Wypadek nurkowy 27.06.2010

Data: 2010-06-30 05:59:41
Autor: Groszek
Wypadek nurkowy 27.06.2010
WW wydaje mi sie ze wogole nie wiesz jaki byl Leszek.

Tak sie sklada ze bylem jednym z jego ostatnich kursantow na stopien
podstawowy i jestem pewien ze gdyby Leszek zauwazyl jakas najmniejsza
niewiedze swojego ucznia czy tez panike przed wejsciem do wody nie
zezwolilby na praktyczne nurkowanie.

Leszek nie byl osoba ktorej zalezalo na jak najwiekszym zarobku. Sam
nurkowal w rzeczach przerobionych. stawial na funkcjonalnosc.

Wiem ze wielokrotnie oblewal kursantow popimo iz np mieli 95% na
tescie. Wystarczylo ze odpowiedziales zle na 1 pytanie krote zagraza
twojemu zyciu i poprawka.

Co do tej tragedii czekam na oficjalny wynik postepowania bo gdybanie
jest bez sensu.

Wyrazy wppolczycia i kondolencje dla zony i dzieci.

Dla ludzi ktorzy chca podwazac slowa o doswiadczeniu Leszka przypomne
ze nurkuje on 20 lat a 12 jest instruktorem. Mial jedna z najwyższych
uprawnien w polsce.

Wypadek nurkowy 27.06.2010