Wypadek w P³ocku

Data: 2011-06-19 18:31:53
Autor: Radek Izdebski
Wypadek w P³ocku
do tej pory nie mogê uwierzyæ w to co siê wydarzy³o... Mam jednak pewne pytanie. Nie chcê snuæ ¿adnych teorii na "si³ê". Mo¿e ¼le interpretuje obraz. Na nagraniu z polsatu zaintrygowa³± mnie jedna rzecz. Zwrócili¶cie uwagê na kask? Kiepsko widaæ ale odnios³em przez chwilê wra¿enie jakby przed wej¶ciem w ostatni± figurê kask by³ na g³owie a przy wychodzeniu ju¿ go nie by³o. Po uderzeniu samolotu w wodê widaæ, ¿e p³ywa po prawej od samolotu. Chocia¿ oczywi¶cie mo¿e to byæ inna czê¶æ. Nie chcê byæ ¼le odebrany ale mo¿e zamieszanie w kokpicie z kaskiem mog³oby byæ przyczyn± po¶redni± katastrofy. Mam te¿ podobne wra¿enie jak inni, ¿e figura rozpoczêta by³a chyba na zbyt niskiej wysoko¶ci i odej¶cie na kierunek wis³y zabra³o cenny czas ale zwróæcie uwagê na to co ja zauwa¿y³em. Mo¿e to tylko z³udzenie optyczne bo przecie¿ kolor w³osów jest znany. Zapewne komisja ma sporo materia³u i wyja¶ni co mo¿e. Nagranie w kokpicie mo¿e te¿ siê zachowa³o choæ oczywi¶cie nikt z nas nie chcia³by tego ogl±daæ do koñca.. ¯egnaj Marku.

Data: 2011-06-21 11:12:55
Autor: Kris_Poland
Wypadek w P³ocku
lasku nie mial bedac w wodzie kilka sekund po uderzeniu
nie raz latal z czapeczka kotra mu spadla i sie walala po kokpicie
kas mogl nie byc spiety mocno, choc po takim zderzeniu sila naporu wody
gdyby dostala sie pod kas skutecznie moglaby przetracic kregeslup

kasku rzeczwyiscie nie bylo na glowie

Data: 2011-06-21 19:02:07
Autor: Chester
Wypadek w P³ocku
[...]