Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?

Data: 2009-05-23 23:00:44
Autor: Roberto
Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?
Sprawa jest bajecznie prosta. Byłeś na drodze głównej a on na drodze
podporządkowanej więc cała wina za zaistniałe zdarzenie leży po stronie
poszkodowanego czyli chłopaka, który nie dostosował się do znaków drogowych a
także do ogólnych zasad ruchu drogowego... byłeś z jego prawej strony.

Sugestia, że znak pierszeństwa jest dla pieszych jest bezsensowna gdyż znaki
drogowe są dla wszystkich użytkowników dróg czyli dla pieszych, rowerzystów i
kierowców samochodów. Tak więc sprawę w sądzie masz wygraną i w sądzie możesz się stawić jako świadek
a nie jako sprawca.

Co więcej, możesz chłopaczka oskarżyć o stworzenie niebezpiecznej sytuacji w
ruchu drogowym.

--

Wypadek rowerowy - poszkodowany mnie oskarza... Czy slusznie?