Wypadek na ścieżce - OTB - krew

Data: 2009-07-17 22:25:56
Autor: Strielok
Wypadek na ścieżce - OTB - krew

*** Mówcie co chcecie, ale w takim przypadku kask by się przydał. Sam jeżdżę
po mieście oczywiście bez, ale jeśli już ktoś _musi_ zap*^&%lać jak Szurkowski na spidzie to mógłby pomysleć o "czapeczce", bo ww. delikwent aż się prosił o wypadek.

Pozdrawia Wujek Dobra Rada :), miłego weekendu i nie naśladujcie bohatera tej powiastki!
A.
ta, ja jak pare lat temu jechałem do Krakowa, upał niemożliwy to byłem mądry i kask do plecaka a potem zobaczyłem kopiec Kościuszki i pierwsza mysl- musze z niego zejchac :). A potem to już była karetka, szpital, rozwalona łeb dziura w kolanie i pare msc bez roweru. Na usprawiedliwienie swoje dodam, że kobit wyprzedzała spych na czołowe ze mną :). Teraz to tylko w kasku.

P.S. dzis Skrzyczne, Galwas, Salmopol, Wielka Groń i spowrotem do Szcyrku, było pięknie a ide spać :)

Pozdrawiam
Maciek

Wypadek na ścieżce - OTB - krew