Wypadki w ujęciu telewizyjnym

Data: 2010-10-14 14:47:58
Autor: Jan
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
Wczorajsza dyskusja w programie Pospieszalskiego dowiodła,
że decydenci błądzą po omacku. I że sprawy toczą się torem
losowym. Podkreślono, że ilość ofiar śmiertelnych w skali
rocznej maleje. Przypisano to intesyfikacji prac nad
porzÄ…dkowaniem ruchu drogowego. MoĹĽe to jest prawda, ale
nie jest to prawda cała. Jeśli ruch gęstnieje, korków
coraz więcej, to znaczy, że prędkości przejazdu maleją.
Te średnie, nie mówię o piratach. Po prostu w korkach jest
wolno, ale bezpieczniej niĹĽ przy jeĹşdzie swobodnej,
z dużą prędkością.

Druga sprawa to przymusowa demokracja, w jakiej siÄ™
znaleźliśmy na drogach publicznych. Choćby nie wiem jak
mocno tego chcieli, zamoĹĽni posiadacze luksusowych aut
i tak nie pojadÄ… drogami odizolowanymi od drĂłg dla mniej
zamożnych. Bo takich nie ma. Chyba że to właśnie jest
powód budowania nowych autostrad. Ponoć za przejazd
Wwa-Poznań trzeba będzie uiszczać 120 PLN. Tak wczoraj
meldowano. Wtedy wreszcie bogacze będą mieć drogi dla
siebie. I demokracja korkowa zaniknie. A na razie
cieszmy siÄ™, bo dziĹ› mercedes czy nawet lamborgini albo
i cadillac stoją posłusznie za starym polonezem.

Tymczasem warto zauważyć, że policja skupia się na kontroli
samochodĂłw osobowych, i to tych nie-autokarowych.
Rzadko kontroluje pojazdy takie, jak tamten tragiczny bus.
Wczoraj zrobiono co prawda akcjÄ™ na busy, ale to raczej
na doraĹşny pokaz. Potem im odpuszczÄ…, tak jak odpuszczajÄ…
ciężarówkom, choćby kopciły okropnie. Przypuszczam, że
nie chcą psuć interesu ubogim naszym przedsiębiorcom.
Lepiej i łatwiej złapać kierowcę małego samochodu, i to
tańszego. Już mercedesiarz może się okazać szefem,
na przykład. Albo pociotkiem szefa. I kłopot gotowy.
Kiedyś mnie chciano ukarać za przekroczenie prędkości
o 12 km/godz. zaraz za znakiem ograniczenia do 70),
a przepuszczono kolumnÄ™ mercedesĂłw, bmw i audi, jadÄ…cÄ…
grubo ponad setkÄ….

Sam nie wiem, czy cieszyć się z korkowej równości
i z tego, ĹĽe moĹĽe poirytowany korkiem decydent ruszy
łepetyną, czy też martwić się, że nie doczekam poprawy...

Janusz

Data: 2010-10-14 14:57:19
Autor: Adam KĹ‚obukowski
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
On 14.10.2010 14:47, Jan wrote:
<ciach>
. Ponoć za przejazd
Wwa-Poznań trzeba będzie uiszczać 120 PLN. T
<ciach>

No, akurat wczoraj sprawdzałem cennik A1 i za jednorazowy przejazd
,całego istniejącego odcinka, samochodem osobowym, stoi 17,50 PLN, więc
czemu gdzie indziej miałoby być znacznie drożej?

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2010-10-14 13:59:28
Autor: kamil

"Adam KĹ‚obukowski" <adam@klobukowski.pl> wrote in message news:i96unf$f0s$1node1.news.atman.pl...
On 14.10.2010 14:47, Jan wrote:
[...]

Bo Grupa spiskuje!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-14 15:25:44
Autor: J.F.
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
Użytkownik "Adam Kłobukowski" <adam@klobukowski.pl> napisał w
On 14.10.2010 14:47, Jan wrote:
<ciach>
[...]

Bo skoro za 50km Katowice-Krakow placi sie .. 13 zl, to ile sie bedzie placilo za 300 km ?
Wychodzi mi ze 78 bedzie odpowiednie, a przeciez ceny maja jeszcze wzrosnac :-)

P.S. Na benzyne was stac, a za autostrade placic nie chcecie !!! ;-)

J.

