sie jezdzic tyle ile jest na znaku jest bzdura. Motocyklisci ktorych spotykam po drodze tez jada z przepisowa prekoscia. Wiec nie pitol ze "nie da sie" tylko przyznaj ze "nie chce sie". Jak to jest ze za granica sie da, w Polsce sie nie da? Pogoda Ci te nadgarstki i lokcie wykreca? Lans i nic wiecej. Pozdrawiam,

Iguan

--    --    Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-02-22 08:34:00
Autor: szufla
Wypadek Walesy
NIe mieszkam w Polsce wiec toru Ci nie polece.

Nie zyjemy w Australii ani w Szwecji tylko w Polsce, a tu sie nie da w 90% przypadkow, podobnie jak w bylym bloku wschodnim. Dospiewaj sobie dlaczego, a skladowych sa pewnie setki.
Ewentualnie mozesz jeszcze porownac inne kraje 3 swiata :)

sz.

Data: 2012-02-20 20:19:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wypadek Wałęsy
Dnia 20.02.2012 masti <gone@to.hell> napisał/a:

"Jak powiedziała ¦migielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili
wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok. 115
km/h."

Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotycz± tego, co da się
z cał± pewno¶ci± udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędko¶ć jest
większa.

a wiesz to ze szklanej kuli czy sk±d?
Podeprzesz się jakimi¶ wiarygodnymi statystykami?

Zapytaj się dowolnego biegłego, taki jest po prostu standard
opracowywania opinii.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-20 22:06:02
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Mon, 20 Feb 2012 20:19:01 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

[...]

No nie wiem.
Bo zazwyczaj słyszy się o ustalaniu kierowcy gdzie prędko¶ć in plus jest
okoliczno¶ci± obci±żaj±c±.

A tu okoliczno¶ci± obci±żaj±c± jest prędko¶ć in minus i w zasadzie z tego
względu należy okre¶lać t± prędko¶ć już inaczej, a jeżeli nie zrobili tego
inaczego to znaczy że zrobili to Ľle.

Data: 2012-02-21 08:45:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wypadek Wałęsy
Dnia 20.02.2012 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:

[...]

Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-21 10:21:28
Autor: LEPEK
Wypadek Wałęsy

Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

To tak czysto teoretycznie oczywi¶cie.
Bo na przykładzie pewnej sprawy mogę stwierdzić, że (przynajmniej niektórzy) wypisuj± w opiniach co im się podoba. W znanej mi sprawie biegły opisał w opinii inne miejsce, niż to, gdzie zdarzenie miało miejsce (inna ulica - opis zgadzał się z nazw±, ale nie z miejscem zdarzenia), a ponadto napisał, że w dniu xxx dokonał oględzin pojazdu, kiedy to pojazd ten został ponad miesi±c wcze¶niej sprzedany (nie - u nowego wła¶ciciela też oględzin nie było). Na tej podstawie ¶miem twierdzić, że biegli mog± pisać poważnie, albo jakiekolwiek bzdury, zależne np. od nastroju, albo oczekiwań stron.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-02-21 10:37:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wypadek Wałęsy
Dnia 21.02.2012 LEPEK <nobody@nowhere.net> napisał/a:

[...]

Rzetelno¶ć biegłych to osobny temat.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-21 10:58:23
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
Krzysiek Kielczewski nabazgrał(a):

[...]

Rzetelno¶ć biegłych zależy od pozycji oskarożenego ...

Data: 2012-02-21 12:40:40
Autor: LEPEK
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 10:58, Chris pisze:

Rzetelno¶ć biegłych zależy od pozycji oskarożenego ...

Nie koniecznie - w sprawie, któr± znam to było ewidentne niechlujstwo i nic więcej. Ale strach pomy¶leć, co się dzieje w przypadku, gdy jest jakie¶ "przełożenie" :/

Pozdr,

Data: 2012-02-21 10:58:52
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Tue, 21 Feb 2012 08:45:08 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

[...]

Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewno¶ci.
No chyba że ten biegły mowi±c 115, jest abslutnie pewny że nie było to 114,
ani 116 i że żadna ze stron tej wersji nie jest w stanie zakwestionować
nawet o 1km/h.
Jeżeli jest inaczej, to taka ocena jest bezwarto¶ciowa.

Bo jeżeli jest to 115km/h +-20km/h, to Wałęsa będzie odpowiadał za 95, a
kierowca Toyoty bedzie się bronił prędko¶ci± 135km/h.

Data: 2012-02-21 12:38:53
Autor: LEPEK
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 10:58, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Tyle że "poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h".
A, że jest to informacja podana na Interii na podstawie PAP na podstawie wypowiedzi pani rzecznik prokuratury, to... możemy sobie gdybać do woli ;)

Pozdr,

Data: 2012-02-21 12:55:46
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Tue, 21 Feb 2012 12:38:53 +0100, LEPEK wrote:

Tyle że "poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h".
A, że jest to informacja podana na Interii na podstawie PAP na podstawie wypowiedzi pani rzecznik prokuratury, to... możemy sobie gdybać do woli ;)

No wiadomo... Jest jeszcze pytanie kiedy się z tak± prędko¶ci± poruszał.

