"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}

Data: 2009-07-01 07:04:14
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
Wypier... z tymi Ruskimi do lasu - tymi słowami radna PiS-u w Zielonej
Górze Eleonora Szymkowiak miała potraktować muzyków z Białorusi
występujących kilka dni temu na festiwalu Rock Nocą. Protest przeciwko
wulgarnemu zachowaniu złożyli właśnie organizatorzy koncertu.

- Zachowanie tej pani było skandaliczne - opowiada gazecie koordynator
imprezy Igor Skrzyczewski. - Szczególnie pierwszego dnia, gdy mieliśmy
najważniejszych gości. Przyjechali przedstawiciele sceny rockowej z
Berlina i Edynburgha. Tymczasem ta pani wybiegła na środek i zaczęła
krzyczeć: "wypier... z tymi Ruskimi do lasu". Potem posypały się
kolejne wulgarne słowa na "k" i "ch". Niemcy strasznie się oburzyli.
Zaczęli z nią dyskutować muzycy z Poznania. Jesteśmy oburzeni, bo to
dla miasta ogromny wstyd - dodaje organizator festiwalu.

http://www.tvn24.pl/12690,1607698,0,1,wypier-z-tymi-ruskimi-do-lasu,wiadomosc.html

Data: 2009-07-01 07:14:57
Autor: Asia Saj
"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:11cdc8a1-2e2f-4edc-98c1-95c964f9a016c36g2000yqn.googlegroups.com...

Niemcy strasznie się oburzyli.

Niemcy sie strasznie oburzyli !?!?!?
A coz Niemcom do tego?

Asia Saj

http://www.tvn24.pl/12690,1607698,0,1,wypier-z-tymi-ruskimi-do-lasu,wiadomosc.html

Data: 2009-07-01 07:41:34
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
Niemcy sie strasznie oburzyli !?!?!?
A coz Niemcom do tego?

Niemcy generalnie lubią Ruskich... Poza tym to byli chyba artyści -
ludzie wrażliwi na wszelkie przejawy rasizmu...

Data: 2009-07-01 16:33:39
Autor: googlarz

"Asia Saj" <AsiaSaj@aol.com> schrieb im Newsbeitrag news:SiK2m.4760$lv5.1449flpi149.ffdc.sbc.com...
[...]

   galinski sie dziwi?  galinski nie rozumie?

   wolno galinskiemu odmawiac im prawa

   czuc sie wspolgospodarzami polskiej

   imprezy na ich terenie?...

Data: 2009-07-01 08:11:20
Autor: Tzva Adonai
On 1 Lip, 16:33, "googlarz" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:

   czuc sie wspolgospodarzami polskiej
   imprezy na ich terenie?...

Gdyby Niemcy chcieli, żeby ktoś reprezentował ich interesy na polskiej
grupie dyskusyjnej, to na pewno nie wybraliby to tego celu polskiego
ścierwa rezydującego w Austrii... Niepotrzebnie się tak nadmuchujesz,
bosy cieciu...

Data: 2009-07-01 09:36:32
Autor: Marek
On 1 Lip, 16:04, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Moze ta pani ma wrazliwy sluch , a te ruskie falszowali, albo byli
napici ?
Skad wiesz, jakie byly powody jej wzburzenia ?

Data: 2009-07-01 16:07:47
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
Po twarzy widać, że to etniczna Polka z gatunku prawdziwków... Wcześniej
należała do LPR...

http://www.zielonagora.pl/umzg/e-cms/obm.php/DSC_2827.JPG?id=2504&s=530&w=401

Data: 2009-07-01 16:16:02
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000554.4a4b6db3newsgate.onet.pl...
Po twarzy widać, że to etniczna Polka z gatunku prawdziwków... Wcześniej
należała do LPR...

http://www.zielonagora.pl/umzg/e-cms/obm.php/DSC_2827.JPG?id=2504&s=530&w=401

Ale macie wspólne zamiłowania... do Ruskich.

boukun

Data: 2009-07-01 16:20:14
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
Ale macie wspólne zamiłowania... do Ruskich.

To babsko wygląda równie obleśnie co przeciętny Rusek o krótkiej, pionowej
czaszce i niskim czole... Teoretycznie powinna pałać do nich sympatią, jak
większość aktywu LPR... --

Data: 2009-07-01 16:24:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000556.4a4b709enewsgate.onet.pl...
[...]

To ja już nic nie rozumiem, co chciałeś przekazać.

boukun

Data: 2009-07-01 07:32:12
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
To ja już nic nie rozumiem, co chciałeś przekazać.

