"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy robili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce

Data: 2009-11-14 01:32:26
Autor: Antenka
"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy robili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce
Wypędzeni 1939...
2009-11-10

Jesienią 1939 r. w Poznaniu i Wielkopolsce zaczęły się "czystki
etniczne". Setki tysięcy ludzi wypędzano z domów i mieszkań
pozbawiając wszelkiego mienia. Deportowano ich na wschód. Na ich
miejsce sprowadzano Niemców z terenów zajętych przez Związek Radziecki
na mocy paktu Ribbentrop-Mołotow.

To zapomniany rozdział historii, przesłonięty zbrodnią holocaustu i
okrucieństwami niemieckich obozów koncentracyjnych.

70 rocznicę początku tych wysiedleń przypomina multimedialna wystawa
Wypędzeni 1939.... Na wystawę składają się montaże fotograficzne,
projekcje filmowe, archiwalne nagrania radiowe i prezentacje
multimedialna.

Wystawa czynna jest od  10 listopada do 22 bm. w holu wschodnim
Międzynarodowych Targów Poznańskich (wejście od Mostu Dworcowego) w
godzinach 10.00-18.00. Wstęp wolny w dniach 10-15 listopada oraz 20-22
listopada.

( Poznań Miasto know-how)

Tego również doświadczyła moja rodzina,  kiedy Niemcy we wrześniu
1939r. wyrzucili ją  z nowego domu wybudowanego w 1938r. do jednej
izby jakiegoś podłego baraku, w którym musiała wegetować przez 5 lat
okupacji hitlerowskiej.
W tym czasie jakaś niemiecka świnia była rozwalona w przestronnym,
wygodnym domku z pięknym ogrodem tfu tfu

Antenka

Data: 2009-11-14 02:43:26
Autor: Tzva Adonai
On 14 Lis, 10:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Tego również doświadczyła moja rodzina,  kiedy Niemcy we wrześniu
1939r. wyrzucili ją  z nowego domu wybudowanego w 1938r. do jednej

To ciekawe, bo według większości relacji naziści nie tylko nie
wyrzucali was z waszych domostw, ale jeszcze wzbogacali o mienie
porzucone przez Żydów, których ochoczo zabijaliście, albo
denuncjowaliście...

Data: 2009-11-14 10:50:46
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
To ciekawe, bo według większości relacji[...]

.. podobnych tobie śmieci... właściwie nieważne co, bo wiadomo czego się można
spodziewać po "relacjach" kurwich synów.
J-23

Data: 2009-11-14 11:23:17
Autor: Antenka
On 14 Lis, 11:50, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> napisał(a):

> To ciekawe, bo według większości relacji[...]

. podobnych tobie śmieci... właściwie nieważne co, bo wiadomo czego się można
spodziewać po "relacjach" kurwich synów.
J-23

Ty, Kloss co majstrujesz przy temacie? Chcesz dostać po łapach? :E

Antenka

Data: 2009-11-14 11:38:41
Autor: Hans Kloss
Antenka napisał(a):

Ty, Kloss co majstrujesz przy temacie? Chcesz dostać po łapach? :E

Jak dajesz w temacie cudzysłów albo jakiś inny dziwny znak to GWniany
portal automatycznie obcina w odpowiedzi  tytuł postu do miejsca
pojawienia się owego dziwnego znaku. Dałas na początku " to obcięło
cały tytuł. Trzeba by może u szechtera reklamować...
J-23

Data: 2009-11-14 11:49:45
Autor: Antenka
On 14 Lis, 20:38, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

pojawienia się owego dziwnego znaku. Dałas na początku " to obcięło
cały tytuł. Trzeba by może u szechtera reklamować...

Aha, daj spokój z Szechterem nie będę w chodzić w żaden cuchnący
czosnkiem szwindel :D

Antenka

Data: 2009-11-14 12:00:59
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jakies 'starsze wiekszosci' nasrali ci do lba klamstw, a ty je wydzielasz
zgodnie z ich zapotrzebowaniem, ty zboczona kapucho!

Data: 2009-11-14 15:37:30
Autor: raff
HaMMeR pisze:
Tzva Adonai wrote:
[...]

No ba, ale wczesniej denuncjowali Zydzi komunistom. I zabijali. Wg wiekszosci relacji.

R.