Data: 2012-02-21 13:02:10
Autor: LEPEK
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 12:55, Tomasz Pyra pisze:

No wiadomo... Jest jeszcze pytanie kiedy się z tak± prędko¶ci± poruszał.

Nie zapominajmy, że "w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h". Motocykl, he, he.

Pozdr,

Data: 2012-02-21 15:42:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wypadek Wałęsy
Dnia 21.02.2012 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał/a:

Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewno¶ci.

Nie musi, powinien. Niestety.

[...]

Powoła się drugiego biegłego, potem trzeciego...

Bo jeżeli jest to 115km/h +-20km/h, to Wałęsa będzie odpowiadał za 95, a
kierowca Toyoty bedzie się bronił prędko¶ci± 135km/h.

I pewnie tak będzie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-20 16:15:16
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 04:08 PM, to wrote:
Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczÄ… tego, co da siÄ™ z
całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest większa.
Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami
nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

No przecieĹĽ to oczywiste, ĹĽe 180 konny motocykl siÄ™ kupuje po to by jeĹşdzic 115 km/h.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 15:18:57
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin AZ
No przecieĹĽ to oczywiste, ĹĽe 180 konny motocykl siÄ™ kupuje po to by
jeĹşdzic 115 km/h.

Tak, a Zientarski jechał 150. :D

Data: 2012-02-20 17:04:35
Autor: DoQ
Wypadek Wałęsy
W dniu 20-02-2012 16:18, to pisze:

No przecież to oczywiste, że 180 konny motocykl się kupuje po to by
jeĽdzic 115 km/h.
Tak, a Zientarski jechał 150. :D

Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od ¶wiateł do 150!!

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-20 17:24:20
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Tak, a Zientarski jechał 150. :D

Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od ¶wiateł do 150!!

Przeciez mial zielone.

sz.

Data: 2012-02-20 16:39:58
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin szufla
Przeciez mial zielone.

Niebieskie!

Data: 2012-02-20 18:04:25
Autor: Bydlę
Wypadek Wałęsy
On 2012-02-20 17:24:20 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> said:

Tak, a Zientarski jechał 150. :D

Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od ¶wiateł do 150!!

Przeciez mial zielone.

Startował ze ¶wiateł.

--
Bydlę

Data: 2012-02-22 20:31:43
Autor: Bydlę
Wypadek Wałęsy
On 2012-02-20 18:09:54 +0100, "szufla" <brak@emaila.pl> said:

Tak, a Zientarski jechał 150. :D

Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od ¶wiateł do 150!!

Przeciez mial zielone.

Startował ze ¶wiateł.

Ale ktorych ?:)

Tych:
<http://www.zumi.pl/,Warszawa,,21.020159149999998,52.1736423,2,1b,namapie.html>

Jakie¶ pół kilometra do hopy.

--
Bydlę

Data: 2012-02-21 09:50:29
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
DoQ nabazgrał(a):

[...]

Da się bez problemu ....

Data: 2012-02-21 09:54:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello Chris,

Tuesday, February 21, 2012, 9:50:29 AM, you wrote:

[...]

Ale tylko na Frigo z wężami.

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 10:04:21
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

[...]

I z magnetyzerem ...

Data: 2012-02-21 10:08:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello Chris,

Tuesday, February 21, 2012, 10:04:21 AM, you wrote:

[...]

I generatorem HHO.

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 10:11:56
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
[...]

I nie zapominajmy o zapazaczu do herbaty wsadzanym do baku :)

Data: 2012-02-21 10:13:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello Chris,

Tuesday, February 21, 2012, 10:11:56 AM, you wrote:

[...]

Zapomniałem kupić herbatę do niego :(

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 12:07:46
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9712924181$20120221100808squadack.com...
[...]

Raczej HaHaHa,

Data: 2012-02-20 17:15:29
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin AZ
No przecieĹĽ to oczywiste, ĹĽe 180 konny motocykl siÄ™ kupuje po to by
jeĹşdzic 115 km/h.

Ano... a jak mu udowodnili +25 km/h, to jest spore prawdopodobieństwo, że zapieprzał dużo, dużo szybciej.

Data: 2012-02-20 21:53:27
Autor: N1
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-20 18:15, to pisze:
Ano... a jak mu udowodnili +25 km/h, to jest spore prawdopodobieństwo, że
zapieprzał dużo, dużo szybciej.

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

Data: 2012-02-20 20:58:06
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin N1
dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

Data: 2012-02-20 21:47:45
Autor: masti
Wypadek Wałęsy
Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 20:58:06 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin N1

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

na moto teĹĽ siÄ™ znasz? Czym latasz?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-21 11:19:10
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 20.02.2012 22:47, masti pisze:

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

na moto teĹĽ siÄ™ znasz? Czym latasz?

SÄ…dzÄ…c po innych jego bredniach, to jakimiĹ› dopalaczami lata ;->

Data: 2012-02-20 22:17:23
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f42b3de$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
begin N1

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

Data: 2012-02-20 22:47:07
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

 To na jednym kole, chyba ze dzwon nastapi wczesniej.

sz.

