Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew

Data: 2009-07-18 06:51:02
Autor: Abece
Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew
Alfer wrote:

No i masz! Przy przejeŒdzie rowerowym przecinaj±cym ul. Polsk±
prawdopodobnie nie zauwa¿y³ jad±cego auta i w ostatniej chwili
przyhamowa³. Jak ³atwo sobie wyobraziæ nast±pi³o masakryczne OTB.

BP,NMSP, ale gdyby leciał na poziomce, to pewnie nic by mu się nie stało...

BP ;-P

Data: 2009-07-18 14:14:58
Autor: Coaster
Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew
Abece wrote:
Alfer wrote:

[...]

Gorzej, jakby na poziomce dostal 'strzala' z tylu :-P

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-07-18 06:12:46
Autor: Saurus
Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew
On 18 Lip, 14:14, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
Abece wrote:
> BP,NMSP, ale gdyby lecia³ na poziomce, to pewnie nic by mu siê nie
> sta³o...

Gorzej, jakby na poziomce dostal 'strzala' z tylu :-P

Ale w jaki sposób gorzej? Poleci do ty³u?

Data: 2009-07-18 14:17:14
Autor: Abece
Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew
Coaster wrote:

[...]

To znaczy co się ma stać? Bo u mnie to bym poleciał do przodu, zaparł się o kierownicę i za chwilę uderzył pewnie plecami o fotelik... Kar+szyja - wsparły by się o kufer za mną, więc problemów z kręgoslupem bym nie miał... Coś przeoczyłem?

Data: 2009-07-19 18:18:05
Autor: fabian
Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew
Abece wrote:
Alfer wrote:

[...]

Tzn. co, na poziomce nie trzeba umieć jeździć? To OTB było spowodowane brakiem umiejętności. Ja na asfalcie ostatni raz zaliczyłem OTB jak się wygłupiałem po pijaku parę lat temu, a i tak wylądowałem na nogach i tylko podparłem się ręką. Do upadania na głowę było daleko ;)

Fabian.

Wypadek na ¶cie¿ce - OTB - krew