Wypierdoliłem kolędników

Data: 2013-01-06 21:25:46
Autor: Grzegorz Z.
Wypierdoliłem kolędników
boukun napisał:

...paszli won z tym dziadowaniem. Synek odbiera domofon i woła, tato, otwórz... Ja mówię, po co odbierasz, wiesz, że ja tych żydowskich zwyczajów i dziadowania nie znoszę...

Teraz jeszcze czekać, jak klecha przyjdzie po kopertę...

boukun

"Lubię to" :)

Data: 2013-01-07 17:36:56
Autor: Przemysław M.
Wypierdoliłem kolędników
Dnia Sun, 6 Jan 2013 21:25:46 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

boukun napisał:

[...]

Potnij jakies stare gazety pod wymiar kilku banknotów, włóż do koperty i
zaklej. Zobaczyć minę sukienkowego po jej otwarciu - bezcenne! ;-)

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Wypierdoliłem kolędników