Data: 2012-02-20 22:58:58
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 10:17 PM, Ghost wrote:

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

Że Ty pizda jesteś to nie znaczy, że od razu wszyscy, na autostradzie to ile fabryka dała...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 11:15:17
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 11:11 AM, Ghost wrote:

Że Ty pizda jesteś to nie znaczy, że od razu wszyscy, na autostradzie
to ile fabryka dała...

Czym jezdzisz?

Patrz -> sygnaturka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 11:43:05
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 11:15, AZ pisze:
On 02/21/2012 11:11 AM, Ghost wrote:

Że Ty pizda jesteś to nie znaczy, że od razu wszyscy, na autostradzie
to ile fabryka dała...

Czym jezdzisz?

Patrz -> sygnaturka.

I zawsze te 300 na tylnym kole?

Data: 2012-02-21 11:45:14
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 11:43 AM, Andrzej Lawa wrote:

I zawsze te 300 na tylnym kole?

Niestety ciężki i na koło słabo wstaje :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 13:35:33
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 11:45, AZ pisze:
On 02/21/2012 11:43 AM, Andrzej Lawa wrote:

I zawsze te 300 na tylnym kole?

Niestety ciężki i na koło słabo wstaje :-(

Oj tam, przecieĹĽ wiadomo, ĹĽe motocykle kupuje siÄ™ do jeĹĽdĹĽenia szybko i
na tylnym kole, więc nie bajaj, że nie jeździsz ciągle na tylnym kole...

Data: 2012-02-21 13:38:00
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 01:35 PM, Andrzej Lawa wrote:
Niestety ciężki i na koło słabo wstaje :-(

Oj tam, przecieĹĽ wiadomo, ĹĽe motocykle kupuje siÄ™ do jeĹĽdĹĽenia szybko i
na tylnym kole, więc nie bajaj, że nie jeździsz ciągle na tylnym kole...

Do pyrkania można sobie kupić GS500 czy inną XJ600 ale nie CBR 1000 RR.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 13:48:39
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 13:38, AZ pisze:
[...]

PodstawÄ™ prawnÄ… poproszÄ™.

Data: 2012-02-21 13:51:05
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 01:48 PM, Andrzej Lawa wrote:

Do pyrkania można sobie kupić GS500 czy inną XJ600 ale nie CBR 1000 RR.

PodstawÄ™ prawnÄ… poproszÄ™.

Tobie na wszystko trzeba podstawę prawną... Zejdź na ziemię. Robię motocyklem 30-40k rocznie i nie widziałem ani w Polsce ani w Europie (nawet na Słowacji) przepisowo jadącego przecinaka, więc jak są tacy to jest to znikomy ułamek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 14:00:10
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 13:51, AZ pisze:
On 02/21/2012 01:48 PM, Andrzej Lawa wrote:

Do pyrkania można sobie kupić GS500 czy inną XJ600 ale nie CBR 1000 RR.

PodstawÄ™ prawnÄ… poproszÄ™.

Tobie na wszystko trzeba podstawÄ™ prawnÄ…... ZejdĹş na ziemiÄ™. RobiÄ™
motocyklem 30-40k rocznie i nie widziałem ani w Polsce ani w Europie
(nawet na Słowacji) przepisowo jadącego przecinaka, więc jak są tacy to
jest to znikomy ułamek.

Primo: Ja jeszcze nie widziałem na własne oczy wieloryba. Znaczy się nie
istniejÄ…?

Secundo: 115km/h to też było "nieprzepisowo"

Tertio: Nie sądź innych po sobie. Zwłaszcza wbrew ustalonym faktom.

Quatro: Jak sam wspomniałeś, istnieje ułamek jeżdżący przepisowo.
Dlaczego twierdzisz, że ten "musiał" jechać 200?

Data: 2012-02-21 14:02:42
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 02:00 PM, Andrzej Lawa wrote:

Primo: Ja jeszcze nie widziałem na własne oczy wieloryba. Znaczy się nie
istniejÄ…?

No, możesz jak zwykle zaklinać rzeczywistość.

Secundo: 115km/h to też było "nieprzepisowo"

A czy ja twierdzę, że było przepisowo?

Tertio: Nie sądź innych po sobie. Zwłaszcza wbrew ustalonym faktom.

Nie sÄ…dze po sobie a po obserwacjach i znajomych :-)

Quatro: Jak sam wspomniałeś, istnieje ułamek jeżdżący przepisowo.
Dlaczego twierdzisz, że ten "musiał" jechać 200?

Bo wcześniej się chwalił, że wawa-gdański robi w ~2h?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 14:42:25
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 14:02, AZ pisze:
On 02/21/2012 02:00 PM, Andrzej Lawa wrote:

Primo: Ja jeszcze nie widziałem na własne oczy wieloryba. Znaczy się nie
istniejÄ…?

No, możesz jak zwykle zaklinać rzeczywistość.

To nie ja zaklinam rzeczywistość, jak mi do wyobrażeń nie pasuje, tylko ty.

