Wypadek na S3

Data: 2019-06-09 07:55:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek na S3
Data: 2019-06-09 22:30:23
Autor: kk
Wypadek na S3
Data: 2019-06-10 08:07:18
Autor: Miroo
Wypadek na S3
W dniu 2019-06-09 o 22:30, kk pisze:
Wypadek na DK28

http://niusy.pl/@raportdrogowy.interia.pl/a77

Jak widzę, że złapali policjanta pracującego na kierowniczym stanowisku, jadącego pod wpływem alkoholu, to mam głębokie przekonanie, że na tego pana było zlecenie. Może był za uczciwy?...

Pozdrawiam

Data: 2019-06-10 00:37:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek na S3
Dziwna teoria. Po kolizji wszyscy uczestnicy dmuchają ;-)

Data: 2019-06-10 12:20:00
Autor: Miroo
Wypadek na S3
W dniu 2019-06-10 o 09:37, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Dziwna teoria. Po kolizji wszyscy uczestnicy dmuchają ;-)

I co z tego? ;)

Po pierwsze - jak nie ma kolizji to oficer wystarczy że się uśmiechnie i machnie legitymacją - nie ma żadnego sprawdzania, czy dmuchania.
Po drugie - jak jest kolizja to i tak można zamieszać jak się chce, nawet zastraszając współuczestników/poszkodowanych.
Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

Tylko nie jestem pewien, czy jestem paranoikiem, czy realistą :)
Granica bywa bardzo cienka.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-10 05:46:41
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypadek na S3
Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

Fakty są nieubłagane ;-)

W wypadku uczestniczył jeden z dowódców policji w Suchej Beskidzkiej.

Czyli spisek ala Ranczo ? W tym wypadku pomoże tylko ojciec Mateusz ;-)

Data: 2019-06-10 14:43:06
Autor: J.F.
Wypadek na S3
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cfe2ed4$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale byla.
Poza tym mozesz machnac, a potraktuja cie regulaminowo.
Lezysz i kwiczysz.

Po drugie - jak jest kolizja to i tak można zamieszać jak się chce, nawet zastraszając współuczestników/poszkodowanych.

Mozna probowac, ale dzis co chwila kamera, a do takiej stluczki ma przyjechac prokurator.

Lepiej sie dogadac ... a tu jak na zlosc mogl byc samochod sluzbowy :-)

Po trzecie - ja sugeruję, że ta stłuczka mogła być zaplanowana.

Ale promile prawdziwe ?

Tylko nie jestem pewien, czy jestem paranoikiem, czy realistą :)
Granica bywa bardzo cienka.

J.

Data: 2019-06-10 14:39:50
Autor: J.F.
Wypadek na S3
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cfdf39a$0$541$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Np kierowal kontrolami/prowokacjami lapownictwa w drogowce, to nie wiedzieli - lepiej przepuscic czy doniesc :-)

Poza tym nie taki uczciwy, skoro 0.8 promila :-)

Jego patrol z macierzystej jednostki go zlapal, czy  po sasiedzku ?
Gorzyn dolny to chyba pod Wadowicami, do Suchej Beskidzkiej jakies 20 km, ale drogowka moze byc inna.

A swoja droga - jak wywala ze sluzby, to jak z emerytura ?
Moze nie taka wielka kara dla zasluzonego policjanta :-)

J.

Data: 2019-06-10 15:09:01
Autor: Miroo
Wypadek na S3
W dniu 2019-06-10 o 14:39, J.F. pisze:

Poza tym nie taki uczciwy, skoro 0.8 promila :-)

To po prostu pokłosie bezkarności. Kto się czuje pijany po 2 piwkach?
Na pewno wielu z nas, wiedząc, że koledzy z drogówki krzywdy nie zrobią, nie przejmowałoby się taką ilością wypitego alkoholu.

Jego patrol z macierzystej jednostki go zlapal, czy  po sasiedzku ?
Gorzyn dolny to chyba pod Wadowicami, do Suchej Beskidzkiej jakies 20
km, ale drogowka moze byc inna.

Nie ważne jaka jednostka, może być i z drugiego końca Polski. Swój swojego nie ruszy, chyba że jest zlecenie albo grubsza afera.
A jak ruszy, bo młody, głupi i naiwny idealista (jak Pazura w Psach) to sam będzie miał kłopoty.

A swoja droga - jak wywala ze sluzby, to jak z emerytura ?
Moze nie taka wielka kara dla zasluzonego policjanta :-)

Były już podobne sprawy i się okazywało, że policjant spokojnie odszedł sobie na emeryturę, a nie został wy(d/w)alony. Pracę niby stracił, ale czy to to samo?

Człowiek strasznie cyniczny się robi przez te wszystkie newsy z tvn, tvp, gazety.pl, wp, interie, onety itd itp
Ale czy istnieją uczciwi politycy? Czy istnieją uczciwi biznesmeni?

ps. A może by tak p..nąć to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Lub kupić "domek w Karkonoszach" (->youtube)?
;)

Pozdrawiam

Data: 2019-06-10 21:46:43
Autor: kk
Wypadek na S3
On 2019-06-10 15:09, Miroo wrote:
[...]

Można całkiem dużo wypić i jechać zasadnczo bęzpiecznie, ale ... niektórym odwala.

[...]

Dokładnie tak. Ciekawe jak się gościu znajdował ostatnio.

ps. A może by tak p..nąć to wszystko i wyjechać w Bieszczady? Lub kupić "domek w Karkonoszach" (->youtube)?
;)

Pomyślałbym raczej o kamperze...

Data: 2019-06-11 14:44:49
Autor: J.F.
Wypadek na S3
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5cfe5672$0$17346$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W Irlandii to chyba jeszcze dopuszczalne, a w Texasie ponizej limitu :-)

[...]

No nie wie, nie wiem - bo sie jednak slyszy, ze ruszaja.
Mowisz, ze wszystko na zlecenie ?

[...]

No wiesz - zwykly czlowiek tez straci prace, ale prawa do emerytury nie.

Tu jeszcze byla praktyka taka, ze przed normalnym odejsciem to sobie nabijali zarobki, bo emerytura sie liczyla od sredniej z 3 ostatnich miesiecy.
Takie niespodziewane odejscie moze sporo kosztowac delikwenta, choc na wysokim stanowisku nie powinien narzekac ("jak tu wyzyc za te marne 6 tysiecy")

podobnie chyba moze kosztowac zawieszenie ... wiec lepiej samemu wystapic o zwolnienie i to szybko :-)

Człowiek strasznie cyniczny się robi przez te wszystkie newsy z tvn, tvp, gazety.pl, wp, interie, onety itd itp
Ale czy istnieją uczciwi politycy? Czy istnieją uczciwi biznesmeni?

A tu byc moze normalnie - jezdzil sobie czasem pijany, bo sie nie bal, a tu drobna stluczka i "nic sie nie da zrobic" ...
tzn da, ale trzeba byc z dobrej partii i miec znajomego prokuratura :-)

J.

Wypadek na S3