Wypadek motocyklistów - Woloska

Data: 2011-06-16 10:31:16
Autor: Tytus z Pracy
Wypadek motocyklistów - Woloska
> kolina, weź sie raz za dobrze pierdolnij w głowe, tylko z drugiej strony Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info że monitoring wskazuje na
130-150 km/h więc grzali nieźle....

Tytus

Data: 2011-06-16 10:25:04
Autor: amos
Wypadek motocyklistów - Woloska
On 16 Cze, 10:31, "Tytus z Pracy" <sharmdi...@op.pl> wrote:
&gt; kolina, we sie raz za dobrze pierdolnij w g owe, tylko z drugiej strony

Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info e monitoring wskazuje na
130-150 km/h wi c grzali nie le....

Inna sprawa, ze gazety wypisuja totalnie sprzeczne informacje.

Wiadomosci24 pisza, ze motocyklista jechal  na czerwonym i zabil
przechodnia...
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/motocyklista_zabil_przechodnia_na_ulicy_woloskiej_199020.html

Tylko, ze swiadkowie twierdza, ze moto ruszalo po zmianie na zielone
(bylem na miejscu i to slyszalem).
IMHO nie mogl sie na tak krotkim odcinku rozpedzic do takiej
predkosci. Maszyna bylaby wowczas duzo duzo dalej.

Ciekawe, czy bedzie z tego sprawa sadowa. W koncu to niezle
oszczerstwa wypisuja.

--
amos

Data: 2011-06-16 11:10:01
Autor: Arni
Wypadek motocyklistów - Woloska
Tytus z Pracy pisze:
&gt; kolina, weź sie raz za dobrze pierdolnij w głowe, tylko z drugiej strony Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info że monitoring wskazuje na
130-150 km/h więc grzali nieźle....

Tytus

oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do powiedzienia stad moja dobra rada.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-16 11:16:52
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do

ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

jk

Data: 2011-06-16 14:36:02
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

spierdalaj

nie wstydz się małęgo i przeproś kobite

Ania

Data: 2011-06-16 16:29:54
Autor: Arni
ania pisze:
ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś
spierdalaj

nie wstydz się małęgo i przeproś kobite

Ania

A transwestyta to ma moze wiekszego?
przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

Data: 2011-06-16 17:13:11
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

możesz dalej pisanć te bzury bo mam cię w swoim KF i ich nie wiodzę bo nie-chcę

jk

Wypadek motocyklistów - Woloska