Secundo: 115km/h to też było "nieprzepisowo"

A czy ja twierdzę, że było przepisowo?

To uważaj na to, jak formułujesz swoje wydumane pseudorzeczywistości.

Tertio: Nie sądź innych po sobie. Zwłaszcza wbrew ustalonym faktom.

Nie sÄ…dze po sobie a po obserwacjach i znajomych :-)

To sÄ…dĹş swoich znajomych.

Quatro: Jak sam wspomniałeś, istnieje ułamek jeżdżący przepisowo.
Dlaczego twierdzisz, że ten "musiał" jechać 200?

Bo wcześniej się chwalił, że wawa-gdański robi w ~2h?

A Stefek Burczymucha chwalił się, że stawi czoła i niedźwiedziowi...

Data: 2012-02-21 14:53:19
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 02:42 PM, Andrzej Lawa wrote:

No, możesz jak zwykle zaklinać rzeczywistość.

To nie ja zaklinam rzeczywistość, jak mi do wyobrażeń nie pasuje, tylko ty.

Jakich wyobrażeń? Przejedź się w piękny słoneczny dzień w lecie trasą na Gdańsk albo na Wyszków, albo pokręć się na DK50 wokół Warszawy, może być też droga na Grójec.

To uważaj na to, jak formułujesz swoje wydumane pseudorzeczywistości.

A może czas się nauczyć czytać?

http://e.autokrata.pl/a223/60ba3f3d002b30df44edddff
http://www.gorzow.lubuska.policja.gov.pl/var/kmpgorzow/storage/images/media/obrazki/motocyklista_153_km/7034-1-pol-PL/motocyklista_153_km_large.jpg
http://temat.net/artfoto/med2_foto4350.jpg
http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419__273041_201406833240313_100001129920330_570847_211326_o.jpg
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634045986612658883.jpg
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS73MeNGaMNBAmAmBQqCghGHPuJXL5wmk6SfuDcMq2OzCXksxu2boxodylXgw
http://bochnianin.pl/bochnianin/foto/Image/2011.10/28-10-11_motor_large.jpg

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 11:01:18
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 21.02.2012 14:53, AZ pisze:

To uważaj na to, jak formułujesz swoje wydumane pseudorzeczywistości.

A może czas się nauczyć czytać?

Ja czytać umiem. Tobie przydałaby się nauka myślenia...

Zauważ, że chcąc nie chcąc twierdzisz, że na załączonych przez ciebie
stronach jest dokumentacja trasy Wałęsy juniora sprzed tego wypadku. Co
jest oczywistÄ… bredniÄ….

Data: 2012-02-23 11:17:58
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-21 14:53, AZ pisze:

To mnie zszokowało:

http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419__273041_201406833240313_100001129920330_570847_211326_o.jpg

239 km/h w odległości 7m jeden za drugim?
Masakra jakaĹ›.

A mi ostatnio przysłali zdjęcie z foto, gdy jechałem motocyklem 65 km/h na 50. Mogliby sobie darować. Wolniej nie da się jechać, bo się przewracam.
;)

Data: 2012-02-23 11:19:07
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 11:17 AM, Marcin N wrote:
[...]

Jak jeden za drugim? Dobrze jadÄ… bo na szachownice.

A mi ostatnio przysłali zdjęcie z foto, gdy jechałem motocyklem 65 km/h
na 50. Mogliby sobie darować. Wolniej nie da się jechać, bo się przewracam.
;)

Z tyłu? Olej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 11:20:04
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/23/2012 11:19 AM, AZ wrote:

239 km/h w odległości 7m jeden za drugim?
Masakra jakaĹ›.

Jak jeden za drugim? Dobrze jadÄ… bo na szachownice.

A no i już się nie szokuj. To fotomontaż bo motocykliści tyle nie jeżdżą!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-23 12:05:05
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Thu, 23 Feb 2012 11:17:58 +0100, Marcin N wrote:

W dniu 2012-02-21 14:53, AZ pisze:

To mnie zszokowało:

http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419__273041_201406833240313_100001129920330_570847_211326_o.jpg

239 km/h w odległo¶ci 7m jeden za drugim?
Masakra jaka¶.

Przecież to zdjęcie to marny fake.
Brak odbłysków reflektorów od filtra przyciemniaj±cego Do tego czcionka jaka¶ niepodobna do tej któr± widać na prawdziwych
zdjęciach z takiego FR, no to zdjęcia z tego modelu Fonty też niepodobne no i ten FR robi zdjęcia kolorowe.
Do tego widać że zdjęcie zrobione obiektywem z szerszym k±tem niż te w FR.

No i ciekawe kto na motorze jeĽdzi 239km/h w tak wyprostowanej pozycji?

Data: 2012-02-23 13:23:42
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-23 12:05, Tomasz Pyra pisze:
[...]

(...)
No i ciekawe kto na motorze jeĽdzi 239km/h w tak wyprostowanej pozycji?

Przekonałe¶ mnie. Dałem się nabrać.