Denerwują mnie prostacy, którzy nie potrafią ukryć swojego rasizmu...
Ostentacyjna nienawiść szerzona pod imieniem i nazwiskiem świadczy
moim zdaniem o upośledzeniu umysłowym... W ogóle wszelkie "inicjatywy
narodowe" lubieżnie odkrywające swoje karty, manifestujące swoje
poglądy na ulicach i nie kryjące się ze swoimi prawdziwymi celami,
budzą moją pogardę... Poza tym ta baba wygląda na katolickiego
prymitywa - równie niepochlebne, aczkolwiek niesłuszne zdanie, ma
pewnie o Żydach...

Data: 2009-07-01 16:35:46
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f87b9a49-bfec-4a95-86fd-3e828971fa08l32g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
To masz na myśli Kaczyńskiego w synagodze Nożyków podpalającego menorę, domyslam się.

boukun

Data: 2009-07-01 07:46:09
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
On 1 Lip, 16:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

To masz na my li Kaczy skiego w synagodze No yk w podpalaj cego menor

Filosemityzm Kaczyńskiego to bardzo miła rzecz, nie ukrywam.. To
właściwie jedyna jego cecha, która mi się podoba...

Data: 2009-07-01 16:52:33
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:e048d6be-482f-456a-87d4-c272b64c3064o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
To wyobraź sobie, że ta pani z PiSu robiła to o czym pastujesz z polecenia talmudystów Kaczyńskich.

boukun

Data: 2009-07-01 07:56:49
Autor: Tzva Adonai
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
To wyobraź sobie, że ta pani z PiSu robiła to o czym pastujesz z polecenia
talmudystów Kaczyńskich.

Życzyłbym Polsce w przyszłej kadencji takiego filosemity-prezydenta
jakiego mamy obecnie.. Jestem nawet zdania, że w niektórych kwestiach
Kaczyński był bardziej przychylny narodowi żydowskiemu niż
Kwaśniewski, którego jednak darzę zdecydowanie większą sympatią....
Niemniej nie sądzę, żeby zbluzganie białoruskiego zespołu rockowego
odbyło się z korzyścią dla narodu żydowskiego, to już chyba twoja
wyobraźnia zbytnio sobie poczyna...

Data: 2009-07-02 08:44:41
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
Denerwują mnie prostacy, którzy nie potrafią ukryć swojego rasizmu..

To nie rasizm. W koncu Bialorusini sa tej samej rasy co i ta radna.

To zwykle buractwo, zwane niekiedy nacjonalizmem :)

katolickiego
prymitywa

Katolicy nie maja monopolu na prymitywizm.
Buractwa w zaden sposob nie mozna laczyc z katolicyzmem. Buractwo jest wszedzie, buractwo jest ponadreligijne i ponadnarodowe.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 16:15:06
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ale wiocha.. Skąd się biorą takie buraki na stanowiskach reprezentujących jakby nie było miasto czy gminę?

Data: 2009-07-01 16:31:37
Autor: Piotr
Dnia Wed, 01 Jul 2009 16:15:06 +0200, jadrys napisał(a):

Ale wiocha.. Skąd się biorą takie buraki na stanowiskach reprezentujących jakby nie było miasto czy gminę?

To wałkuństwo paracujonce miast i wsi... W rezerwie mamy jeszcze masy
wałkuństwa nie pracującego.
Ale, tak swoją drogą, co jest takiego złego w wysłaniu kapeli do lasu?
Jeden z najpiekniejszych koncertów, jakie przeżyłem, odbył się własnie
w lesie. Piotr

Data: 2009-07-01 16:33:01
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:25lrz3kv7npr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Powiedział głupek co wiedział ... i zaświecił głupotą.

boukun

Data: 2009-07-01 16:39:04
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 16:33:01 +0200, boukun napisał(a):

Powiedział głupek co wiedział ... i zaświecił głupotą.

Co ty tam znowu międlisz pod nosem, świniobójco? Ześ głupek?
A świecisz łysiną stary capie, twoja głupota jest matowa.
Piotr

Data: 2009-07-01 16:51:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rtwrbtqt0chv.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Teraz głupi Piotruś usiłuje grupowiczom przekazać, że nie jest łysiejący, przez to nie taki głupi...

boukun

Data: 2009-07-01 16:58:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 16:51:07 +0200, boukun napisał(a):

Teraz głupi Piotruś usiłuje grupowiczom przekazać, że nie jest łysiejący, przez to nie taki głupi...

