Wypadek motocyklistów - Woloska

Data: 2011-06-16 11:10:01
Autor: Arni
Tytus z Pracy pisze:
> kolina, weź sie raz za dobrze pierdolnij w głowe, tylko z drugiej strony Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info że monitoring wskazuje na
130-150 km/h więc grzali nieźle....

Tytus

oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do powiedzienia stad moja dobra rada.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-16 11:16:52
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
oczywiscie ze przegieli, a kolina nie ma nigdy nic innego do

ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

jk

Data: 2011-06-16 14:36:02
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś

spierdalaj

nie wstydz się małęgo i przeproś kobite

Ania

Data: 2011-06-16 16:29:54
Autor: Arni
ania pisze:
ale info sprawdziwe wiec robaku przeproś
spierdalaj

nie wstydz się małęgo i przeproś kobite

Ania

A transwestyta to ma moze wiekszego?
przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

Data: 2011-06-16 17:13:11
Autor: ania
Wypadek motocyklistów - Woloska
przestan zmieniac tozsamosci ciągle bo mi z KF wyłazisz

możesz dalej pisanć te bzury bo mam cię w swoim KF i ich nie wiodzę bo nie-chcę

jk

Wypadek motocyklistów - Woloska