Wypierdolimy Polak贸w i sami b臋dziemy rz膮d zi膰!

Data: 2012-07-13 23:48:21
Autor: Klin
Wypierdolimy Polak贸w i sami b臋dziemy rz膮d zi膰!

http://polonuska.wordpress.com/2012/02/27/michnik-my-wezmiemy-wladzea-wy-polacy-pojdziecie-z-torbami/

    Michnik do艣膰 spokojny ma艂om贸wny, z u艣miechem na ustach w艂膮czy艂 si臋
    do dyskusji, pragn膮c nas sponiewiera膰. Powiedzia艂 nam, 偶e 鈥濵y
    we藕miemy w艂adz臋, a wy Polacy p贸jdziecie z torbami鈥. Giedroy膰 doda艂,
    偶e 鈥濶asi ludzie s膮 ju偶 przy w艂adzy, mamy kontakty i tylko czekamy na
    odpowiedni czas i ujawnimy prawdziwe nazwiska鈥. Geremek bez
    kurtuazji powiedzia艂: 鈥濿ypierdolimy Polak贸w i sami b臋dziemy
    rz膮dzi膰鈥. Jak echo to samo powt贸rzy Michnik. Powiedzia艂em im, 偶e to
    si臋 uda po moim trupie.

Data: 2012-07-14 09:37:50
Autor: pluton
Wypierdolimy Polak體 i sami b阣ziemy rz眃zi!
     Powiedzia砮m im, 縠 to
    si uda po moim trupie.

Jaki ty dzielny!

Nullification

Data: 2012-07-14 09:42:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-13 23:48, Klin > pisze:

[...]

Jakie艣 bzdety. Nigdy nie spodla艂em si臋 z publicznie deklarowan膮 niech臋ci膮 ww do Polak贸w.. A tego 偶e kto艣 im co艣 usi艂uje wmawia膰 - nie nale偶y traktowa膰 powa偶nie.

Data: 2012-07-14 11:29:53
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 09:42, Trybun pisze:
[...]

    Ten kto to pisze podpisa艂 si臋 w艂asnym nazwiskiem nie zauwa偶y艂e艣?
    - w膮tpi臋 ty chcia艂 ryzykowa膰 proces o znies艂awienie.

Data: 2012-07-14 14:20:45
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-14 11:29, Klin > pisze:

[...]

No wiesz,to takie nazwisko jak odczytywane z konkurs贸w na jakie艣 nagrody ( w kt贸rych nie ma nagr贸d) - pierwsz膮 nagrod臋 i 1000 z艂 wygrywa pani Krystyna Kowalska z Koluszek..
Ale oczywi艣cie nie mo偶na ca艂kowicie zaprzecza膰 偶e co艣 jest na rzeczy. To nie wie艣ci pierwszego 藕r贸d艂a na takie a nie inne zachowanie i demonstracj臋 pogl膮d贸w Bronis艂awa G.

Data: 2012-07-14 14:34:46
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:20, Trybun pisze:
[...]

    Je偶eli masz w膮tpliwo艣ci co do istnienia Zbigniewa Flisa to
    poni偶szy link powinien je rozwia膰.

    http://piotrbein.wordpress.com/2010/11/02/solidarnosc-zbigniew-flis/

Data: 2012-07-14 21:18:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-14 14:34, Klin > pisze:
[...]

No, sprawa wydaje si臋 by膰 oczywista.

Data: 2012-07-14 12:41:21
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
http://lustracja.net/index.php/redakcja

Od redakcji - wsp蟪praca

*Nie chc眂 by anonimowi, aby nie wzbudza podejrze, informujemy, 縠 strona powsta砤 z inicjatywy Leszka Bubla. Firmuje on j swoim nazwiskiem, b阣眂 r體nocze秐ie jej redaktorem naczelnym. *

Leszek Bubel - naczelny rasiata w Polsce.

