[DC] Wypadek - zginął motocyklista.

Data: 2009-03-14 23:36:03
Autor: Koczis
[DC] Wypadek - zginął motocyklista.
Właśnie oglądam kurier warszawski. Mówili coś o pierwszym który
zginął w tym sezonie w Warszawie, jak wpadłem z kuchni do pokoju
zobaczyłem tylko zielone kawasaki, chyba serii Z, raczej nie super
sport.

Ktoś wie coś wiecej?

Tu masz wiecej:

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1590781,0,,wypadek_na_modlinskiej_jedna_osoba_nie_zyje,wiadomosc.html

Pozdr
Koczis
R1

Data: 2009-03-14 23:46:44
Autor: Koczis
[DC] Wypadek - zginął motocyklista.
I tu:

http://www.zw.com.pl/artykul/282386,343548.html

Najgorsze, ze jak tylko sloneczko dogrzalo, to takie informacje :(

Szkoda chlopa, oby inni wyciagneli z tego wnioski i nie palowali od samego
poczatku, bo widac jak to sie moze zakonczyc.

Wyrazy wspolczucia dla rodziny.

Koczis
R1

Data: 2009-03-15 20:23:11
Autor: Monster

Użytkownik "Koczis"  napisał w wiadomości

Szkoda chlopa, oby inni wyciagneli z tego wnioski i nie palowali od samego
poczatku, bo widac jak to sie moze zakonczyc

Niestety dziś był identyczny wypadek(w regionalnej było,gdzies pod Wawą)chłopaczek w stanie ciężkim,wpakował się babie w kufer,stała przed skręceniem w lewo..
Takie trochę idiotyczne te dzwony,bez próby ominięcia itp.

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

[DC] Wypadek - zginął motocyklista.