Wypadki z udziałem rowerzystów - dane policji

Data: 2011-01-13 08:25:33
Autor: Bartek
Wypadki z udziałem rowerzystów - dane policji
Dla Tychów kilka ulic jest liczonych rozdzielnie z powodu błędnego zapisu nazwy:
Piłsudskiego i Piłudskiego
Bielska i Al.Bielska

--
Bartek

Data: 2011-01-13 09:33:04
Autor: mocniak
W dniu 2011-01-13 09:25, Bartek pisze:
Dla Tychów kilka ulic jest liczonych rozdzielnie z powodu błędnego zapisu
nazwy:
Piłsudskiego i Piłudskiego
Bielska i Al.Bielska

Niestety wynika to z winy błędów w policyjnych statystykach. Tego jest sporo - znalazłem np. kilka rowerów marki audi, bmw, renault...

Postaram się w weekend stworzyć jakieś narzędzie do eliminacji takich rzeczy.

--
Mocniak

Data: 2011-01-13 09:49:20
Autor: geos
mocniak wrote:
Niestety wynika to z winy błędów w policyjnych statystykach. Tego jest sporo - znalazłem np. kilka rowerów marki audi, bmw, renault...

Postaram się w weekend stworzyć jakieś narzędzie do eliminacji takich rzeczy.

jak uzyskałeś dostęp do tej bazy policji? jakieś podanie, rejestracja? bo znalazłem tylko informacje pochodne nt. tej bazy...

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-01-13 09:58:51
Autor: mocniak
W dniu 2011-01-13 09:49, geos pisze:
mocniak wrote:
[...]

Pismo do KGP napisane przez Miasta dla Rowerów. W odpowiedzi była płyta CD.

--
Mocniak

Data: 2011-01-13 10:02:06
Autor: geos
mocniak wrote:
Pismo do KGP napisane przez Miasta dla Rowerów. W odpowiedzi była płyta CD.

o! a czy będziesz miał możliwość aktualizacji danych czy za każdym razem trzeba pisać podanie? jeśli będzie możliwość aktualizacji to jak często?

pozdrawiam,
geos

ps. w razie potrzeby mogę służyć pomocą w sprawach bazodanowych.

Data: 2011-01-13 10:10:12
Autor: mocniak
W dniu 2011-01-13 10:02, geos pisze:
mocniak wrote:
o! a czy będziesz miał możliwość aktualizacji danych czy za każdym razem
trzeba pisać podanie? jeśli będzie możliwość aktualizacji to jak często?

Nie częściej niż raz na rok, dane za 2010 będą dostępne w marcu (nie umarły jeszcze wszystkie ofiary zeszłorocznych wypadków). I pewnie znowu nie obędzie się bez podania, w końcu to urzędnicza machineria ;-)

ps. w razie potrzeby mogę służyć pomocą w sprawach bazodanowych.

Dzięki, w razie czego nie zawaham się skorzystać :-)

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2011-01-14 23:36:47
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 13 Jan 2011, mocniak wrote:

Niestety wynika to z winy błędów w policyjnych statystykach. Tego jest sporo - znalazłem np. kilka rowerów marki audi,

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080508022831AAWM4nz
http://www.audiworld.com/news/03/bike/content.shtml

bmw,

http://autokult.pl/2009/05/19/rower-od-bmw-dla-fanow-marki

renault...

http://www.wirtualnetatry.pl/index.php?showtopic=2139

  Cóż, przyznam że wątpię, ale *formalnie* ma to sens.
  Jakiś Kross, Merida czy Giant też tam był? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-01-15 09:58:51
Autor: mocniak
Wypadki z udziałem rowerzystów - dane policji
Cóż, przyznam że wątpię, ale *formalnie* ma to sens.
Jakiś Kross, Merida czy Giant też tam był? ;)

Nie, jedynie kilka rometów. Ogromna większość rowerów nie ma określenia marki.

--
Mocniak

Wypadki z udziałem rowerzystów - dane policji