Wypadek w Tatrach

Data: 2009-07-02 00:06:16
Autor: Czarek
Wypadek w Tatrach
Wiadomość z wp: Dwóch turystów w czasie burzy spadło ze szlaku w Żlebie Kulczyńskiego w Tatrach, w okolicach Orlej Perci - informuje "Tygodnik Podhalański".

Szczegóły wypadku nie są znane. Wiadomo jedynie, że ze szlaku spadły dwie osoby.

Do akcji ratunkowej wysłano śmigłowiec TOPR. Fatalna pogoda zmusiła jednak pilota do zawrócenia.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wypadek-w-Tatrach-turysci-spadli-ze-szlaku,wid,11276391,wiadomosc.html

Data: 2009-07-02 06:25:27
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Wypadek w Tatrach
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,

<http://www.rmf.fm/fakty/?tag=%BFleb%20kulczy%F1skiego>
| Śr, 2009-07-01 17:36 (aktualizacja: 22:03)
| Szczęśliwy koniec akcji ratunkowej w Tatrach
| Dwójka turystów, która spadła w Żlebie Kulczyńskiego, | osunęła się po płacie śniegu i nic im się nie stało. | O własnych siłach schodzą do schroniska na Hali Gąsienicowej.
</>

pozdrawiam
Wiki

--
wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___  And when I vest my flashing sword
                          8o ^ /   And my hand takes hold in judgement

Data: 2009-07-02 15:41:39
Autor: dziobak
Wypadek w Tatrach
Prócz tego na Przełęczy Kondrackiej pani otrzymała piorun, przeżyła jakimś cudem i z tego ma szanse wyjść ale jak w wiadomośiach podali, że eksplodowała jej techniczna bielizna to mimo powagi sytuacji pomyślałem ciepło o niepraktycznych flanelach i bawełnach.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-07-02 15:50:00
Autor: bans
Wypadek w Tatrach
dziobak pisze:

Prócz tego na Przełęczy Kondrackiej pani otrzymała piorun,

Po co ten odgromnik obok stoi, skoro nie działa?! ;)

--
bans

Data: 2009-07-02 15:53:12
Autor: Zbynek Ltd.
Wypadek w Tatrach
bans napisał(a) :
dziobak pisze:

Prócz tego na Przełęczy Kondrackiej pani otrzymała piorun,

Po co ten odgromnik obok stoi, skoro nie działa?! ;)

Ależ działa. Pani przeżyła :-P

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-07-02 15:59:33
Autor: bans
Wypadek w Tatrach
Zbynek Ltd. pisze:

Ależ działa. Pani przeżyła :-P

Gdyby działał, to by nie oberwała. Może niewierząca?

--
bans

Data: 2009-07-02 15:59:09
Autor: Titus Atomicus
Wypadek w Tatrach
In article <h2ieit$ip9$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

dziobak pisze:

> Prócz tego na Przełęczy Kondrackiej pani otrzymała piorun, Po co ten odgromnik obok stoi, skoro nie działa?! ;)

Moze cos skopali podczas remontu. Czy juz sie skonczyl?

TA

Data: 2009-07-02 16:18:15
Autor: JKK
Wypadek w Tatrach

dziobak pisze:

> Prócz tego na Przełęczy Kondrackiej pani otrzymała piorun,

Po co ten odgromnik obok stoi, skoro nie działa?! ;)

Moze cos skopali podczas remontu. Czy juz sie skonczyl?

Wczoraj pisali, że jeszcze nie, załączając zdjęcie gościa
w kombinezonie do piaskowania :-)

Pzdr

JKK

Wypadek w Tatrach