Ależ skąd?! Co ty wałkun taki tepak, przecie mowię wprost, że to co ci
świeci, to twoja łysina, stary capie. A głupotę, jak i całość, masz
matową.
Jeszcze raz przeliterować?
Piotr

Data: 2009-07-01 17:11:22
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:sxym16km9aes.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak, tak, A, B, C,... pan Bóg nauczył głupiego Piotrusia alfabetu i popełnił przez to ogromny błąd. Ten teraz w każdym zdaniu świeci głupotą, bo skoro pojął alfabet, to mu wolno...
Tu na zdjęciu mamy porównanie, pierwszy z prawej w szeregu to ja, http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/5CQCl7TjFKv
wyglądam na najmłodszego z grupy, oprócz wykładowcy w środku, a są tam jeszcze dwie osoby z mojego rocznika, i mamy tam dla porównania równie łysiejącego, trzeci z prawej, w wieku i wyglądem przypominającym głupiego Piotrusia.
Który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

boukun

Data: 2009-07-01 08:14:17
Autor: Tzva Adonai
On 1 Lip, 17:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

Twój sobowtór Jason Statham ma 36 lat, a wygląda starzej od ciebie...

Data: 2009-07-01 20:55:39
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ac4b6519-5408-4954-9f42-f45c0357cb83t13g2000yqt.googlegroups.com...
On 1 Lip, 17:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

Twój sobowtór Jason Statham ma 36 lat, a wygląda starzej od ciebie...

No właśnie, do tego zmierzałem...

boukun

Data: 2009-07-01 09:34:58
Autor: Marek
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:sxym16km9aes.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

trzeci z prawej, w wieku i wyglądem przypominającym głupiego Piotrusia.
Który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

To te , ktora stoi obok ciebie, lapales za cycki ?
Niezla...

Data: 2009-07-01 20:23:07
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

No tak, ale gdzie ona ma cycki ?

R.

Data: 2009-07-01 20:56:34
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:94ea32ca-9278-4771-b683-0a988ad23a08y17g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

boukun

To te , ktora stoi obok ciebie, lapales za cycki ?
-- -- --
YYYchyy.

boukun

Data: 2009-07-01 12:45:53
Autor: Marek
On 1 Lip, 20:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:94ea32ca-9278-4771-b683-0a988ad23a08y17g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> poj
> alfabet, to mu wolno...
> Tu na zdj ciu mamy por wnanie, pierwszy z prawej w szeregu to
> ja,http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/5CQCl7TjFKv
> wygl dam na najm odszego z grupy, opr cz wyk adowcy w rodku, a s tam jeszcze
> dwie osoby z mojego rocznika, i mamy tam dla por wnania r wnie ysiej cego,
> trzeci z prawej, w wieku i wygl dem przypominaj cym g upiego Piotrusia.
> Kt ry z nas wygl da na starszego lub starego capa, ja czy g upi Piotru ?

> boukun

To te , ktora stoi obok ciebie, lapales za cycki ?

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Mowiles jej, ze ty wolisz facetow ?

Data: 2009-07-01 20:48:45
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 17:11:22 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Nie wiem, czy widziałeś, ale ten ala'piotruś to patrzył w ciebie hałsfrał,
jak w pornograficzny obrazek, a wszystkie laski były posikane z
podniecenia, bo dać tyłka takiemu łysemu maczo, na kursie dla bezrobotnych,
to marzenie każdej samicy. Musiałeś ich tam wszystkich zagiąć świniobijco.
Piotr
Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała: "Zdolna jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem,
Jak odpowiem, to roztropnie,
W szkole mam najlepsze stopnie,
Śpiewam lepiej niż w operze,
Świetnie jeżdżę na rowerze,
Znakomicie muchy łapię,
Wiem, gdzie Wisła jest na mapie,
Jestem mądra, jestem zgrabna,
Wiotka, słodka i powadna,
A w dodatku, daję słowo,
Mam rodzinę wyjątkową:
Tato mój do pieca sięga,
Moja mama - taka tęga
Moja siostra - taka mała,
A ja jestem - samochwała!"

Data: 2009-07-01 21:28:37
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xg3oouvzjlr5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś świeci swoją głupotą jak zwykle bez zażenowania publicznie, bo jak to głupi, nie wie co przed chwilą pisał.
Samochwała w kącie stała
I wciąż tak opowiadała:
(...)
Moja buzia tryska zdrowiem,
(...)

Odwagi głupi Piotrusiu, wklej swoje zdjęcie i uczestnicy grupy porównają, który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

boukun

Data: 2009-07-01 21:37:24
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 21:28:37 +0200, boukun napisał(a):

Odwagi głupi Piotrusiu, wklej swoje zdjęcie i uczestnicy grupy porównają, który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

A ty co tak się wdzięczysz cwelu, liczysz na coś?
Ale nie wątpię, że tej fizis prowincjonalnego cwaniaczka, nawet czas nie
zmieni.
Piotr

Data: 2009-07-01 21:57:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:q0xn0k5qify1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś pojął swoją głupotę? Jak to było "stary capie"????

boukun

Data: 2009-07-01 22:07:27
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 21:57:06 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś pojął swoją głupotę? Jak to było "stary capie"????

