Wypadek komunikacyjny w PZU

Data: 2009-03-18 10:59:55
Autor: dziadekJacek
Wypadek komunikacyjny w PZU
Zadzwoniłem dziś do pani z PZU i zadałem proste pytanie na które nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi. Mam ubezpieczenie na życie obejmujące coś, co się zwie "wypadek kominukacyjny", według definicji jest to wypadek pojazdu mechanicznego na drodze gdzie jestem uczestnikiem albo kierowcą. Co bedzie jeśli bedę w pociagu w który na przejeździe koleowym uderzy ciężarówka? czy to takze będzie wypadek komunikacyjny?
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Data: 2009-03-18 11:50:22
Autor: Pan Piskorz
[...]

wg wiki to też będzie wypadek komunikacyjny,
pod warunkiem, że urwie ci głowę lub rękę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wypadki_komunikacyjne

P.

Data: 2009-03-18 15:44:11
Autor: szwagier