Data: 2012-02-21 12:08:17
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 12:06 PM, Ghost wrote:

To Ty pizda jestes.

Rodzice wiedzÄ…, ĹĽe nie jesteĹ› w szkole?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 12:16:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello AZ,

Tuesday, February 21, 2012, 12:08:17 PM, you wrote:

To Ty pizda jestes.
Rodzice wiedz±, że nie jeste¶ w szkole?

Chyba ma ferie.

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 12:29:52
Autor: Chris
Wypadek Wałęsy
[...]

Ot zwykłe dziecko neostrady :) a ferie chyba im już się pokończyły ??

Data: 2012-02-21 18:40:56
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhvv7h$8kh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Internetii, internetii....

Data: 2012-02-21 18:46:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello Ghost,

Tuesday, February 21, 2012, 6:40:56 PM, you wrote:

Rodzice wiedz±, że nie jeste¶ w szkole?
Chyba ma ferie.
Ot zwykłe dziecko neostrady :) a ferie chyba im już się pokończyły ??
Internetii, internetii....

aaef63.neoplus.adsl.tpnet.pl

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 18:51:15
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1918066643$20120221184642squadack.com...
[...]

87-205-121-39.adsl.inetia.pl

rómó¶ chyba juz na zawsze polubie twoja nieporadnosc

Data: 2012-02-21 18:40:07
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhvtv1$uuh$2node2.news.atman.pl...

[...]

Hahahaha, a teraz sprawdz cytaty i powedz swoim rodzicom dlaczego nie byles dzisiaj w szkole.

Mujborze dlaczego manie motĂłra tak czesto odbiera spawnosci intelektualnej?

Data: 2012-02-21 10:14:02
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10748863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiecka.html

sz.

Data: 2012-02-21 10:18:15
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
Data: 2012-02-21 10:21:43
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Data: 2012-02-21 10:28:40
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:21 AM, szufla wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10748863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiecka.html

Na autostradzie? http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378,45.htm

Mowa byla o autostradach :)

No skoro na zwykłej drodze można 300 to i na autostradzie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 10:33:20
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
[...]

Na ustostardzie mozna szybciej :)

Najlepsze jest to:
"Biegli stwierdzili, ze gdyby Walesa jechal zgodnie z przepisami to i tak nie uniknalby wypadku " LOL
sz.

Data: 2012-02-21 10:35:07
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/21/2012 10:33 AM, szufla wrote:

Na ustostardzie mozna szybciej :)

Ano ale teraz wszystko ma kagańce na 299 ;-)

Najlepsze jest to:
"Biegli stwierdzili, ze gdyby Walesa jechal zgodnie z przepisami to i
tak nie uniknalby wypadku " LOL

Uniknąłby, bo w tym miejscu był później już po odjeździe Toyoty ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 10:42:45
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Na ustostardzie..

O kurw...  sorry :)

sz.

Data: 2012-02-22 13:09:37
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin Ghost
Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

Ciekawe, bo często widuje takich na Puławskiej (ograniczenie do 50), na Moście Siekierkowskim (do 80), Wisłostradzie (chyba też do 80) nie mówiąc o DK...

Data: 2012-02-22 14:14:09
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/22/2012 02:09 PM, to wrote:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4

Wiem, było ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 14:49:36
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji2pn1$uua$1node2.news.atman.pl...
On 02/22/2012 02:09 PM, to wrote:
[...]

No faktycznie, przelotowa 200 i nawet jednopasmowa jednojezdniowa z graniczeniem do 90 jest.
Brawo, cwoku za podanie "dowodu" (pomijam, ze filmik pociety).

Data: 2012-02-22 15:04:17
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/22/2012 02:49 PM, Ghost wrote:

No faktycznie, przelotowa 200 i nawet jednopasmowa jednojezdniowa z
graniczeniem do 90 jest.
Brawo, cwoku za podanie "dowodu" (pomijam, ze filmik pociety).

Bardzo współczuję osobom ograniczonym umysłowo i dlatego spróbuję ci pomóc zrozumieć - masz na filmie miasto, ograniczenia do 50/80 gość jedzie maksymalnie 270/80 i 230/50 to sobie wydedukuj ile można jechać na DK.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 15:17:21
Autor: ...::QRT::...
Wypadek Wałęsy
Dnia Wed, 22 Feb 2012 15:04:17 +0100, AZ napisał(a):

[...]

Nie chciałbym sie wtr±cać ale marny twój trud.
Ten człowiek nie udaje, nie zgrywa sie i nawet nie troluje - on naprawdę
jest głupi.

Data: 2012-02-22 16:13:09
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji2sl1$25v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jednopasmowa jednojezdniowa, z napierdzelajacym z naprzeciwka. Tak dokladnie ta sama sytuacja, jak z wypadku Walesy. Mujoborze co za cwok. Pomijam, ze wiekszosc filmu ponizej 200, a 270 nie zauwazylem, musialoby bardzo krotko.

Do 200 na jednopasmowej, jednojezdniowej daleko.

Ech, dziewczynko.

Data: 2012-02-22 16:26:53
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/22/2012 04:13 PM, Ghost wrote:

[...]