A nie jesteś wałkun starym capem? Starym, łysym, bezrobotnym capem,
bezkrytycznie uwielbiającym swoją mizerną powłokę? Capem, któremu znajomi
mówią, że młodo wygląda, bo wiedzą jak tego bardzo oczekuje...
Ludzie są dobrzy, świniobijco, nawet dla takich narcyzków. Lepsi niż ty dla
tej świni, którą zarżnąłeś dla kawału.
Piotr

Data: 2009-07-01 22:14:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:8vkot0el4mgm.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupiego Piotrusia na nowo trochę olśniło. No to od początku:

Data: 2009-07-01 22:25:45
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 22:14:30 +0200, boukun napisał(a):

Który z nas wygląda na starszego lub starego capa, ja czy głupi Piotruś?

Obaj wyglądacie na stare capy, z tym, że on wygląda inteligentniej, bo ty
do tego wszystkiego masz strasznie głupią gebę, wałkun.
Piotr

Data: 2009-07-01 22:41:24
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qzlag0ba195d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie chcesz być stary głupcze, to się powieś.
Odwagi, wklej foto, zobaczymy co cię gnębi...

boukun

Data: 2009-07-01 22:53:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 22:41:24 +0200, boukun napisał(a):

Nie chcesz być stary głupcze, to się powieś.
Odwagi, wklej foto, zobaczymy co cię gnębi...

Ależ mója droga hałsfrał, ja nie mam ekshibicjonistycznych potrzeb...
Nie potrzebuję potwierdzania swojej wartości, bo ja znam. Nie wystawiam i nie będę wystawiał swojego wizerunku, wizerunku mojej
rodziny, czy nawet psa, bo nie jest mi to do niczego potrzebne, a potrzeby
sieciowych zboczków mnie nie interesują. Piotr
PS. Aaa, już ci to ktoś napisał, warto też zadbać o dobre imię innych,
choćby własnej żony.

Data: 2009-07-01 23:01:09
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fwc4u3hbmtqu.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 1 Jul 2009 22:41:24 +0200, boukun napisał(a):

Nie chcesz być stary głupcze, to się powieś.
Odwagi, wklej foto, zobaczymy co cię gnębi...

Ależ mója droga hałsfrał,

Rozumiem, że głupi Piotruś tak zwraca się do swojej żony...

ja nie mam ekshibicjonistycznych potrzeb...
Nie potrzebuję potwierdzania swojej wartości, bo ja znam.

Wypadałoby jednak wyzywając innych od "starych łysych capów", pokazać kto to tak widzi innych?

[...]

To z tego powodu nie chcesz dać porównać, kto jest "starszym lub starym capem"?

boukun

Data: 2009-07-01 23:14:03
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:01:09 +0200, boukun napisał(a):

Wypadałoby jednak wyzywając innych od "starych łysych capów", pokazać kto to tak widzi innych?

To twój wybór, wałkun. Z własnej woli wiedziesz życie netowe, patologicznie
wyeksponowane, więc licz się z tym, że gdy widzę na fotce starego, łysego
capa, to mówię - stary, łysy cap. Że gdy czytam o twoich homoseksualnych,
czy złodziejskich wyczynach, to to zapamiętam i czasem powtórzę, bo co to
za tajemnica? No.
Pogadalim, a teraz spierdalaj...
Piotr

Data: 2009-07-01 23:36:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1r3uoxw15r9oq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chce zakończyć swoją prymitywną gadkę w prymitywny sposób. Nie chcesz być stary, to się powieś cepie! Młodszy i tak nie będziesz, wyzywając młodszych od siebie od "starych łysych capów" tłuku.

boukun

Data: 2009-07-01 16:51:14
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Wysłanie słowami "Wypier.alać"? Na pewno to jakaś kmiotka, której od tej "władzy" uderzyła sodówa.. Problemem jednak jest tylko to że ktoś wystawia takie kandydatury pod głosowanie i co gorsza ludzie ich wybierają..

Data: 2009-07-02 08:59:22
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Aleś ty GUPIELOKSTRASNY Pietrosku...!!!

- wlesie to nie rokemdrolowce wydzirać siem majom, ino ptoski nom piknie
świergolić powinne...

Data: 2009-07-02 07:22:18
Autor: Tadek z Torunia
"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał

Wypier... z tymi Ruskimi do lasu - tymi słowami radna PiS-u w Zielonej
Górze Eleonora Szymkowiak .....

No cóż, jak pic, to chamówa.

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

"Wypierdalaj z tymi Ruskimi do lasu"... ;}