Wypadek nurkowy 27.06.2010

Data: 2010-06-30 08:35:43
Autor: Wiesiek
Wypadek nurkowy 27.06.2010

Chciałbym przestrzec wszystkich przed podjęciem takiej decyzji, jeśli
będą w takiej sytuacji jak był Leszek.

Niestety w nurkowaniu technicznym nie możemy wynurzyć się  pomijając
przystanki dekompresyjne.

To ja brutalnie streszczę Twoja sugestię.

Powinien "nie ratować" tego studenta tylko wychodzić "powoli" zgodnie z zasadami ... !!??

Zamykam oczy i widzę tą zażartą, merytoryczna dyskusję w środowisku i na tej grupie.

Hieny by Go rozszarpały. On musiał tak postąpić.

Wiesiek

Data: 2010-06-30 08:45:51
Autor: uwaga_NAIP
Wypadek nurkowy 27.06.2010
Zamykam oczy i widzę tą zażartą, merytoryczna dyskusję w środowisku i na tej
grupie.

prze de wszystkim powinien znać PROCEDURY i zachować się zgodnie z nimi.

jk

Data: 2010-06-30 10:37:28
Autor: Wiesiek
Wypadek nurkowy 27.06.2010
> [...]
> grupie.

prze de wszystkim powinien znać PROCEDURY i zachować się zgodnie z nimi.

A propos Procedury.

Pamiętam z "starych dobrych czasów" jak w procedurze "gównianego" nurkowania szkoleniowego był zalecany (nakazywany):
- nurek asekuracyjny w sprzęcie na łodzi
- nurek w ABC
- łączność z brzegiem
- opracowana, uzgodniona droga ewakuacyjne
-i takie różne inne upierdliwe zasady których nikt nie stosował bo by nie zrealizował kursu.

To sobie wyobrazam jakie musze byś procedury asekuracyjne przy takim nurkowaniu szkoleniowym technicznym na 100 m.

Wiesiek

--

Wypadek nurkowy 27.06.2010