Data: 2010-10-15 05:36:04
Autor: Jacek_P
J.F. napisal:
Bo skoro za 50km Katowice-Krakow placi sie .. 13 zl

Nieaktualne. Płaci się już od dłuższego czasu 16 zł.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-14 18:50:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "Adam Kłobukowski" <adam@klobukowski.pl> napisał w wiadomości news:i96unf$f0s$1node1.news.atman.pl...
On 14.10.2010 14:47, Jan wrote:
[...]

A z Poznania do Konina już dziś 24 czy 25 zł.
Do Warszawy bÄ™dzie jeszcze 2 razy  tyle.
120 to pewnie od granicy.

Data: 2010-10-15 00:10:59
Autor: megrims
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
(ciach)
A z Poznania do Konina już dziś 24 czy 25 zł.

Teraz sÄ… 2 bramki po 12 PLN na odcinku 100 km. W obie strony
jest 600 km (na oko). 24 * 6 = 144 PLN i tyle zapłacimy
za przejazd w obie strony. A od granicy będzie jeszcze
dodatkowo 170 km. Będzie PKP (Pięknie K%^&rwa Pięknie)

Data: 2010-10-14 15:34:07
Autor: Karolek
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
W dniu 2010-10-14 14:47, Jan pisze:

Same bzdety, az zal komentowac.

Janusz

Czlowieku lecz swoje kompleksy gdzie indziej, a nie na grupach dyskusyjnych, bo wychodzisz tylko na biedaka z malym fiutkiem, ktory widzi wszedzie spisek.

--
Karolek

Data: 2010-10-15 08:53:07
Autor: Jan Kotletty
W dniu 2010-10-14 15:34, Karolek pisze:

Czlowieku lecz swoje kompleksy gdzie indziej, a nie na grupach
dyskusyjnych, bo wychodzisz tylko na biedaka z malym fiutkiem, ktory
widzi wszedzie spisek.

Guciu, weĹş ty czytaj ze zrozumieniem moĹĽe.
Przecież wyraźnie napisałem, że sprawy rozwijają się
losowo. A nie spiskowo. Do spiskowania trzeba mieć
jakąś koncepcję. Jakoś nie mogę jej dojrzeć.
Powołanie kolejnej komisji? To już przerabiano
tyle razy, że możemy to pominąć milczeniem.

A ĹĽe bogacze siÄ™ izolujÄ…, to fakt. Wystarczy popatrzec
na otaczane wysokim murami wille. Dla nas niebogaczy
oznacza to, ĹĽe maleje obszar dla nas dostepny.
Czyli ze w korkach ubedzie mercedesow. Dobre i to...

Ale nie dzieje sie tak na skutek spisku. Po prostu
bogacz latwiej sie poogodzi z wysoka cena niz ktos
taki, dla kogo cena bedzie niemal zaporowa.
A ze bogacze silniej lobbuja, to chyba jasne
i zrozumiale.

Jan

Data: 2010-10-15 22:02:11
Autor: Przemek V
Wypadki w ujęciu telewizyjnym

Użytkownik "Jan Kotletty" <j.kazmierski@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i98toi$g58$1news.task.gda.pl...

Guciu, weĽ ty czytaj ze zrozumieniem może.
Przecież wyraĽnie napisałem, że sprawy rozwijaj± się
losowo. A nie spiskowo. Do spiskowania trzeba mieć
jak±¶ koncepcję. Jako¶ nie mogę jej dojrzeć.
Powołanie kolejnej komisji? To już przerabiano
tyle razy, że możemy to pomin±ć milczeniem.

A że bogacze się izoluj±, to fakt. Wystarczy popatrzec
na otaczane wysokim murami wille. Dla nas niebogaczy
oznacza to, że maleje obszar dla nas dostepny.
[...]

Mam dla Ciebie rozwi±zanie. Zapisz się do bogaczy. Zacznij od niepisania pierdół w usenecie tylko pogłówkowania czy to co robisz przybliża cię do bycia bogaczem a je¶li nie to jak możesz to zmienić. Dobranoc.