Zarzuty i procesy s眃owe

Oskar縜ny przez r罂ne 秗odowiska o szerzenie rasizmu, antysemityzmu
zniewa縜nie religii, to縮amo禼i kulturowej 痽d體 i ich samych jako narodu, oraz o nak砤nianie czytelnik體 do czynnej, wrogiej postawy wobec przedstawicieli spo砮czno禼i 縴dowskiej
Obiektem krytyki s m.in. publikacje Jak rozpozna 痽da, Prawda o 縴dowskich mordach rytualnych, Polsko-縴dowska wojna o krzy縠. W tej ostatniej Leszek Bubel u縴wa okre秎e: "obrzezano im m髗gi" (o studentach, kt髍zy z硂縴li pozew przeciwko ks. Henrykowi Jankowskiemu), "pejsaty paplament" (o Sejmie III kadencji), "podst阷ne jest 縴dowskie nasienie"
Sam Leszek Bubel w wywiadach okre秎a siebie jako "naczelnego antysemit RP"

Po prostu sowiecki agent wpywu !!

Data: 2012-07-14 12:54:25
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami

WSZYSTKICH Zydow, tak jak bekon i wy Klin - nie reprezentujecie wszytkich Polakow.

Czy to tak trudno zrozumiec??

Kogo reprezentuje srodowisko Michnika - to przeciez juz wiadomo. Za powiedzenie prawdy o tym srodowisku, Jaroslaw Rymkiewicz dostal wyrok sadowy.

Srodowisko Michnika uznalo Jaruzelskiego za czlowieka honoru:)

P. Michalkiewicz tlumaczy jak krowie na rowie, ze za obecna sytuacje w Polsce odpowiada Jaruzelski i srodowisko Michnika  czyli SOWIECIARZE !!

Ci sowiecizre nie maja kompletnie nic wspolnego z cala populacja Zydow, podobnie jak Jaruzelski ze wszytkimi Polakami czy Rosjanami, chociaz jest on sowieckim patriota.

http://vod.gazetapolska.pl/2029-michalkiewicz-o-jaruzelskim-i-innych-
sowieciarzach

Data: 2012-07-14 12:58:02
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami

http://vod.gazetapolska.pl/2029-michalkiewicz-o-jaruzelskim-i-innych-
sowieciarzach

to nagranie jest dostepne rowniez na jutubie. Przesluchajcie sobie Klin z uwaga, wyciagnijcie wnioski i nie pieprzcie glupot:

 http://www.youtube.com/watch?v=uSaO4l93mA0

Data: 2012-07-14 16:06:33
Autor: Przemys砤w M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:58:02 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

Kolejna prowokacja sowieckich s硊縝.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-15 00:06:29
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:58,  Observatore pisze:

[...]

   Przes硊cha砮m i zdaje mi si, 縠 sam powiniene te
   to ze dwa razy wys硊cha by nie pieprzy g硊pot.
   Michalkiewicz jest super inteligentny i wiele
   sugeruje nie nazywaj眂 rzeczy po imieniu. Nie
   mo縠 wyra糿ie powiedzie kim s ci kt髍ych
   nazywa razwiedk ale mo縩a si tego domy秎e
   ja te pozostawiam to twemu domys硂wi by nie
   nara縜 si niepotrzebnie na dy縰rny u ciebie
   zarzut rasizmu.

Data: 2012-07-14 15:15:26
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:54,  Observatore pisze:

[...]

   Ju ci powiedzia砮m, 縠 ich rozr罂niam tym nie mniej
   klika rz眃眂a Polsk to ludzie Michnika, Giedrojcia
   i 秔. Geremka.

Data: 2012-07-14 13:28:22
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisa(a):
> [...]

> sowieciarzach

   Ju ci powiedzia砮m, 縠 ich rozr罂niam tym nie mniej
   klika rz眃眂a Polsk to ludzie Michnika, Giedrojcia

 ale klika Michnika jest PROSOWIECKA i dzial tak jak dziala,  tylko dlatego ze
pomagaja jest sowieciarze polscy wywodzacy sie glownie z bylych prosowieckich
sluzb specjalnych !!

Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich. Teraz sytuacja sie powtarza. Kto naglasnial wszystkie brednie na temat
katastrofy smolenskiej? Kto wymyslal te brednie i puszczal w obieg?
Kto popiera obecne bezprawie i partie oszustow?
Kto konfliktuje polskie spoleczenstwo i lize doope kagiebistom Putina ?
Kto stawia pomniki boszewikom i pali znicze na ich grobach?

Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

Kto robi z Komoruskiego godnego szacunku prezydenta??

W czyich rekach pozostal holding medislnych - potezna tuba propagandowa
prosdowieckich oligarchow - ITI ? (pisalem o tym - ale przypomne - kagiebisci
Putina !!)

itepee i itedee...

Data: 2012-07-14 16:05:09
Autor: Przemys砤w M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 13:28:22 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisa(a):
[...]

   Ju ci powiedzia鵨m, 齟 ich rozr簖niam tym nie mniej
   klika rz郿郼a Polsk to ludzie Michnika, Giedrojcia
   i 鷓. Geremka.

[...]

Ten sam kto zrobi z safandu鵼 Lecha wielkiego patriot czyli twoi koledzy
z sowieckich s鵸齜 specjalnych.

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2012-07-14 14:28:29
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Przemys砤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a): Ten sam kto zrobi z safandu硑 Lecha wielkiego patriot czyli twoi koledzy
z sowieckich s硊縝 specjalnych.

wasi koledzy zrobili z Lecha Kaczynskiego, patriote? A potem go ubili?

Dlatego sie ukrywacie za serwerem niemieckim i plujecie z za wegla, pod kolejnymi nickami, bohaterze internetowy?

A w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2012-07-14 16:35:00
Autor: Przemys砤w M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 14:28:29 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

1. Nic nie zmieni faktu, 縠 samolot rozwali si pod Smole駍kiem tylko i
wy潮cznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczy駍kich.
2.Nie ukrywam si za 縜dnym serwerem tym bardziej niemieckim. Mieszkam w
Rzeczpospolitej Polskiej. Jestem Polakiem. Trudne? Tak mi informatyk
skonfigurowa czytnik i reszta ma硂 mnie obchodzi. Za jakim serwerem ty si
ukrywasz? Za rosyjskim?
3. Je縠li kto tu pluje to ty i tobie podobni. Zapluwacie to forum jadem
nienawi禼i uwa縜j眂, 縠 macie monopol na prawd. Tak jak kiedy i pewnie
dzi komunisci.
4.Z tego co tu o tobie pisz u縴wasz wilu pseudonim體 i piszesz z r髗nych
serwer體 wi赕 wal si w piersi cieniasie.
5.Nie intersuje mnie tw骿 stan psychiczny.

 --

Wyst眕ienie Jaros砤wa Kaczy駍kiego dowiod硂, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw骴ztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan辨 jeszcze raz na czele rz眃u Rzeczypospolitej - krzycza dono秐ie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj眂 z krzese. - Nie dla w砤dzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamo縩a Polska w G20 - zako馽zy

Data: 2012-07-14 15:04:04
Autor: Observatore
> [...]

1. Nic nie zmieni faktu, 縠 samolot rozwali si pod Smole駍kiem tylko i
wy潮cznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczy駍kich.

temat byl walkowany na tysiace sposobow i nic nie zmienia faktu, ze tylko w Polsce ktora nalezy do NATO, oddano sledztwo panstwu ktore jest wrogo nastawione NATO, narzucilo Polsce system komunistyczny , okupowalo Polske przez prawie pol wieku. Zreszta dokladnie na ten temat mowil np. general S. Petelicki, ktory zostal samobojczo zamordowany. Ponadto NIKT na swiecie. Zadne panstwo, nie bada w ten spsob katastrofy lotniczej, jak to zrobil rzad Tuska. Przyklady byly podawane nawet na tej grupie. Nawet Federacja Ruska - vide ostatnia katastrofa samolotu ruskiego poza granicami ich panstwa.
[...]

 no i koniec dyskusji, bo lzecie wyjatkowo glupio. Piszecie tu pod roznymi nickami, aby wprowadzac dezinformacje.

Piszecie z serwera ulokowane z Niemczech. Czego sie obawiacie? Przeciez popieracie linie polityczna obowiazujaca w Polsce. Nic wam wiec nie grozi
od strony tegoz rzadu, bo robicie dobra dla nich robote.

