Wypadki drogowe

Data: 2009-09-30 11:13:22
Autor: robal
Wypadki drogowe
Uwaga: niektóre scenki nieco drastyczne.

http://www.dailymotion.pl/video/xa52vd_vm-18-anni-connetti-il-cervello_auto

Ot, ku przestrodze... szczególnie tym, którym się wydaje, że kierowcy dużych aut widzą dookoła lepiej.

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-09-30 13:06:18
Autor: szymo
Wypadki drogowe
Ot, ku przestrodze... szczególnie tym, którym się wydaje, że kierowcy dużych aut widzą dookoła lepiej.

Naprawdę mocne....

Data: 2009-09-30 14:29:55
Autor: ..Aldi..
Wypadki drogowe
momentami rzeczywiście drastyczne

Data: 2009-10-01 01:00:01
Autor: gogi
Wypadki drogowe
robal pisze:
Ot, ku przestrodze... szczególnie tym, którym się wydaje, że kierowcy dużych aut widzą dookoła lepiej.

Dobrze powiedziane.
Duzymi mobilami powinni jezdzic ludzie kilka razy sprawniejsi manualnie i umyslowo niz malymi mobilami.

gogi

Data: 2009-10-01 14:36:09
Autor: BUNIEK
Wypadki drogowe
Ot, ku przestrodze... szczególnie tym, którym się wydaje, że kierowcy dużych aut widzą dookoła lepiej.

Mocne
Czasami sie zastanawiam czy czlowiek zdazy cos poczuc. Czy gasnie wizja i pozamaiatane.

Buniek

Data: 2009-09-30 10:23:17
Autor: slaweks
Wypadki drogowe
On 1 Paź, 14:36, "BUNIEK" <NO_mbuniek_S...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Mocne
Czasami sie zastanawiam czy czlowiek zdazy cos poczuc. Czy gasnie wizja i

a jak się czułeś przed urodzeniem. Będzie tak samo.

Trzeba mieć dużo odwagi by jeździć na motocyklach.

Data: 2009-09-30 15:30:58
Autor: szymo
Wypadki drogowe

Mocne
Czasami sie zastanawiam czy czlowiek zdazy cos poczuc. Czy gasnie wizja i pozamaiatane.

Nie wiem i naprawdę nie chcę wiedzieć.....

Wypadki drogowe