"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy rob ili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce

Data: 2009-11-14 02:43:26
Autor: Tzva Adonai
"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy rob ili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce
On 14 Lis, 10:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Tego również doświadczyła moja rodzina,  kiedy Niemcy we wrześniu
1939r. wyrzucili ją  z nowego domu wybudowanego w 1938r. do jednej

To ciekawe, bo według większości relacji naziści nie tylko nie
wyrzucali was z waszych domostw, ale jeszcze wzbogacali o mienie
porzucone przez Żydów, których ochoczo zabijaliście, albo
denuncjowaliście...

Data: 2009-11-14 10:50:46
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
To ciekawe, bo według większości relacji[...]

.. podobnych tobie śmieci... właściwie nieważne co, bo wiadomo czego się można
spodziewać po "relacjach" kurwich synów.
J-23

Data: 2009-11-14 11:23:17
Autor: Antenka
On 14 Lis, 11:50, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> napisał(a):

> To ciekawe, bo według większości relacji[...]

. podobnych tobie śmieci... właściwie nieważne co, bo wiadomo czego się można
spodziewać po "relacjach" kurwich synów.
J-23

Ty, Kloss co majstrujesz przy temacie? Chcesz dostać po łapach? :E

Antenka

Data: 2009-11-14 11:38:41
Autor: Hans Kloss
Antenka napisał(a):

Ty, Kloss co majstrujesz przy temacie? Chcesz dostać po łapach? :E

Jak dajesz w temacie cudzysłów albo jakiś inny dziwny znak to GWniany
portal automatycznie obcina w odpowiedzi  tytuł postu do miejsca
pojawienia się owego dziwnego znaku. Dałas na początku " to obcięło
cały tytuł. Trzeba by może u szechtera reklamować...
J-23

Data: 2009-11-14 11:49:45
Autor: Antenka
On 14 Lis, 20:38, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

pojawienia się owego dziwnego znaku. Dałas na początku " to obcięło
cały tytuł. Trzeba by może u szechtera reklamować...

Aha, daj spokój z Szechterem nie będę w chodzić w żaden cuchnący
czosnkiem szwindel :D

Antenka

Data: 2009-11-14 12:00:59
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

Jakies 'starsze wiekszosci' nasrali ci do lba klamstw, a ty je wydzielasz
zgodnie z ich zapotrzebowaniem, ty zboczona kapucho!

Data: 2009-11-14 15:37:30
Autor: raff
HaMMeR pisze:
Tzva Adonai wrote:
[...]

No ba, ale wczesniej denuncjowali Zydzi komunistom. I zabijali. Wg wiekszosci relacji.

R.

"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy rob ili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce