Wypadek i zwolnienie

Data: 2010-09-22 13:26:26
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Wypadek i zwolnienie
Hi!
Właściwie nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale spróbuję :)
Pracownik zgłasza wypadek w drodze z pracy. Wypadek zostaje uznany za
faktycznie w drodze z pracy, czyli zwolnienie lekarskie 100%.
Zwolnienie na trzy tygodnie. Karta wypadku była sporządzona w ciągu 14 dni
od zgłoszenia zdarzenia.
Po okresie zwolnienia pracownik dostarcza kolejne zwolnienie - ale ma to
miejsce już po sporządzeniu karty wypadku. Dla mnie jest wszystko ok, ale
księgowość się czepia, że na jakiej podstawie ma płacić 100% skoro to
zwolnienie nie jest uwzględnione w karcie wypadku...
Jak to rozwiązać? Zwolnienie drugie jest ewidentnie kontynuacją
pierwszego...

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-09-22 11:41:06
Autor: Olgierd
Wypadek i zwolnienie
Dnia Wed, 22 Sep 2010 13:26:26 +0200, Waldek \"Jakec\" Bulkowski
napisał(a):

[...]

Trzeba się zastanowić jak to miałoby być wykonalne, żeby owo zwolnienie było w dokumentacji wypadkowej, skoro powstało później.

"Setka" należy się jeśli przyczyną niezdolności do pracy jest wypadek, a skoro przyczyną zwolnienia lekarskiego jest nadal tamten wypadek, to zależność przyczyna-skutek jest zachowana.
Trzeba na zdrowy rozsądek to rozebrać, ot co.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-22 12:14:57
Autor: Smok Eustachy
Wypadek i zwolnienie
Dnia Wed, 22 Sep 2010 11:41:06 +0000, Olgierd napisał(a):
/.../

[...]

ROTFL Zdrowy rozsądek i to z xięgowością?

Data: 2010-09-27 10:56:51
Autor: Tomy M.
Wypadek i zwolnienie
W dniu 2010-09-22 14:14, Smok Eustachy pisze:
[...]

Tak, księgowość polega również na sporządzaniu
raportów i wyjaśnień. Należy po prostu napisać
opis sytuacji, podpisać go i podpiąć do zwolnienia
lekarskiego.

Tomy M.

Data: 2010-09-22 18:44:49
Autor: Jakec
Wypadek i zwolnienie

napisał(a):

[...]

Smok Ci odpisał :)
Jak ja je mam przekonać?

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2010-09-24 09:09:36
Autor: Krzysztof
Wypadek i zwolnienie

Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <jakec@WYTNIJ02.pl> napisał

[...]

A jakim cudem miałoby zostać w niej ujęte? Wstecznie??
Zapytaj może panią "ksiengowom", w jaki sposób ona by to rozwiązała.
Pewnie będzie palić głupa, ale przynajmniej trochę się pośmiejesz ;-)

Jak to rozwiązać? Zwolnienie drugie jest ewidentnie kontynuacją
pierwszego...

I to w zupełności wystarczy. Po kija jej jeszcze coś innego?
A jak będzie szurać, to uprzedź, że zamierzasz zasięgnąć opinii w PIPie, bo nie do końca zgadzasz się z jej stanowiskiem.

K.

Data: 2010-09-25 18:19:22
Autor: Maurycy Menke
Wypadek i zwolnienie
Użytkownik Waldek "Jakec" Bulkowski napisał:
[...]

Miałem podobny problem, z tą różnicą, że wypadek była w samym zakładzie
pracy. Mój kadroid też miał wątpliwości, ale lekarz dodał pismo, że
zwolnienie jest kontynuacją poprzedniego.
Pozdrawiam.

Wypadek i zwolnienie