Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?

Data: 2009-05-18 06:45:08
Autor: Menel
Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?
zagorowski@gmail.com napisał(a): Pod nim jest przystanek tramwajowy i
krzyzuja sie dwa tunele dla pieszych. Jest to blisko mojego domu i
czesto tamtedy jezdze wiec wiem, ze bywa tam niebezpiecznie. Dlatego
zawsze, tak jak i dzis jechalem tam wolno. Na skrzyzowaniu tuneli
prostopadle do mnie wylecial chlopak rowerem i natychmiast jak mnie
zobaczyl gwaltownie zahamowal i przelecial przez kierownice.

Czy ty jechałeś po drodze rowerowej czy po chodniku?

--

Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?