Wypadek smiertelny prosba o ocene winy

Data: 2011-05-24 09:50:14
Autor: Marek P.
Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
Kierowce auta osobowego zbadano alkomatem
okazało się, ze miał 1.8 promila alk.

Młodociany kierujący motorem przezyl, i wylize sie z tego.

Kto wedłup prawa jest winny? podpity kierowca, który jechał
prawidłowo, ale po spożyciu? czy młody który się nie zatrzymał?

1,8 promila i podpity kierowca? Przeciez on był pijany.
Z tego co kiedyś rozmawiałem z policjantem winny zawsze będzie pijany a kierowca motocykla zostanie ukarany za jazde bez uprawnień i wymuszenie pierwszeństwa. Ale za śmierć prawdopodobnie odpowie pijany.

Data: 2011-05-24 01:04:36
Autor: WS
On 24 Maj, 09:50, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:

[...]

Raczej dokladnie na odwrot, tzn. winny jest ten, ktory wypadek
spowodowal, czyli motocyklista, kierowca odpowie za jazde na bani...
Za naprawe samochodu tez mu musza zaplacic z OC motocyklisty.

WS

Data: 2011-05-24 01:59:49
Autor: amos
On 24 Maj, 10:04, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
Raczej dokladnie na odwrot, tzn. winny jest ten, ktory wypadek
spowodowal, czyli motocyklista, kierowca odpowie za jazde na bani...
Za naprawe samochodu tez mu musza zaplacic z OC motocyklisty.

A co, jesli kierowca samochodu przekroczyl predkosc, to nie byloby
wspolwiny lub winy kierowcy auta?  Dodatkowo stan, w ktorym sie
znajdowal mogl spowodowac spozniona reakcje na motocykl (w zestawieniu
ze zbyt duza predkoscia).

Tak tylko teoretyzuje, poniewaz watkotworca nie podal wszystkich
okolicznosci.

Kierujacy motocyklem moze powiedziec, ze samochod wzial sie znikad?
Dokladnie takie argumenty sa nieustannie wyciagane przeciw
motocyklistom.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-05-24 11:00:02
Autor: Rafal Grzelak
amos wrote:

> [...]

wspolwiny lub winy kierowcy auta?  Dodatkowo stan, w ktorym sie
znajdowal mogl spowodowac spozniona reakcje na motocykl (w zestawieniu

I co powiedza w sadzie?
"Wymusilem pierwszenstwo bo gosc na glównej drodze jechal za szybko"?

Kierujacy motocyklem moze powiedziec, ze samochod wzial sie znikad?

Nie moze.

Dokladnie takie argumenty sa nieustannie wyciagane przeciw
motocyklistom.

I prawidlowo. Motocykle sa stosunkowo male, a poruszaja sie nierzadko
duzo szybciej od samochodow.
Zeby samochód wzial sie znikad, musialby jechac duzo szybciej od
motocykla.

--
Pozdrawiam, Rafal.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-05-24 13:56:25
Autor: LEPEK
Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
W dniu 2011-05-24 13:00, Rafal Grzelak pisze:

I co powiedza w sadzie?
"Wymusilem pierwszenstwo bo gosc na glĂłwnej drodze jechal za szybko"?

Nie, ale mogą zeznać, że w momencie wyjazdu z podporządkowanej nie byli w stanie zobaczyć samochodu, ponieważ jechał on za szybko. I wcale nie chodzi o prędkość światła, teorię względności itp ;), ale o fakt, że samochód był wtedy jeszcze za jakimś zakrętem. No, ale tu chyba (wjechanie w bok) taka argumentacja by nie przeszła.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-24 11:09:28
Autor: ATA
> [...]
wspolwiny lub winy kierowcy auta?  Dodatkowo stan, w ktorym sie
znajdowal mogl spowodowac spozniona reakcje na motocykl (w zestawieniu

tam nie da sie przekroczyc predkosci, jest kratka kanalizacyjkna na calej dlugosci
drogi max 30km/h mozna jechac

zobacz zdjecie z linku

Data: 2011-05-24 11:11:55
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.05.2011 10:59, amos pisze:

A co, jesli kierowca samochodu przekroczyl predkosc, to nie byloby
wspolwiny lub winy kierowcy auta?  Dodatkowo stan, w ktorym sie

Byłby winny, ale tylko wtedy gdyby to przekroczenie obiektywnie
spowodowało brak możliwości zauważenia go na czas.

znajdowal mogl spowodowac spozniona reakcje na motocykl (w zestawieniu
ze zbyt duza predkoscia).

