Wypadek motocyklistów - Wo³oska

Data: 2011-06-15 21:57:36
Autor: Arbiter
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
Data: 2011-06-15 22:05:28
Autor: Arbiter
Wypadek motocyklistów - Wo³oska

U¿ytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:itb2ri$18es$1newsread.aster.pl...
Dzi¶ oko³o godz 17:30

http://arbiter.pl/files/g/0_934247570_2011061517811.jpg
http://arbiter.pl/files/g/0_1170070079_201106151782.jpg

Data: 2011-06-15 22:05:59
Autor: marider
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
W dniu 2011-06-15 21:57, Arbiter pisze:
Dzi¶ oko³o godz 17:30

http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-przez-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

Sezon na samobojcow ktorzy przy okazji swojej glupoty innych chca za soba pociagnac.. Niezle sie kierowca tego gsxra bedzie musial teraz tlumaczyc za denata, o ile sam przezyje (ja mialem troche wiecej szczescia).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-15 22:27:15
Autor: nalesnik
W dniu 15.06.2011 22:05, marider pisze:
W dniu 2011-06-15 21:57, Arbiter pisze:
Dzi¶ oko³o godz 17:30

http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-przez-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

Sezon na [...] glupoty

na pasy siê wchodzi, nie wbiega

Data: 2011-06-16 08:04:11
Autor: Grzybol
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
U¿ytkownik "marider" <marider_CUT_@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:itb3b2$ce0$1news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-06-15 21:57, Arbiter
pisze:
[...]

¯e to szczê¶cie z Babci±? O¿eñ siê z ni±.

--
Grzybol

Data: 2011-06-16 12:55:56
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-15 22:05, marider pisze:

Sezon na samobojcow ktorzy przy okazji swojej glupoty innych chca za
soba pociagnac..

No w koncu do Ciebie dotarlo ze jak chcesz sie rozwalac to sie rozwalaj, ale babci w to nie mieszaj!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - do¿ywocie.

Data: 2011-06-15 22:48:34
Autor: jeDrASS
On 2011-06-15 21:57, Arbiter wrote:
Dzi¶ oko³o godz 17:30

http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-przez-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

od pewnego czasu przestałem zaglądać na tvnwarszawa.. nic tylko same wypadki.. :-(

--
jeDrASS

Data: 2011-06-16 05:40:47
Autor: Tytus z domQ
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
Siemka

*** "Arbiter"
Dzi¶ oko³o godz 17:30

Wolno nie bylo - ale kto jezdzi gsxr wolno...
Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-06-15 23:46:36
Autor: Bartek Kacprzak
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
On 16 Cze, 05:40, "Tytus z domQ" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "Arbiter"
Dzi oko o godz 17:30

Wolno nie bylo - ale kto jezdzi gsxr wolno...
Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

--
         Tytus
ta motorynka
malagutek RWD

Dlaczego potepiac?
W tym miejscu nie ma przejscia a chlopaki ewidentnie biegli do
tramwaju. Na drugim zdjeciu od Arbitra widac, ze tam jest taka fajna
skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie
porzadnie przestraszyc. Dzis tez mialem podobna akcje przy dworcu
Kaliskim w Lodzi, na czerwonym swietle dziadek wystrzelil spomiedzy
ludzi czekajacych na zielone. Bardzo mu sie pewnie spieszylo na
pociag.

Szkoda i chlopakow i dziewczyny.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2011-06-16 09:24:52
Autor: AZ
Wypadek motocyklistów - Wołoska
On 2011-06-16, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Dlaczego potepiac?
[...]

Trza bylo przejechac dziada a uszkodzenia naprawic z jego
renty/emerytury. Jak juz jezdzisz na motocyklu to dbaj o imidz nas
wszystkich, no i wiecej czytaj precla to bedziesz na czasie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 03:22:08
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 11:24, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Trza bylo przejechac dziada a uszkodzenia naprawic z jego
renty/emerytury. Jak juz jezdzisz na motocyklu to dbaj o imidz nas
wszystkich, no i wiecej czytaj precla to bedziesz na czasie.
Krfa nie zdazylem go trafic, unik zrobil. ;\

A tak btw to akurat gdybym tamtedy codziennie nie jezdzil, pewnie bym
go trafil.
Juz kilka razy w tym miejscu nadzialem sie na takiego niecierpliwego,
ktory wyskakiwal na czerwonym, bo akurat tramwaj stal na przystanku.
Teraz jakos tak z automatu wlacza sie lampka ostrzegawcza.

BTW2 w tamtym przypadku nalezalo babcie puscic,
ale imidz poszedlby w ...

I tak zle i tak niedobrze.

