Wypadek autowy w Poznaniu na Kaponierze

Data: 2009-03-21 12:05:35
Autor: Porucznik Rżewski
Wypadek autowy w Poznaniu na Kaponierze
Użytkownik ColgatesBilly napisał:
Juz kilkanascie relacji w TVN od rana...
Wypadek jak tysiace... bez ofiar, barierka rozwalona.

Ciekawi mnie, ile takich samochodow moznaby kupic za rownowartosc
czasu antenowego...

Branzlarska telawizja. No a weźmy taką katastrofę śmigłowca, albo tego dochtora co to mu nogę urwało. Sensacja! Bo u nas śmigłowiec to nadal łoohohoho - panie, jaka technika. Bo lata! Od czterdziestu lat! I nigdy nie spadł! Sądząc po stopniu rogrzania tych maglarskich łbów należałoby oczekiwac, ze do końca roku Wayda nakręci epopeję pod tytułem "Człek ze śmigłowca":  Radziwiłł jako cięzko ranny pilot i były TW, Janda w roli dzielnej pielęgniarki, którą tak zdruzgotała śmierć Prefesora z Sorbovitu i dzielna, bezkompromisowa postawa Olbrychskiego w oporze przeciwko kaczystom i Rydzykowcom, że ujęta miłosierdziem wybacza komunistom i kapusiom, odcina się grubą kreską i na dowód pojednania zarzuca strajk głodowy w białym miasteczku dla ratowania nogi, po czym rzuca się w wir prywatyzacji szpitali, dzięki czemu znajduje się arcybogaty sponsor z Polmosu Lublin, który funduje Radziwiłowi fajną protezę z bajerami i mamy kolejny happy end, za który Wayda zdobędzie nominację do Złotej PALMY!

Wypadek autowy w Poznaniu na Kaponierze