Wypierdalać stąd POPiSowcy!

Data: 2011-08-27 00:18:30
Autor: boukun
Wypierdalać stąd POPiSowcy!
Pustaki na pl.soc.polityka.wybory

Tam robić z siebie durni...

boukun

Data: 2011-08-27 00:23:21
Autor: pluton
Wypierdalać stąd POPiSowcy!
Pustaki na pl.soc.polityka.wybory

Tam robić z siebie durni...

boukun

Idz sobie zrob ksiendzokracje i oddaj dziecko do wydymania plebanowi.

Nullification

Data: 2011-08-27 00:27:56
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j396em$qlj$1inews.gazeta.pl...
Pustaki na pl.soc.polityka.wybory

Tam robić z siebie durni...

boukun

Idz sobie zrob ksiendzokracje i oddaj dziecko do wydymania plebanowi.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Kościół to też władza..., kościół to pręgierz moralny władzy dla ciemiężonego narodu...

Kościół zawsze służy władzy..., nigdy narodowi...

boukun

Data: 2011-08-27 00:31:23
Autor: pluton
> [...]

ciemiężonego
narodu...

Kościół zawsze służy władzy..., nigdy narodowi...

No to juz nie wiem... moze wsadz sobie w dupe granat i wyciagnij zawleczke ?

Nullification

Data: 2011-08-27 00:25:05
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:18, boukun pisze:
Pustaki na pl.soc.polityka.wybory

Tam robić z siebie durni...

Robisz z siebie wyjątkowego debila. Awansowałeś... Przebiłeś debila raff`a i zbliżasz się do u2... Jak jeszcze popracujesz to osiągniesz poziom obsrywka...

Data: 2011-08-27 00:29:29
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j396g7$ct0$2news.onet.pl...
[...]

Tyle twojego reżimowy pustaku co sobie tutaj wirtualnie poszczekasz...
Do takich pustaków nic nie dociera, bo brak wam jakiegokolwiek honoru...

Tfu!!!

Data: 2011-08-27 00:33:24
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:29, boukun pisze:

[...]

Tyle twego pierdolenia, co sobie na psp pomarudzisz nierobku...

Data: 2011-08-27 00:38:17
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j396vq$eb4$3news.onet.pl...
[...]

aaaa, smakuje wikt zniewolonego narodu?
Dobrze się tak pasożytuje od 22 lat?

boukun

Data: 2011-08-27 00:42:17
Autor: pluton
Wypierdalać stąd POPiSowcy!
Dobrze się tak pasożytuje od 22 lat?

Nie wiemy. Powiedz nam, pasozycie.

Nullification

Data: 2011-08-27 00:54:38
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j397i6$80$1inews.gazeta.pl...
Dobrze się tak pasożytuje od 22 lat?

Nie wiemy. Powiedz nam, pasozycie.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Widać doskonale wiesz, bo za politykę skorumpowanej i chciwej władzy chcesz obciążać zniewolony i upadlony stale naród...

boukun

Data: 2011-08-27 00:44:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:38, boukun pisze:

[...]

Nikogo nie okradłem... Masz w tym doświadczenie.

Data: 2011-08-27 00:52:16
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j397kp$h5v$3news.onet.pl...
[...]

Czy to, co wyrabia władza z tymi zarobkami co zapodałem wyżej, to nie jest okradanie i wyzyskiwanie kurewskie z premedytacją polskiego narodu? Każdy, kto broni takiej władzy i takich rządów jest na równi bandytą...

boukun

Data: 2011-08-27 00:59:09
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 00:52, boukun pisze:

[...]

Czego ty kurwa chcesz? Leżeć jak za PRL`u i swoje kasować, a przy tym nakraść ile wyniesiesz? NIE PRACUJESZ nierobie zasrany, więc jako ostatni powinieneś zabierać głos w tej sprawie...

Data: 2011-08-27 01:19:20
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j398g4$joo$1news.onet.pl...
[...]

Praca godziwa to chamie była w PRLu. A kradnie władza, nie naród, naród co najwyżej na władzę tyra, będąc przez nią totalnie zniewolony!  Bronisz skurwysyństwa władzy? Chcesz tym prymitywnym podżeganiem i szczekaniem przeciwko narodowi zagłuszyć nieprawość władzy?

boukun

Data: 2011-08-27 01:22:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-27 01:19, boukun pisze:

[...]

Raczej godziwe wynoszenie, a raczej okradanie zakładu pracy :)

Reszta...  [crap]

Data: 2011-08-27 01:29:51
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j399sm$oid$1news.onet.pl...
[...]

Baranie, zakłady pracy jednak w PRLu istniały... i co najważniejsze, były
własnością państwową, własnością narodu, własnością załogi, nikt z załogi
zakładu nie okradł i nie doprowadził do riuny i upadku, co najwyżej,
rekompensowali sobie co poniektórzy wyzyskiwane wynagrodzenie. A zakłady pracy
okradła w końcu tylko władza, od 1989 roku zaorali ten kraj..., zrujnowali
zakłady pracy i wyprzedali, pozostawili za sobą tylko zgliszcza i ugor...

boukun

Wypierdalać stąd POPiSowcy!