[DC] Wypadek na Pu??awskiej

Data: 2011-02-22 19:19:19
Autor: Artur Ma艣l膮g
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
W dniu 2011-02-22 16:33, DoQ pisze:
Witam,

http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbila-sie-na-slupie,76466.html
I znowu znienacka wyskoczy艂 s艂up...

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/284828,570509.html

Ci mieli wi臋cej szcz臋艣cia - rozpirzyli si臋 na s艂upie pod szpitalem.
S艂up (latarnia) jaki wida膰 nie trolejbusowy i do tego 艣rodek terenu
zabudowanego.

Jeszcze z niedzieli:
http://www.itvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1001
WYPADKI - Tragiczny wypadek za G艂oskowem

Nie bij za mnie za 'jako艣膰' tej strony.

Data: 2011-02-22 19:31:33
Autor: DoQ
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
W dniu 2011-02-22 19:19, Artur Ma艣l膮g pisze:

[...]

Por膮ba艂o? Zima ich zaskoczy艂a czy co?

Pozdrawiam
Pawe艂
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-22 19:04:03
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin DoQ
Jeszcze z niedzieli:
http://www.itvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1001 WYPADKI - Tragiczny
wypadek za G艂oskowem

Por膮ba艂o? Zima ich zaskoczy艂a czy co?

Z艂omowate auta -- pewnie zu偶yte amortyzatory, kiepskie opony (w drugim przypadku nawet wida膰, 偶e letnie).

Data: 2011-02-22 20:07:51
Autor: Artur Ma艣l膮g
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
W dniu 2011-02-22 19:31, DoQ pisze:
(...)
Por膮ba艂o? Zima ich zaskoczy艂a czy co?

Dla mnie to podzwonne coraz lepszych samochod贸w, braku stosownego
respektu przed warunkami, sytuacj膮 na drodze i do tego jednak
b艂臋d贸w w szkoleniach kierowc贸w.  Znaczy ja zdaj臋 sobie spraw臋,
偶e przez par臋 dni by艂o cieplej i lepiej, ale bez przesady.
Zn贸w z艂apa艂 mr贸z, spad艂o troch臋 艣niegu, miejscami zrobi艂o
si臋 do艣膰 艣lisko (co czu膰 艂adnie t膮 cz臋艣ci膮 cia艂a, gdzie plecy
ko艅cz膮 sw膮 szlachetn膮 nazw臋), ale gdzie艣 s膮 granice. Opony
zimowe trzymaj膮 tylko do pewnego momentu, absy-sresy te偶.
Post臋p cywilizacyjno-techniczny jest nieunikniony (i nic do
niego nie mam - wol臋 zimowe klebery ni偶 dokona艂e D-124),
niemniej ludzi jednak trzeba uczy膰 rozs膮dku, jednocze艣nie
ich pilnuj膮c oraz pomagaj膮c na r贸偶ne sposoby.
W zamian mamy reklamy, kt贸re wmawiaj膮 wszystkim, 偶e zimowe
opony zapewniaj膮 bezpiecze艅stwo, policj臋 kt贸ra najch臋tniej
karze mandatami zamiast edukowa膰 i pomaga膰 (a szkoda), a
pa艅stwo najch臋tniej by nas z艂upi艂o do sp贸艂ki z ubezpieczycielami.
Do tego oczywi艣cie nikt nie ponosi odpowiedzialno艣ci za nic
i same ubezpieczalnie nie pilnuj膮 przez siebie ubezpieczonych
i nie wyp艂acaj膮 stosownych ubezpiecze艅 poszkodowanym.

Jeszcze d艂uga droga przez nami, a wypadki i tak b臋d膮, poniewa偶
s膮 nieuniknione.

Data: 2011-02-22 19:12:04
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin Artur Ma艣l膮g
Dla mnie to podzwonne coraz lepszych samochod贸w

Taaa... pi臋tnastoletni lanos i z艂omowaty partner to rzeczywi艣cie super bryki.

Data: 2011-02-22 22:13:45
Autor: Kazimierz Uromski
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
On 22.02.2011 20:12, to wrote:
begin Artur Ma艣l膮g

Dla mnie to podzwonne coraz lepszych samochod贸w

Taaa... pi臋tnastoletni lanos i z艂omowaty partner to rzeczywi艣cie super
bryki.

I tu racja i tu - z jednej strony nowe samochody u wielu kierowc贸w generuj膮 zbyt du偶e poczucie bezpiecze艅stwa. Z drugiej za艣 niezale偶nie od tego, czy to 25-letni rozpadaj膮cy si臋 poldolot czy nowy bezpieczny samoch贸d o nie najwi臋kszej mocy - g艂贸wnym problemem jest kierowca, kt贸ry umie lub nie umie prowadzi膰 bezpiecznie swojego samochodu.

Data: 2011-02-22 21:29:12
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin Kazimierz Uromski
[...]