Gówno wiesz i gówno widziałeś. To, że dla ciebie to jakieś science-fiction to nie znaczy automatycznie, że tak nie jest. No ale tkwij sobie w przekonaniu, że nie można jechać 200 na DK ale nie kompromituj się publicznie przynajmniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-22 16:39:27
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji31ft$7ph$1node2.news.atman.pl...
[...]

Widzialem tfojego jĂłtjiĂłba. Skoro twierdzisz, ze gowniany, przez grzecznosc nie zaprzecze.

To, że dla ciebie to jakieś science-fiction to nie znaczy automatycznie, że tak nie jest. No ale tkwij sobie w przekonaniu, że nie można jechać 200 na DK ale nie kompromituj się publicznie przynajmniej.

Widzisz miszczĂł erystyki i wmawiania dziecka w brzuch - ja nigdzie nie napisalem, ze sie nie da. Nie zgodzilem sie z teza, ze walesa musial jechac dwiescie.

Wystarczy tego prostowania debilnego wijca. Zegnam, ćwoku.

Data: 2012-02-20 21:56:19
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 09:53 PM, N1 wrote:
W dniu 2012-02-20 18:15, to pisze:
Ano... a jak mu udowodnili +25 km/h, to jest spore prawdopodobieństwo, że
zapieprzał dużo, dużo szybciej.

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

No pewnie, że nie. Wybrał się w ładny dzionek sportowym motocykle do Gdańska turlając się 120 km/h...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 22:06:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello N1,

W dniu 2012-02-20 18:15, to pisze:
Ano... a jak mu udowodnili +25 km/h, to jest spore prawdopodobieństwo, że
zapieprzał dużo, dużo szybciej.

dwie¶cie, motocykli¶ci jeżdż± tylko dwie¶cie

czysta na kole!

--
Best regards,

Data: 2012-02-21 18:53:36
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2326342654$20120220220627squadack.com...
Hello N1,

[...]

rómó¶ za, a nawed pszecif, jak ja cie lubie :-*

Data: 2012-02-21 11:15:46
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy
W dniu 20.02.2012 21:53, N1 pisze:
W dniu 2012-02-20 18:15, to pisze:
Ano... a jak mu udowodnili +25 km/h, to jest spore prawdopodobieństwo, że
zapieprzał dużo, dużo szybciej.

dwieście, motocykliści jeżdżą tylko dwieście

A ja bez kozery powiem pińćset ;->

Data: 2012-02-20 18:11:52
Autor: Marcin N
Wypadek Wałęsy
W dniu 2012-02-20 16:15, AZ pisze:

No przecieĹĽ to oczywiste, ĹĽe 180 konny motocykl siÄ™ kupuje po to by
jeĹşdzic 115 km/h.

Czy dobrze pamiętam, że to był pierwszy motocykl Wałęsy?

Data: 2012-02-20 19:12:01
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
Czy dobrze pamiętam, że to był pierwszy motocykl Wałęsy?

Pierwszy i ostatni ;)

sz.

Data: 2012-02-20 16:27:32
Autor: J.F
Wypadek Wałęsy
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

Powiedzmy raczej - dolna wartosc z tolerancji obliczen.
Tylko ze rachunek bledow jest do tego taki, ze student by z laborki wylecial gdyby tak policzyl.

Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami
nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

J.

Data: 2012-02-20 16:29:35
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

A to, że przed hamowaniem pewno ~200 to już mały szczegół ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 21:26:10
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhtosv$njn$5node2.news.atman.pl...
On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

A to, że przed hamowaniem pewno ~200 to już mały szczegół ;-)

Bardziej prawdopodobne jest, ze 300, motocykl dobrze hamuje.

Data: 2012-02-20 21:45:07
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 09:26 PM, Ghost wrote:

Bardziej prawdopodobne jest, ze 300, motocykl dobrze hamuje.

300 to nie, ale 200 czy 180 jest tu bardziej prawdopodobne bo dla takiego motocykla to taka wsamraz przelotowa prędkość.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-20 22:13:53
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhubcj$cud$1node2.news.atman.pl...
On 02/20/2012 09:26 PM, Ghost wrote:

Bardziej prawdopodobne jest, ze 300, motocykl dobrze hamuje.

300 to nie, ale 200 czy 180 jest tu bardziej prawdopodobne bo dla takiego motocykla to taka wsamraz przelotowa prędkość.

Chlopaku, wsamraz to masz przelotowa glowke.

Data: 2012-02-20 22:37:51
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
300 to nie, ale 200 czy 180 jest tu bardziej prawdopodobne bo dla takiego motocykla to taka wsamraz przelotowa prędkość.

Chlopaku, wsamraz to masz przelotowa glowke.

napisal znafca.

sz.

Data: 2012-02-20 22:03:14
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Mon, 20 Feb 2012 21:26:10 +0100, Ghost wrote:

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jhtosv$njn$5node2.news.atman.pl...
On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

A to, że przed hamowaniem pewno ~200 to już mały szczegół ;-)

Bardziej prawdopodobne jest, ze 300, motocykl dobrze hamuje.