Data: 2010-10-15 22:46:30
Autor: Jan
W dniu 2010-10-15 22:02, Przemek V pisze:

Mam dla Ciebie rozwi±zanie. Zapisz się do bogaczy. Zacznij od niepisania
pierdół w usenecie tylko pogłówkowania czy to co robisz przybliża cię do
bycia bogaczem a je¶li nie to jak możesz to zmienić. Dobranoc.

Ależ drogi Guciu,

Ja nie szukam żadnego rozwi±zania. Ten gordyjski węzeł
chyba nawet przeci±ć się nie da.

Ja przecież tylko próbuję przewidzieć, co będzie w najbliższym
czasie. Na drogach i na ulicach. A że piszę, co widzę, to
wnioski s± takie a nie inne. Być bogaczem? Po kiego grzyba mi to?
Martwić się, żeby mnie nie okradli i zżymać się na zło¶liwo¶ć
biedoty, która jest chyba zbyt zamożna, skoro przeszkadza
w ruchu drogowym? Posłuchaj sobie uważnie, co mówi± ludzie
z wierchuszki, choćby w telewizji. Oni naprawdę czuj± się
bezradni. Widać to z każdej ich wypowiedzi. Np. były szef
Partii Pracy pokrzykiwał na policję, żeby skuteczniej karała
wykroczenia drogowe. Nie mógł się opanować i podniósł głos,
kiedy wspomniał swoja jazdę do studia TV. NajwyraĽniej maj±
oni do¶ć obecnej sytuacji. Ale też najwyraĽniej nie wiedz±,
co zrobić z tym bigosem. Nie ma co liczyć na cud, że kto¶
tak bezradny zasięgnie rady od kogo¶ spoza elity. Władza
to narkotyk, uzależnia. Dlatego łatwo jest przewidzieć ci±g
dalszy.

Jan

Data: 2010-10-16 20:21:10
Autor: Przemek V
Wypadki w ujęciu telewizyjnym

Użytkownik "Jan" <j.kazmierski@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9aej4$eru$1news.task.gda.pl...
[...]

Z pewno¶ci± nie Twoimi nożyczkami ale super, że odnalazłe¶ swoje miejsce w życiu, żyjesz spokojnie bez aspiracji i ambicji i jest ci dobrze.

[...]

ja nie widzę wkoło ani zło¶liwo¶ci ani jakiej¶ przeszkadzaj±cej biedoty

[...]

Gdzie¶ ci się my¶l przewodnia zgubiła albo niedokończyła. Dobranoc, idę umyć felgi w Ferrari bo strasznie pył z klocków na nich osiada :)

Data: 2010-10-14 19:08:27
Autor: MadMan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 14:47:58 +0200, Jan napisał(a):

Ponoć za przejazd
Wwa-Poznań trzeba będzie uiszczać 120 PLN

Ponoć przejazd autostrad± ma kosztować 0.2zł/km. Nijak z Warszawy do
Poznania nie wychodzi 600km autostrady :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-14 22:19:59
Autor: jerzu
Wypadki w ujęciu telewizyjnym
On Thu, 14 Oct 2010 19:08:27 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Ponoć przejazd autostrad± ma kosztować 0.2zł/km. Nijak z Warszawy do
Poznania nie wychodzi 600km autostrady :

To jest stawka minimalna. Maksymalna to 2 zł. za kilometr :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-14 22:25:54
Autor: MadMan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:19:59 +0200, jerzu napisał(a):

Ponoć przejazd autostrad± ma kosztować 0.2zł/km. Nijak z Warszawy do
Poznania nie wychodzi 600km autostrady :

To jest stawka minimalna. Maksymalna to 2 zł. za kilometr :))

Taa, ale dla pojazdów ponadnormatywnych czy jako¶ tak. Czyli tych które
nie łapi± się nawet na kategorię "ci±gnik siodłowy z naczep±". 20 groszy za kilometr jestem jeszcze chyba w stanie dać za podróż
wygodn± drog±, a je¶li pobór opłat będzie w systemie zamkniętym to tym
bardziej. Więcej - raczej nie, np. z małopolskiej A4 (32gr/km) nie
korzystam i nie mam zamiaru. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Wypadki w ujęciu telewizyjnym