Wypadek komunikacyjny w PZU

Data: 2009-03-18 11:50:22
Autor: Pan Piskorz
Wypadek komunikacyjny w PZU
co się zwie "wypadek kominukacyjny", według definicji jest to wypadek pojazdu mechanicznego na drodze gdzie jestem uczestnikiem albo kierowcą. Co bedzie jeśli bedę w pociagu w który na przejeździe koleowym uderzy ciężarówka? czy to takze będzie wypadek komunikacyjny?

wg wiki to też będzie wypadek komunikacyjny,
pod warunkiem, że urwie ci głowę lub rękę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wypadki_komunikacyjne

P.

Data: 2009-03-18 15:44:11
Autor: szwagier