Po co to wiec robicie? Po co te niezliczone zmiany nickow?

 voila:

Message from discussion Mam pomys砤!
View parsed - Show only message text
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprze...@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Mam =?iso-8859-2?Q?pomys=B3a!?=
Date: Sat, 14 Jul 2012 16:48:36 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-07-14 18:21:17
Autor: Przemys砤w M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:04:04 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

Przemys鵤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a):
A w domu wszyscy zdrowi?

1. Nic nie zmieni faktu, 齟 samolot rozwali si pod Smole駍kiem tylko i
wycznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczy駍kich.

[...]
2.Nie ukrywam si za 齛dnym serwerem tym bardziej niemieckim. Mieszkam w
Rzeczpospolitej Polskiej. Jestem Polakiem. Trudne? Tak mi informatyk
skonfigurowa czytnik i reszta ma鵲 mnie obchodzi. Za jakim serwerem ty si

Message from discussion Mam pomys鵤!
View parsed - Show only message text
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprze...@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 14 Jul 2012 16:48:36 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

O co ci chodzi dobry cz鵲wieku? We si odwal!

Data: 2012-07-14 16:10:33
Autor: Klin
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
W dniu 2012-07-14 15:28,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisa(a):

[...]

   Klika ta nie jest prosowiecka czy proameryka駍ka wspiera tylko "swoich"
   po obu stronach frontu.
Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich.

   A przed tym z ich pomoc wymordowania tych co nie chcieli kolaborowa.

[...]

   Ju ci pos砤砮m kiedy linki kim s Putin i Miedwiediew ale
   te informacje nie docieraj do ciebie.
 http://vk.com/med_put#/med_put?z=photo-26450882_283889461%2Falbum-26450882_00%2Frev
    Dziwi si wi阠, 縠 w砤秐ie to ty ich tak nie znosisz.

Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

   A kim by Lenin wiesz? - na pewno to nie polskich "antysemit體" pomys.

W czyich rekach pozostal holding medislnych - potezna tuba propagandowa
prosdowieckich oligarchow - ITI ? (pisalem o tym - ale przypomne - kagiebisci
Putina !!)

   Oligarchia postsowiecka to w砤秐ie 痽dzi nie dociera?
   a przynajmniej takie wra縠nie odnosz Rosjanie.

   I nie denerwuj si tak b阣zie mniej liter體ek.

Data: 2012-07-14 14:48:13
Autor: Observatore
[...]

wiecie lepiej od Jaroslawa Rymkiewicza i innych odwaznych Polakow, kim jest ta klika?

> Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim
Zydom,
> bez udzialu kolaborantow polskich.

   A przed tym z ich pomoc wymordowania tych co nie chcieli kolaborowa.

bez pomocy polskich kolaborantow, nic by nie wskorali. Dzieje sie to rowniez teraz. Wasz idol Jaruzelski zaprosil ich do pomocy, aby ratowac swoja doope i swoich prosowieckich kolaborantow ze sluzb specjalnych. Co zrobili chetnie z wielka kase.

> [...]
> Kto stawia pomniki boszewikom i pali znicze na ich grobach?

   Ju ci pos砤砮m kiedy linki kim s Putin i Miedwiediew ale

To do was nie dociera, ze opowiadacie pierdoly jak maly Jasiu. Juz wam tlumaczylem, ze mimo ze jestem wrogo nastawiony do Putina, to opowiesci o jego zydowstwie to banialuki, dla ciemniakow i umyslowo ograniczonych rasistow.

    Dziwi si wi阠, 縠 w砤秐ie to ty ich tak nie znosisz.

Jeszcze raz tlumacze: to wy kierujecie sie emocjami, a nie rozumem.
W polityce nie mozna sie kierowac emocjami czy uprzedzeniami, tylko interesami.
Nie przypisujcie mi wiec waszych zlych emocji, bo to wasz problem, a nie moj.

> Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

   A kim by Lenin wiesz? - na pewno to nie polskich "antysemit體" pomys.

A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?
> [...]
> Putina !!)

