Wypier...lali czy wypie...oleni ?

Data: 2009-06-07 00:12:47
Autor: matador
Wypier...lali czy wypie...oleni ?
#
Hipotetyczna sytuacja: spowodujesz, 偶e kto艣 opu艣ci mieszkanie. Ty pod jego nieobecno艣膰 wprowadzisz si臋 do jego mieszkania i b臋dziesz korzysta艂 do woli ze wszystkich sprz臋t贸w. Po jakim艣 czasie dowiadujesz si臋, 偶e prawowity w艂a艣ciciel wkurzony na ciebie wraca do swego mieszkania.

Co w贸wczas robisz? Najrozs膮dniej chyba da膰 nog臋 i nie czeka膰, a偶 ci pysk w艂a艣ciciel obije. Jakim mianem mo偶na ci臋 okre艣li膰 uciekaj膮cego z tego mieszkania? Logicznie by艂oby u偶y膰 s艂owa UCIEKINIER, ale wedle niemieckich standard贸w ty jeste艣 WYP臉DZONY.
#

#
Poza tym, dlaczego mam ufa膰 komu艣, kto mi nie ufa? Przyk艂adem tego jest wypowied藕 Niemki, kt贸r膮 to wypowied藕 s艂ysza艂em dzisiaj, dotycz膮ca kandydowania do jednego z samorz膮d贸w niemieckich鈥 Polaka.
Cz艂onkini narodu 鈥灻渂ermensch贸w鈥 o艣wiadczy艂a o tej kandydaturze tak oto: 鈥濿 przysz艂o艣ci mo偶e tak, ale nie teraz, bo Polska jeszcze nie jest tak zintegrowana z Europ膮 jak Niemcy.鈥

Mhmm鈥 Deutschland, Deutschland 眉ber alles?
#

http://interia360.pl/moim-zdaniem/artykul/zwiazek-wypedzonych-jakich-wypedzonych-zbiegow-raczej,22543

matador.

Wypier...lali czy wypie...oleni ?