Teza o tym, jakoby lepsze auta zach臋ca艂y do brawurowej jazdy i w efekcie obni偶a艂y bezpiecze艅stwo jazdy brzmi mo偶e inteligentnie, ale jest ca艂kowicie b艂臋dna. W tej chwili na drogach ginie mniej wi臋cej tyle samo os贸b co w latach 70-tych, pomimo, 偶e aut jest wielokrotnie wi臋cej ni偶 wtedy.

Data: 2011-02-22 23:33:44
Autor: Adam Szewczak
[DC] Wypadek na Pu??awskiej

U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d642aa8$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
begin Kazimierz Uromski

--

    Mozna jezdzic i 25 letnim samochodem ktory jest calkowicie sprawnym pojazdem.

A mozna i jezdzic 2 letnim ktory sie ledwo drogi trzyma, z tym ile lat ma pojazd to ciezko jego stan wiazac.

A raczej jak kto dba o swoje wlasne bezpieczenstwo.

Nie wspominajac o umiejetnosciach, zdrowym rozsadku no i niestety zbiegiem okolicznosci.

PZDr
Adam

Data: 2011-02-23 09:04:08
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin Adam Szewczak
A mozna i jezdzic 2 letnim ktory sie ledwo drogi trzyma, z tym ile lat
ma pojazd to ciezko jego stan wiazac.

Nie rozmawiamy o wyj膮tkach, tylko o regule.

Data: 2011-02-23 10:39:26
Autor: Adam Szewczak
[DC] Wypadek na Pu??awskiej

U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4d64cd88$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

A mozna i jezdzic 2 letnim ktory sie ledwo drogi trzyma, z tym ile lat
ma pojazd to ciezko jego stan wiazac.

Nie rozmawiamy o wyj膮tkach, tylko o regule.

--

    A co jest regula ?

Bo np dla mnie regula jest samochod ktory ma 5 lat i wszystko wybite bo byl serwisowany przez pierwsze 2 lata na gwarancji.

PZDr
Adam

Data: 2011-02-23 10:03:50
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin Adam Szewczak
    A co jest regula ?

Odpowied藕 na to pytanie znajdziesz dwa posty wcze艣niej.

Data: 2011-02-23 08:15:40
Autor: Artur Ma艣l膮g
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
W dniu 2011-02-22 22:29, to pisze:
begin Kazimierz Uromski

[...]

Podwa偶y艂e艣 w tym momencie wynik szwedzkich badania prowadzonych przez
dziesi臋ciolecia.

W tej chwili na drogach ginie mniej wi臋cej tyle samo
os贸b co w latach 70-tych, pomimo, 偶e aut jest wielokrotnie wi臋cej ni偶
wtedy.

Zdaje si臋 przegapi艂e艣 co zrobiono w zakresie bezpiecze艅stwa, medycyny
itd. przez te lata.

Data: 2011-02-23 08:37:20
Autor: Artur\(m\)
[DC] Wypadek na Pu??awskiej

[...]

Ch臋tnie zobaczy艂bym podparcie tej tezy jakimi艣 badaniami

Data: 2011-02-23 08:42:12
Autor: to
[DC] Wypadek na Pu?awskiej
begin Artur\(m\)
[...]

To nie jest teza tylko fakt, poszukaj sobie statystyk.

jakimi艣 badaniami

ROTFL.

Data: 2011-02-23 08:33:35
Autor: Artur\(m\)
[DC] Wypadek na Pu??awskiej

U偶ytkownik "Artur Ma艣l膮g" <futrzak@polbox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ik120i$blo$1mx1.internetia.pl...
policj臋 kt贸ra najch臋tniej
karze mandatami zamiast edukowa膰 i pomaga膰 (a szkoda), a

Ma zak艂ada膰 szk贸lki? Czy jak?
Dosta艂em dwa mandaty za pr臋dko艣膰 i z 10 poucze艅
je偶d偶臋 mimo poucze艅,  troch臋 szybciej ni偶 pozwalaj膮 znaki.
A za czerwone dosta艂em pouczenie i nie je偶d偶臋.

Wi臋c jak edukowa膰 ma policja???

Artur(m)

Data: 2011-02-23 16:59:55
Autor: The_EaGle
[DC] Wypadek na Pu??awskiej
> [...]

> Ci mieli wi臋cej szcz臋艣cia - rozpirzyli si臋 na s艂upie pod szpitalem.
> S艂up (latarnia) jaki wida膰 nie trolejbusowy i do tego 艣rodek terenu

I znowu na pewno to wina pr臋dko艣ci bo to BMW a wiec na 100% to wina pr臋dko艣ci.
Wiadomo ze ka偶de BMW zapierdala. Chcia艂bym zwr贸ci膰 uwag臋 na to 偶e to auto uderzy艂o dachem w ten s艂up. Mieli mas臋 szcz臋艣cia.

Jeszcze z niedzieli:
http://www.itvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1001
WYPADKI - Tragiczny wypadek za G艂oskowem

Tutaj jecha艂 parner wiec to nie wina pr臋dko艣ci ale za to brak umiej臋tno艣ci i zn贸w dwa trupy... Pech...

Pozdrawiam
Rafa艂

[DC] Wypadek na Pu??awskiej