Motocykle akurat hamuj± niezbyt rewelacyjnie.
Jak siedzi na motorze kto¶ kto naprawdę umie jeĽdzić, to droga hamowania
jest porówynwalna z gorszymi samochodami osobowymi (tak 40+m ze 100km/h).
Ale jak na motorze siedzi już byle kto, to motocykl hamuje już dużo gorzej
od każdego samochodu.

Data: 2012-02-20 22:15:48
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomo¶ci news:9s8a5sqppiwj.1bnnrup4sqn1j.dlg40tude.net...

On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

[...]

Kolejny idiota.

Data: 2012-02-20 21:25:12
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin Ghost
Kolejny idiota.

Skoro już się przedstawiłeś, to może pójdziesz na grupę sobie podobnych? :>

Data: 2012-02-21 19:49:52
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f42ba38$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
begin Ghost

Kolejny idiota.

Skoro już się przedstawiłeś, to może pójdziesz na grupę sobie
podobnych? :>

Etam, poogladam sobie paru "115 oznacza 200" przyglupow jeszcze chwile.

Data: 2012-02-21 22:29:11
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:ji0v61$ipr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak dlugo, jak dlugo bedziesz na tu lansowal swoje rownanie.

Data: 2012-02-20 22:55:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wypadek Wałęsy
Hello Ghost,

[...]

Kolejny idiota.

A ja RoMan.

--
Best regards,

Data: 2012-02-20 22:50:21
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
jest porówynwalna z gorszymi samochodami osobowymi (tak 40+m ze 100km/h).

Trafiles w "sedno tarczy" . Dokladnie ta honda:
http://www.motocykl-online.pl/img/galery/porownania-bmw-s-1000-rr-kontra-honda-fireblade-2010_14.jpg

Data: 2012-02-20 23:08:58
Autor: AZ
Wypadek Wałęsy
On 02/20/2012 10:03 PM, Tomasz Pyra wrote:

[...]
Teraz wszystko co nowsze to ma ABS, czyli wciskasz klamkę do oporu i modlisz się żeby wydało, więc byle kto osi±gnie podobn± drogę hamowania.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-21 11:14:58
Autor: Andrzej Lawa
Wypadek Wałęsy

On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

A to, że przed hamowaniem pewno ~200 to już mały szczegół ;-)

Bardziej prawdopodobne jest, ze 300, motocykl dobrze hamuje.

I to na tylnym kole gwałcąc staruszkę!

Data: 2012-02-20 17:14:16
Autor: to
Wypadek Wałęsy
begin J.F
Powiedzmy raczej - dolna wartosc z tolerancji obliczen.

I to jeszcze obliczeń dla najbardziej korzystnej dla oskarżonego wersji.

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-) Na pewno nie mozna na te predkosc
zwalic winy wypadku.

Formalnie nie... ale: jak wiadomo, takie ustalenia dotyczą tego, co da się z całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest większa; dodajmy do tego hamowanie. :>

Data: 2012-02-20 18:45:45
Autor: J.F
Wypadek Wałęsy
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
begin J.F
Powiedzmy raczej - dolna wartosc z tolerancji obliczen.
I to jeszcze obliczeń dla najbardziej korzystnej dla oskarżonego wersji.
Toz pisalem - dolna granica ... tylko ze bedziesz mial przypadek taki jak "ale urwal" w szczecinie, biegly popatrzy - uszkodzenia wskazuja na predkosc przy zderzeniu 20-40 km/h, droga hamowania 70m, w ksiazce mamy ze opona na sniegu ma wspolczynnik tarcia 0.15-0.30,  to jechal miedzy 35 a 70, wersja korzystna 35.
I tyle jechal, bo pan biegly tak wyliczyl.

115/90 ? toz to prawie przepisowo :-) Na pewno nie mozna na te predkosc
zwalic winy wypadku.
Formalnie nie... ale: jak wiadomo, takie ustalenia dotyczÄ… tego, co da
się z całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest
większa; dodajmy do tego hamowanie. :>

Hm, zaraz ... tu korzystna dla oskarzonego wersja to bedzie taka  ze motor jechal jak najszybciej :-)

J.

Data: 2012-02-20 19:06:35
Autor: Tomasz Pyra
Wypadek Wałęsy
On Mon, 20 Feb 2012 16:27:32 +0100, J.F wrote:

Użytkownik "to"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

A nie raczej górna?

Jak rozumiem to już sprawa o spowodowanie wypadku przez kieruj±cego Toyot±.

Kierowca pewnie się tłumaczy że motocykl pędził i dlatego go niezauważył, a
prędko¶ć motocykla istotna w tej sprawie to maksymalna możliwa prędko¶ć z
któr± mógł się poruszać motocykl, której nie da się ponad wszelk±
w±tpliwo¶ć obalić.

Co innego sprawa o przekroczenie prędko¶ci przez Wałęsę, gdzie faktycznie
weĽmie się prędko¶ć z dołu widełek.

A same widełki... Pewnie dwukrotne.