Data: 2009-11-14 10:47:00
Autor: Hans Kloss
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
W tym czasie jakas niemiecka swinia byla rozwalona w przestronnym,
wygodnym domku z pieknym ogrodem tfu tfu

I tak mieli szczęście. We Lwowie ruscy zrobili dokładnie to samo z moją
rodziną  z tą jednakże różnicą że na odchodne zabili dziadka.
J-23

Data: 2009-11-14 10:24:06
Autor: Bruner

"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hdm1r3$lfm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hans a skad ty to wiesz ze to byl twoj dziadek, robiles DNA, moze twoja babke przejchal jakis ukrainiec, sasiad
to by usprawiedliwialo twoje banderowskie poglady

Data: 2009-11-14 16:31:07
Autor: Hans Kloss
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
Hans a skad ty to wiesz ze to byl twoj dziadek,

Moja babka nie była kurwą w odróżnieniu od twojej matki i twojego męża.
A poza tym dziadkowie nie mieli żadnych sąsiadów Ukraińców, w ogóle w mieście
Lwowie Ukraińców było mało i mieszkali z reguły gdzieś na przedmieściach.
J-23

Data: 2009-11-14 10:57:05
Autor: Konstanty Wycirowski
"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy ro bili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce

"Antenka" <

[...]

Głupie te Niemcy - a tak ładnie mogl zawczasu zlikwidować problem ze śmierdzącą wywłoką. To w podzięce za ich dobroć jesteś taka faszystowska scierą? Już Ci dzisiaj jakiś wszechpolak wylizał?

Data: 2009-11-14 11:21:09
Autor: Antenka
[...]

Wypad ty GóWniany onanisto! Głupi mały fiut!

Antenka

Data: 2009-11-15 00:54:28
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:020da877-0d49-4681-a8f6-c4febeb5e9c5l13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

  Morda w kubeł, do pomyj,wywłoko!

Data: 2009-11-14 11:33:12
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 10:57:05 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Głupie te Niemcy - a tak ładnie mogl zawczasu zlikwidować problem ze śmierdzącą wywłoką. To w podzięce za ich dobroć jesteś taka faszystowska scierą? Już Ci dzisiaj jakiś wszechpolak wylizał?

Ech, Wycieruchowski, z gracją to ty nie podrywasz, he, he...
Piotr

Data: 2009-11-14 12:34:36
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:189ne16ud10al$.14p4t7m1pf0it$.dlg40tude.net...
[...]

Sa kobiety , zwlaszcza mlodego pokolenia , ktore wlasnie to lubia .
Sponiewierane czuja sie dowartosciowane .

cyc

Data: 2009-11-14 14:41:37
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 12:34:36 +0100, cyc napisał(a):

Ech, Wycieruchowski, z gracją to ty nie podrywasz, he, he...
Piotr

Sa kobiety , zwlaszcza mlodego pokolenia , ktore wlasnie to lubia .
Sponiewierane czuja sie dowartosciowane .

Takie teraz produkują nam masmedia, ideal lachociąg.
Piotr
PS. Wiesz cycu, co powstanie ze skrzyżowania psa Husky i hałsfrał?

Data: 2009-11-14 19:17:49
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 15:36:08 +0100, raff napisał(a):

Takie teraz produkują nam masmedia, ideal lachociąg.
Piotr
PS. Wiesz cycu, co powstanie ze skrzyżowania psa Husky i hałsfrał?

Cos z cycami ?

....najgłupszy pies w stadzie, albo zdzira odporna na mróz. :-)
Piotr

Data: 2009-11-14 15:41:10
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dqpzf9z0yh34.3tt53bn1qqb4.dlg40tude.net...
[...]

No nie wiem . Pewnie jakas faszystowska hybryda ? .

cyc

Data: 2009-11-14 19:16:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 14 Nov 2009 15:41:10 +0100, cyc napisał(a):

No nie wiem . Pewnie jakas faszystowska hybryda ? .

Ja też nie wiem, ale na pewno będzie dobrze ciągnąć... :-)
Piotr

Data: 2009-11-14 12:33:23
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:262a2603-07bb-4b08-9c67-2980d8790c9eo10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Czyli jak chcesz , to mozesz napisac majacy sens post . Niewiele wysilku potrzeba bylo nie ? . Staraj sie a zmienie o Tobie zdanie . Tylko mysl i wiedz co i o czym chcesz napisac .

cyc

Data: 2009-11-14 04:41:56
Autor: Antenka
On 14 Lis, 12:33, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:262a2603-07bb-4b08-9c67-2980d8790c9eo10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Jestem wzruszona :DDD

Antenka

"Wypędzeni 1939..." , czyli o tym co Niemcy robili z Polakami w Poznaniu i Wielkopolsce