Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?

Data: 2011-03-30 19:31:33
Autor: adam
Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
Zadzwoniłem więc do Compensy, żeby się dowiedzieć, jaką pomoc mogę uzyskać. I tu się załamałem:

- samochód zastępczy ("na kilka dni") albo zwrot kosztów powrotu do domu ze szpitala przysłyguje mi WYŁĄCZNIE jeżeli samochód zostanie zholowany przez Assistance Compensy

Witam
Tak wyglada wiekszosc polskich assistance. W razie szkody dzwonisz do swojego ubezpieczyciela (pewnie zabezpieczenie przed wyludzeniami itd).
Tylko co w przypadku kiedy nie byles w stanie zadzwonic a niemieckie sluzby zajely sie wszelkimi formalnosciami. Ciezko zadzwonic po assistance jak sie jest nieprzytomnym w karetce.
Moze pojdz tym tokiem
Pozdrawiam
Adam

Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?