Wypalanie DPF

Data: 2020-10-13 11:59:56
Autor: Budzik
Wypalanie DPF

Jak to jest z tym DPF, w oplowskim 1.9 CDTI ?

Juz tak pare razy mialem, ze w miescie sie wlacza wypalanie, a niedawno grzalem autostrada.
Ale moze za krotko.

Tym razem raczej nie bylo za krotko ... czyzby za wolno ?
Czy czas oczyscic/wymienic wtryskiwacze ...

Jak grzałes, to jakie obroty miałes?
W necie niby pisza ze dpf powinien sie wypalac jezeli przez dłuzszy czas utrzymujemy 2500-3000 obrotów.
Powiedziałbym ze z moich doswiadczen wynika ze jednak niekoniecznie bo tez czesto tak miałem ze włacza sie własnie tuz po zjezdzie z autostrady kiedy miałem gasic auto.

We fiacie nie włączały sie za to zadne kontrolki - w przypadku silnika 2.0 powiedziałbym ze nawet trudno było wyłapac kiedy to zaczynało się dziać.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-10-14 13:52:29
Autor: J.F.
Wypalanie DPF
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAC558C171D580budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No i jakos tak bylo ...

Powiedziałbym ze z moich doswiadczen wynika ze jednak niekoniecznie bo
tez czesto tak miałem ze włacza sie własnie tuz po zjezdzie z
autostrady kiedy miałem gasic auto.

No wlasnie.
Musze w koncu zobaczyc ten MyDPF ...

We fiacie nie włączały sie za to zadne kontrolki - w przypadku silnika
2.0 powiedziałbym ze nawet trudno było wyłapac kiedy to zaczynało się
dziać.

U mnie tez sie nic nie wlacza, tylko komputer pokazuje duze spalanie, silnik na jalowym pracuje nierowno, cos smierdzi, dym z tylu leci ...

J.

Data: 2020-10-14 18:59:53
Autor: Budzik
Wypalanie DPF

[...]

We fiacie nawet dymu nie było specjalnie widac, spalanie rzeczywiście wieksze i wolne obroty były utrzymywane troche wyzej niz zwykle.

Za to w dcuato ale z silnikiem 2.3 od razu słychać po odgłosie silnika ze zaczał wypalac.

Natomiast jak zaczał się pokazywać dym podczas wypalania to zawsze to oznaczało to ze jest coś nie tak i zaczynaja sie problemy.

--
Pozdrawia... Budzik

Wypalanie DPF