Wypadek Wrony

Data: 2012-11-01 16:05:12
Autor: Smok Eustachy
Wypadek Wrony
Zauważcie, że nie wiadomo nawet, czy ktoś się tym bezpiecznikiem interesował czy nie.

Nie znalazłem informacji o przesłuchaniu nagrań rozmów załogi z wsparciem technicznym, a z serialu Katastrofa w przestworzach mi się kołacze, że są nagrywane. Mogłem to przeoczyć a to zmienia postać rzeczy.
3. Czyli skoro na checklistach nie ma bezpiecznika to załoga kryta.
4. Lot trwał kilka godzin ze świadomością problemu, jakie kroki podjęło wsparcie techniczna żeby rozwiązać ten problem na otrąbiono?
Czyli czy tu akurat nie zawiodła rutyna proceduralna.

http://www.transport.gov.pl/files/0/30651/20111400OwiadczenieTymczasowe14002011B767SPLPC.pdf

Wypadek Wrony