Wypełnienie ¶piwora puchem

Data: 2012-12-08 06:38:59
Autor: ola2200.os
Wypełnienie ¶piwora puchem
Takie pytanie dla znawców tematyki puchowej. Mamy do porównania dwa te same modele ¶piwora ale jeden wypełniony puchem 850 cui w ilo¶ci 560g, a drugi wypełniony puchem 700cui w ilo¶ci 680g czyli stosunkowo to samo.

I teraz pytanie, czy loft (grubo¶ć ¶piwora) tych ¶piworów może być inny czy powinien być ten sam? Wg mnie obydwa ¶piwory powinny mieć taka sama grubo¶ć bo 560g/850cui rozpręży się na tak± sam± objęto¶ć co 680g/700cui. Czy potwierdzacie moje zdanie?

Data: 2012-12-08 08:15:46
Autor: ola2200.os
Wypełnienie ¶piwora puchem
no i założenie mówi że maj±, konstrukcja ta sama, materiał ten sam, inny tylko puch ale w odpowiedniej proporcji.

Data: 2012-12-08 16:36:23
Autor: Zbynek Ltd.
Wypełnienie ¶piwora puchem
ola2200.os@gmail.com napisał(a) :
[...]

My Zbigniew, potwierdzamy. W zasadzie. Bo grzeje nas nie cui, tylko ilo¶ć powietrza. Nieważne czym zatrzymanego.
Dodatkowo, 680g 700cui odpowiada ca. 544g 850cui. Więc 560g to jest więcej. Tyle widać w mędrca szkiełku.
Jednakże oba ¶piwory powinny mieć tak± sam± konstrukcję, żeby można mówić o porównaniu.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-12-10 10:27:40
Autor: kef
Wypełnienie ¶piwora puchem
W dniu 2012-12-08 15:38, ola2200.os@gmail.com pisze:
[...]

Wiecie może gdzie kupić puch bo wła¶nie jestem na etapie poszukiwań ?

Data: 2012-12-10 03:25:52
Autor: ola2200.os
Wypełnienie ¶piwora puchem

Wiecie mo�e gdzie kupi� puch bo w�a�nie jestem na etapie poszukiwa� ?
¦lesin i Konin to zagłębie puchu w PL, tam szukaj producentów w necie. Kupuj tylko najlepszy, biały puch.

Data: 2012-12-10 03:51:22
Autor: ola2200.os
Wypełnienie ¶piwora puchem
Data: 2012-12-10 23:25:36
Autor: kef
Wypełnienie śpiwora puchem
W dniu 2012-12-10 12:51, ola2200.os@gmail.com pisze:
http://www.krakow.animex.pl/pl/Dla-firm-alpinistycznych.html

Dzięki, przejrzałem parę ofert i mam pytanie. Może się ktoś orientuje ile trzeba puchu do śpiwora, tak aby można nocować w temperaturach rzędu -25C ?

Data: 2012-12-10 23:42:44
Autor: Jacek G.
W dniu 2012-12-10 23:25, kef napisał(a)::
[...]

Sądzę, że w zależności od rodzaju puchu i konstrukcji oraz wielkości śpiwora ok. 900 - 1200 g.
--
Jacek G.

Data: 2012-12-10 21:15:36
Autor: ola2200.os
Wypełnienie ¶piwora puchem
W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 23:42:44 UTC+1 użytkownik Jacek G. napisał:

> Dzięki, przejrzałem parę ofert i mam pytanie. Może się kto¶ orientuje

> ile trzeba puchu do ¶piwora, tak aby można nocować w temperaturach rzędu

> -25C ?

S±dzę, że w zależno¶ci od rodzaju puchu i konstrukcji oraz wielko¶ci ¶piwora ok. 900 - 1200 g.

Dokładnie, 900-1000g/860cuin lub 1200-1300g/700cuin. Od siebie proponuję wybrać puch 860 cui i nawet nie pytaj dla czego

Data: 2012-12-13 22:21:26
Autor: Tomasz Sójka
Wypełnienie ¶piwora puchem
Dnia Mon, 10 Dec 2012 21:15:36 -0800 (PST), ola2200.os@gmail.com
napisał(a):

[...]

Jako¶ sceptycznie patrzę na możliwo¶ć nabycia dobrej jako¶ci puchu 860 w
detalu za rozs±dn± cenę.
Pozdrawiam Tomek

Wypełnienie ¶piwora puchem