[WAW] Wypadek - kto tym razem ?

Data: 2009-12-27 14:41:07
Autor: stefandora
[WAW] Wypadek - kto tym razem ?
Jarosław "Yaroosh" Łysiak wrote:
Wiadomość z wczoraj, wiadomo kto to ?

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7399177,Rowerzysta_potracony_na_buspasie_na_Trasie_Lazienkowskiej.html

"ŻW nie podaje czy rowerzysta był prawidłowo oznakowany."

Nie ważne, że rowerzysta ponoć zjechał nagle na środkowy pas pod koła nadjeżdżającego samochodu. Odbijające się od kamizelki światło reflektorów samochodu powróciłoby z magiczną mocą i oświeciłoby tarcze hamulcowe, które z nieziemską siłą zatrzymałyby hyundaia w miejscu, a iskry powtałe w trakcie hamowania stworzyłyby chmurę, na której uniósłby się jeszcze jeden samochód i poszybowałby nad bohaterami zajścia w bezpieczne miejsce...

Swoją drogą, cóż za brak profesjonalizmu reportera, który nie zdobył tak podstawowej informacji.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-27 15:01:37
Autor: johnkelly
[WAW] Wypadek - kto tym razem ?
stefandora pisze:

"ŻW nie podaje czy rowerzysta był prawidłowo oznakowany."

[...]

Chciałbym wiedzieć co to jest "prawidłowo oznakowany rowerzysta". A-30 na plecach?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2009-12-27 06:20:39
Autor: Rowerex
Wypadek - kto tym razem ?
On 27 Gru, 15:01, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:
stefandora pisze:

> "ŻW nie podaje czy rowerzysta był prawidłowo oznakowany."

> [...]

Chciałbym wiedzieć co to jest "prawidłowo oznakowany rowerzysta". A-30
na plecach?

O czymś podobnym pomyślałem czytając to stwierdzenie.... Może chodzi o
C-13 na kierownicy, a na plecach A-24 oraz dla bezpieczeństwa z B-43?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-27 14:51:40
Autor: Jan Srzednicki
Wypadek - kto tym razem ?
stefandora pisze:

> [...]

O czymś podobnym pomyślałem czytając to stwierdzenie.... Może chodzi o
C-13 na kierownicy, a na plecach A-24 oraz dla bezpieczeństwa z B-43?

Ja bym się poważnie zastanowił nad B-25 na plecach. Z przodu może być
B-31. :)

Data: 2009-12-27 17:47:54
Autor: Agila
Wypadek - kto tym razem ?
On 27 Gru, 15:51, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-12-27, Rowerex wrote:

> [...]
> C-13 na kierownicy, a na plecach A-24 oraz dla bezpieczeństwa z B-43?

Ja bym się poważnie zastanowił nad B-25 na plecach. Z przodu może być

  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

A może po prostu chodzi o odblaskowy napis na plecach o treści: "Wal
śmiało" (jak ktoś jest odważniejszy), dla ostrożniejszych: "Błagam,
nie rozjedź mnie", ewentualnie: "Nie mam OC". Albo: "Pamiętaj: krew
trudno schodzi". Może być też "Wal - jak ci lakieru nie szkoda".
A może "Uwaga: zaraz Ci się rzucę pod koła"?
-

Data: 2009-12-28 09:47:06
Autor: BoDro
Wypadek - kto tym razem ?
Agila pisze:

[...]

no to może kamizela wyświetlająca na plecach napisy zmiennej treści ( trudniej się kierownikom przyzwyczaić i olewać). Najlepiej na LED-ach, bo widać o każdej porze dnia. Co prawda prądożerne to, ale aku można jakoś na bicyklu upakować...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-28 20:27:12
[...]