   Oligarchia postsowiecka to w砤秐ie 痽dzi nie dociera?
   a przynajmniej takie wra縠nie odnosz Rosjanie.

 Nieprawda. Oligarchia prosowiecka to przede wszytkim byli komunisci, prosowieckie sluzby specjalne z WSI i SB. Generalnie SOWIECIARZE.

   I nie denerwuj si tak b阣zie mniej liter體ek.

bez tego typu uwag prosze. Jesli wy sie denerwujecie, to  nie swiadczy o tym, ze inni sie denerwuja. Nie przenoscie WLASNYCH emocji na innych. --

Data: 2012-07-14 17:12:16
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 16:48,  Observatore pisze:
Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim
Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich.

    A przed tym z ich pomoc wymordowali tych co nie chcieli kolaborowa.

[...]

    "Odpierdol si ode mnie z powodu genera砤" - 縠 sparafrazuj.
    Ciebie oczywi禼ie sta na bohaterski op髍 wobec przewa縜j眂ych si
    tyranii.

Jeszcze raz tlumacze: to wy kierujecie sie emocjami, a nie rozumem.
W polityce nie mozna sie kierowac emocjami czy uprzedzeniami, tylko
interesami.

   痽dzi ci tego nauczyli? - s mistrzami ciemnych interes體.

A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?

    Nie interesuje mnie to - na pewno nie polski patriota.

[...]

    Od kiedy to komuni禼i i sowieciarze - nie maj narodowo禼i?

Data: 2012-07-14 15:27:06
Autor: Observatore
[...]

a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

> [...]
> interesami.

   痽dzi ci tego nauczyli? - s mistrzami ciemnych interes體.

Zydzi sa dobrymi politykami i warto sie od nich uczyc:)

> A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?

    Nie interesuje mnie to - na pewno nie polski patriota.

to szkoda, ze was nie intersuje:)

>   Nieprawda. Oligarchia prosowiecka to przede wszytkim byli komunisci,
> prosowieckie sluzby specjalne z WSI i SB. Generalnie SOWIECIARZE.

    Od kiedy to komuni禼i i sowieciarze - nie maj narodowo禼i?

Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

Data: 2012-07-14 17:43:22
Autor: Klin
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
W dniu 2012-07-14 17:27,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisa(a):

     "Odpierdol si ode mnie z powodu genera砤" - 縠 sparafrazuj.
     Ciebie oczywi禼ie sta na bohaterski op髍 wobec przewa縜j眂ych si
     tyranii.

a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

    Jak widzisz nie taki ju ze mnie rasista.

[...]

     Tylko pogratulowa nauczycieli...

     Od kiedy to komuni禼i i sowieciarze - nie maj narodowo禼i?

Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

   Wymy秎ona przez internacjonalist體  w rodzaju Marksa, Engelsa, Lenina,
   Trockiego a, 縠 przypadkiem byli 痽dami - drobny zbieg okoliczno禼i.

Data: 2012-07-14 15:53:17
Autor: Observatore
> [...]
> Klin <klin\@wp.pl,

> a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

    Jak widzisz nie taki ju ze mnie rasista.

 czyli taki drugi Bubel, albo Zyrinowski - obaj na pasku Putina?

> Zydzi sa dobrymi politykami i warto sie od nich uczyc:)

     Tylko pogratulowa nauczycieli...

a wam kogo pogratulowac? Michnika i sowieckiego patriote Jaruzelskiego?

> Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

   Wymy秎ona przez internacjonalist體  w rodzaju Marksa, Engelsa, Lenina,
   Trockiego a, 縠 przypadkiem byli 痽dami - drobny zbieg okoliczno禼i.

no to co, ze byli Zydami? Czy kazda glupote trzeba od Zydow kupowac i nadal
uparcie kontynuuowac?

Nie mozna samemu cos wymylec? Polakow stac na to...vide np. Pilsudzki --

Data: 2012-07-14 16:01:05
Autor: Observatore
Dobrze kombinowl samobojczo zamordowany

Nie mozna samemu cos wymylec? Polakow stac na to...vide np. Pilsudzki

....general S. Petelicki !!

Warto posluchac co mowil i prawidlowo ocenic to CO ROBIL, mimo, ze kiedys stal
po ciemnej stronie mocy...