Data: 2012-02-20 16:47:06
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy

wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h."

"Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h. Dodała, że obecnie nie ma decyzji dotyczącej przekroczenia dozwolonej prędkości przez Jarosława Wałęsę."

Czy bedzeie kolejna Pomrocznosc Jasna, albo inna  Choroba Filipinska ?:)

sz.

Data: 2012-02-20 21:04:45
Autor: Adam Płaszczyca
Wypadek Wałęsy
Dnia 20 Feb 2012 15:08:09 GMT, to napisał(a):

"Jak powiedziała ¦migielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h."

Dozwolone 90 km/h.

Na ekspresówce???

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-02-20 21:33:45
Autor: szufla
Wypadek Wałęsy
"Jak powiedziała ¦migielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili
wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędko¶ci± ok. 115 km/h."

Dozwolone 90 km/h.

Na ekspresówce???

Nie liczlybym w tamtym miejscu przez nastepne 20 lat.

sz.

Data: 2012-02-20 23:45:28
Autor: KrisPolska
Wypadek Wałęsy

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f4261d8$0$1264$65785112news.neostrada.pl...
[...]

wez przestan pieprzyc o bieglych
ci dupowlazy kolesie to amatorzy z pierwszej reki znajomego sasiada kolesia twojej zony

Data: 2012-02-21 18:45:10
Autor: Ghost
Wypadek Wałęsy

[...]

Uhm, stwierdzila rowniez, ze predkosc nie miala wplywu na wypadek.

Data: 2012-02-22 08:12:52
Autor: J.F.
Wypadek Walesy

wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

J.

Data: 2012-02-22 08:50:33
Autor: szufla
Wypadek Walesy
wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

Pisali, ze gdyby jechal przepisowo to i tak nie uniknalby wypadku :)
W PL przepisowo na tym motorze to jezdzi 1/100, ale generalnie caly ten wypadek to pech bo gosc w toyocie nie mial szans zauwazyc w lusterku pacjenta na scigaczu, ktory do ostatniej chwili jest schowany za ciezarowka.

sz.

Data: 2012-02-22 09:06:58
Autor: Ghost
Wypadek Walesy

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1498ddraf7g9c$.1058f7hvsegt6.dlg40tude.net...

wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

Uslyszales w autobusie?

Data: 2012-02-22 12:47:27
Autor: PH
Wypadek Walesy

Uzytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisal w wiadomosci news:4f44a228$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie. Pan z TU Warta tak sie wypowiedzial w TV, wiec jak ktos chce sie ubezpieczyc w TU Warta to kolejny dowód na to ze nie warto

pzdr
Piotr

Data: 2012-02-22 16:38:08
Autor: Artur Ma¶l±g
Wypadek Walesy
W dniu 2012-02-22 12:47, PH pisze:
[...]

Z powyższego wynika, że ten pan wypowiedział się bardzo m±drze
i widać, że nasze ubezpieczalnie zaczynaj± pod±żać ¶ladem ubezpieczalni
z krajów bardziej cywilizowanych motoryzacyjnie. Ja czekam, by
wszystkie tak postępowały - jest to jeden z elementów bezpieczeństwa
na drodze. Jeżeli ubezpieczyciel wykaże, że swoim zachowaniem się
przyczynił do wypadku itd. to jak najbardziej ci±ć po ubezpieczeniu.

Data: 2012-02-22 16:42:51
Autor: Artur Maśląg
Wypadek Walesy
W dniu 2012-02-22 08:12, J.F. pisze:

wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

A cóż w tym dziwnego? Najwyższa pora, by była to powszechna praktyka.

Data: 2012-02-22 17:39:46
Autor: Ghost
Wypadek Walesy

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:ji32es$lmh$2mx1.internetia.pl...
[...]

Ubezpieczalnie same decyduja o obnizeniu odszkodowania z OC, mimo orzeczonej winy?

Data: 2012-02-22 18:27:04
Autor: Artur Maśląg
Wypadek Walesy
W dniu 2012-02-22 17:39, Ghost pisze:

[...]

Co to znaczy orzeczonej winy? Po pierwsze to sÄ…dy orzekajÄ… o faktycznym
udziale każdego z uczestników zdarzenia (a nie jak to często bywa w
Polsce, że jak był ma pierwszeństwie to już mógł w zasadzie wszystko
i winny jest ten co niby wymusił), a po drugie jak najbardziej
ubezpieczalnia ma prawo do obniżenia ubezpieczenia z tytułu
niewystarczającej dbałości itd. Nawet w Polsce, w PORD jest taki
artykuł 3, który jest dość często naruszany przez "niewinnych".
W połączeniu z art. 4 bardzo ładnie widać, że np. przekraczanie
prędkości narusza art. 3 itd. To jest jeden z elementów, które
powodujÄ…, ĹĽe jazda po drogach europejskich jest zdecydowanie
spokojniejsza i bardziej przewidywalna niĹĽ po polskich. Bycie
agresorem się zwyczajnie nie opłaca.

Data: 2012-02-22 20:57:10
Autor: Ghost
Wypadek Walesy

[...]