Data: 2011-06-16 12:37:06
Autor: erg
Wypadek motocyklistów - Woloska

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a965b0d9-1644-44e4-a788-427fac255a7ep20g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Na mnie kiedys koles... wysiadl z autobusu!
Na wewnetrznym pasie ronda stal autobus przegubowy (byl korek), a ja dojezdzalem do jego tylu od zewnetrznej. W chwili gdy dojechalem do wysokosci tylnych drzwi, te sie nagle otworzyly (do teraz nie wiem jak to mozliwe) i wyskoczyl z nich facet chcacy dostac sie na dworzec i doslownie wskoczyl na mnie. Oczywiscie wspolna gleba. Na szczescie jechalem wolno bo przede mna byly samochody. Chlop byl zdezorientowany, wstal i zaczal spierdalac! Autobus w tym czasie ruszyl, a ja zostalem z moto ktore na szczescie oparlo sie na crashpadach. Koles z puszki za mna wysiald na szczescie i pomogl mi postawic 2oo do pionu.

Oczywiscie winny motocyklista :)

erg

Data: 2011-06-16 10:41:57
Autor: AZ
On 2011-06-16, erg <nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote:

[...]
Otworzyl sobie awaryjnie bo mu sie spieszylo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 09:55:53
Autor: Arbiter
Wypadek motocyklistów - Woloska

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d1cdd31a-c654-4f17-b8aa-
skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie

z tego co pisali w artukule i w komentarzach, to dwoch mlodych ziomków przebiegalo na przejsciu ale na czerwonym

Data: 2011-06-16 01:08:37
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 09:55, "Arbiter" <ni...@hotmail.com> wrote:
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacpr...@gmail.com> napisal w
wiadomosci news:d1cdd31a-c654-4f17-b8aa-

> skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie

z tego co pisali w artukule i w komentarzach, to dwoch mlodych ziomk w
przebiegalo na przejsciu ale na czerwonym

Tym 30 metrow wczesniej? I ten trup lezy tam gdzie upadl? A moto tylko
lekko skasowane?
Kupy sie nie trzyma, zreszta na tym drugim zdjeciu, ktore zlinkowales
nie widac sladow hamowania.
Ale to tylko gdybanie, jak bylo wiedza tylko ten chlopak, ktoremu sie
udalo przebiec i ci z moto.
A ilu swiadkow tyle bedzie zeznan.

Data: 2011-06-16 10:15:21
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
A ilu swiadkow tyle bedzie zeznan.

wg monitoringu jechali 140 km

Data: 2011-06-16 10:21:29
Autor: Arni
ania pisze:
A ilu swiadkow tyle bedzie zeznan.

wg monitoringu jechali 140 km

kolina, we¼ sie raz za dobrze pierdolnij w g³owe, tylko z drugiej strony niz ostatnim razem po którym tak Cie popierdoli³o

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-16 10:22:15
Autor: Arbiter
Wypadek motocyklistów - Woloska

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:31ca7966-e50d-4bd7-b24b-

Tym 30 metrow wczesniej? I ten trup lezy tam gdzie upadl? A moto tylko
lekko skasowane?
Kupy sie nie trzyma, zreszta na tym drugim zdjeciu, ktore zlinkowales
nie widac sladow hamowania.

sladów hamowania nie bylo widac, ale czesci z motocykla porozsypywane byly na kilkadziesiat metrów

http://m.onet.pl/_m/cdfaf358fc01cd39a21f5512a7803e07,0,53.jpg

jak nic zosstal potracony na przejsciu
http://arbiter.pl/files/g/0_1713146059_wypadek.jpg
http://arbiter.pl/files/g/0_1170070079_201106151782.jpg

Data: 2011-06-16 01:35:44
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 10:22, "Arbiter" <ni...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> lekko skasowane?
> Kupy sie nie trzyma, zreszta na tym drugim zdjeciu, ktore zlinkowales

slad w hamowania nie bylo widac, ale czesci z motocykla porozsypywane byly
na kilkadziesiat metr w

http://m.onet.pl/_m/cdfaf358fc01cd39a21f5512a7803e07,0,53.jpg

jak nic zosstal potracony na przejsciuhttp://arbiter.pl/files/g/0_1713146059_wypadek.jpghttp://arbiter.pl/files/g/0_1170070079_201106151782.jpg

Ok teraz widac. Jesli jechali tyle co podaja to tez chlopak z gsxr
przegial.
I jeden i drugi wylaczyli myslenie.

Data: 2011-06-16 08:35:31
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Wo³oska
Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

tak, je¶li jecha³ tak jak ten 140km

Ania-Katana

Wypadek motocyklistów - Wo³oska