Wypadek i niezapięte pasy ofiary.

Data: 2009-08-08 16:54:22
Autor: robert
Wypadek i niezapięte pasy ofiary.
Załóżmy sytuację:

Wjechałem w dupę gościowi (lub w inny oczywisty sposób spowodowałem kolizję ewidentnie z mojej winy), który nie miał zapiętych pasów. Na wskutek uderzenia zmarł

Przy normalnej jezdzie to trudno o smiertelny w wyniku wjazdu od tyłu, no chyba że staranujesz ciężarówką, albo wjedziesz z prędkością powyżej setki...
śmiertelne to na ogół w wyniku czołowego, lub bocznego np z wymuszenia pierwszenstwa, czy władowania się pod pociąg.

--

Wypadek i niezapięte pasy ofiary.