Ale zgodnie z opisem to nie on wjechał w nich tylko oni w niego.

Data: 2011-05-24 10:07:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marek P." <qe@asdfasoip.pl> napisał w wiadomości news:irfo0e$fos$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z nikim nie gadałeś, więc nie pisz bzdur.
Nawet najgłupszy policjant musi się orientować, że tak nie jest.

Data: 2011-05-24 10:25:41
Autor: Marek P.
Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
Z nikim nie gadałeś, więc nie pisz bzdur.
Nawet najgłupszy policjant musi się orientować, że tak nie jest.

Niech i tak będzie. Prosze tylko autora wątku aby za 6-10 miesięcy napisał jaki był wyrok.

Data: 2011-05-24 10:31:38
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.05.2011 10:25, Marek P. pisze:
Z nikim nie gadałeś, więc nie pisz bzdur.
Nawet najgłupszy policjant musi się orientować, że tak nie jest.

Niech i tak będzie. Prosze tylko autora wątku aby za 6-10 miesięcy napisał jaki był wyrok.
Optymista...

Ja po 6 latach byłem wzywany na świadka w sprawie karnej związanej ze
zdarzeniem drogowym...

Data: 2011-05-24 10:38:10
Autor: PH

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4ddb672f$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie wiem jak będzie w przypadku wypadku śmiertelnego, ale
conajmniej 2x było w "uwaga piracie" pokazane jak po pomiarach alkomatem policja zmieniała winnego z "sprawcy kolizji" na "jadącegpo prawidłowo ale z wynikiem większym niż 0,21"

pzdr
Piotr

Data: 2011-05-24 10:58:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:

[...]

W żadnym sądzie się to nie utrzyma na dzień dobry.
Co tylko świadczy, jak szkodliwe są produkcje TVN o ruchu drogowym, zresztą są na tyle durne, że podejrzewam, iż ich faktycznym autorem jest policja, a nie TVN jako taki.

Data: 2011-05-25 11:06:32
Autor: Icek
[...]

ja raz widziałem jak kolo wjechał na ograniczenie 90km/h, zaraz 70km/h a po chwili 50km/h. Cały czas jadąc koło 120km/h. Policjant wypisał mu 3 mandaty !!

różne głupoty tam pokazują

Icek

Data: 2011-05-25 14:05:14
Autor: szerszen

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irigr0$2vg$2@node2.news.atman.pl...

ja raz widziałem jak kolo wjechał na ograniczenie 90km/h, zaraz 70km/h a po chwili 50km/h. Cały czas jadąc koło 120km/h. Policjant wypisał mu 3 mandaty !!

i prawidłowo, nie zastosował się do 3 różnych znaków

Data: 2011-05-25 11:05:24
Autor: Icek
Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
Z nikim nie gada�e�, wi�c nie pisz bzdur.
Nawet najg�upszy policjant musi si� orientowa�, �e tak nie jest.
nie wiem jak b�dzie w przypadku wypadku �miertelnego, ale
conajmniej 2x by�o w "uwaga piracie" pokazane jak po pomiarach alkomatem
policja zmienia�a winnego z "sprawcy kolizji" na "jad�cegpo prawid�owo ale z
wynikiem wi�kszym ni� 0,21"

nie da sie alkomatem zmierzyc 0.21

Oni mierza miligramy, do promili mnoży się x 2 więc albo 0.2 albo 0.22

Icek

Data: 2011-05-25 11:13:36
Autor: Lewis
W dniu 2011-05-25 11:05, Icek pisze:
[...]

a 10,5mg? da się zmierzyć?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-05-27 23:28:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 May 2011 10:07:15 +0200, Cavallino napisał(a):

Z nikim nie gadałeś, więc nie pisz bzdur.
Nawet najgłupszy policjant musi się orientować, że tak nie jest.

Podziwiam Twoją wiarę w istnienie ograniczenia głupoty polskich
policjantów. --
     ___________ (R)

Data: 2011-05-24 10:18:22
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.05.2011 09:50, Marek P. pisze:

[...]

Bredzisz.

Data: 2011-05-27 23:27:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 May 2011 09:50:14 +0200, Marek P. napisał(a):

Z tego co kiedyś rozmawiałem z policjantem winny zawsze będzie pijany a

Taaa, policjant i rzetelna wiedza. LOL. --

Wypadek smiertelny prosba o ocene winy