Wypiekacz do chleba zuzycie pradu

Data: 2010-01-24 13:56:49
Autor: Koteczek
Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
przyjmij z zapasem 25 groszy na wypiek chleba i tyle, dolicz koszty mycia, sprzątania po zabawie w wysokości też 25groszy i masz 50groszy. Czy się opłaca? Wg mnie słabo a jednak maszynka to grat duży i trzeba sprzątać :P

Data: 2010-01-24 14:19:59
Autor: robercik-us
Koteczek pisze:
[...]

No akurat z tym 'sprzątaniem'... to nawet 25 groszy może nie kosztować :-), bo toto się w zasadzie tylko wyciera na sucho papierowym ręcznikiem po zabawie i... można znowu. Na prąd policzyłbym jednak więcej - 1 kWh to u mnie ok 46 groszy.

Nie chodzi mi wcale o opłacalność ekonomiczną zabawy, tylko o ogólny pogląd. Tego co się je raczej do pewnej granicy nie wylicza się na grosze/złote, tylko na smak i zawartość oraz wartości odżywcze :-).

Przy zaangażowaniu max kilku minut w momencie wkładania składników do maszyny i osobistym doborze składników chleba myślę, że nawet gdyby taki domowy chleb był ciut droższy od chemicznych dmuchańców dostępnych w sklepach, to i tak jestem 'do przodu' :-).

pozdr
robercik-us

Data: 2010-01-24 16:04:46
Autor: Prawusek

"robercik-us" <robercikus@poczta.onet.pl> wrote in message
Koteczek pisze:
> [...]

domowy chleb był ciut droższy od chemicznych dmuchańców dostępnych w
sklepach, to i tak jestem 'do przodu' :-).

    Zwłaszcza, że grzałkę procesor załącza na grzanie ciągłe przy przejściu
na pieczenie, zaś poprzez samo pieczenie działa impulsowo dogrzewając komorę
do temperatury optymalnej, czyli uzupełnia starty cieplne. Silnik pobiera
mało energii.

Data: 2010-02-05 02:17:35
Autor: zbooY
On 24 Sty, 16:04, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

[...]

ale, zeby byl na 7 rano to sie ustawia by wystartowal ok. 4 -
mieszanie i wystygniety bedzie na 7...
wiec II taryfa
i jak masz rekuperator to Cie raczej malo boli ;-)

wiec jesli chcesz tanio piec chleb to zrob wentylacje mechaniczna ;-)

swiezy chleb w mrozny niedzielny poranek kiedy nie chce sie wyskakiwac
z pidżamy - bezcenne :-)

latem to juz niebardzo - ten gorąc tronke przeszkadza

z.

Data: 2010-01-24 14:26:32
Autor: Grzegorz Janoszka
On 24-1-2010 13:56, Koteczek wrote:
[...]

Nikt nie kupuje maszyny do chleba pod kątem opłacalności. Ważne jest to, że masz chleb, jaki chcesz, zrobiony z czego chcesz - jest zdrowy, smaczny i nie ma żadnych świństw. A jak dom pachnie w trakcie pieczenia...

--
Grzegorz Janoszka

Wypiekacz do chleba zuzycie pradu