Data: 2012-07-14 18:15:52
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 17:53,  Observatore pisze:

no to co, ze byli Zydami? Czy kazda glupote trzeba od Zydow kupowac i nadal
uparcie kontynuuowac?

   Zdaje si, 縠 ty wszystko kupisz byle by硂 wystarczaj眂o koszerne.

Data: 2012-07-14 16:30:09
Autor: Observatore
> [...]

nadal
> uparcie kontynuuowac?

   Zdaje si, 縠 ty wszystko kupisz byle by硂 wystarczaj眂o koszerne.

nie potraficie jednak dyskutowac na argumenty nie ad personam? Przeciez napisalem wyraznie: warto sie od Zydow uczyc, bo sa dobrymi politykami, ale nie kazda glupte typu np. komunizm, trzeba od nich kupowac.

mam powtorzyc kolejny raz, abyscie zrozumieli co pisze??

Data: 2012-07-14 18:49:08
Autor: Klin
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
W dniu 2012-07-14 18:30,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisa(a):

[...]

   Szatan te jest wy秏ienitym politykiem i co z tego
   nie ka縟y jest Chrystusem by mu si oprze.

Data: 2012-07-14 16:07:33
Autor: Przemys砤w M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:54:25 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Cz硂wieku, ciebie powinno si leczy chyba, 縠 ci p砤c za wypisywanie tych
nas眂zonych jadem antypolskich tekst體. Kto to wiadomo.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt髍zy chc aby by spok骿 niech pisz do
abuse. Im wi阠ej takich donos體 tym szybciej b阣zie spok骿. Samo si nie

Data: 2012-07-14 15:07:10
Autor: Klin
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))

   A kto stoi za Obserwatorem?

Data: 2012-07-14 13:12:39
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Klin <klin\@wp.pl,
napisa(a):

   A kto stoi za Obserwatorem?

podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

Data: 2012-07-14 15:33:01
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 15:12,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
> napisa(a): > >    A kto stoi za Obserwatorem?
podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Faktem jest, ze za toba stoi GWno ;-)

Data: 2012-07-14 16:04:10
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:33:01 +0200, u2 napisa(a):

> [...]
> napisa(a): > >    A kto stoi za Obserwatorem?
podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

-- Wys鵤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Faktem jest, ze za toba stoi GWno ;-)

A za tob razwietka ;-)

Data: 2012-07-14 16:05:47
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 13:12:39 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

Klin <klin\@wp.pl,
napisa(a):

   A kto stoi za Obserwatorem?

podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

Za Obserwatorem stoi u2, a za nim razwietka. ;-)

Data: 2012-07-14 15:31:57
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 14:41,  Observatore pisze:
[...]

Bzdura, pan Bubel to porzadny Zyd przeciwstawiajacy sie GWnianej
chucpie. Wspolpracuje m.in. z bylym prezesem fundacji opiekujacej sie
cmentarzami zydowskimi w Polsce.

Data: 2012-07-14 13:58:22
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Bzdura, pan Bubel to porzadny Zyd przeciwstawiajacy sie GWnianej
chucpie. Wspolpracuje m.in. z bylym prezesem fundacji opiekujacej sie
cmentarzami zydowskimi w Polsce.

bardo porzadny:) prawie taki jak Zyriynowski i wy, ruski trollu.

Zyrinowski odznaczony przez Putina:

http://www.portal.arcana.pl/Zyrinowski-nagrodzony-przez-putina,2765.html

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja s硊縝?

Wczoraj na blogu Rewidenta mogli秏y przeczyta bardzo warto禼iow analiz strategii podj阾ej przez Jaros砤wa Kaczy駍kiego. Ca硂禼 dost阷na w linku. Na szczeg髄n uwag zas硊guje jednak jeden z ostatnich akapit體:
 *Jedynym czynnikiem, kt髍y m骻砨y odebra szanse na zwyci阺two opozycji, jest powstanie skrajnie prawicowej partii. Tego typu formacje zak砤dane s zwykle przez ludzi niejawnie zwi眤anych z uk砤dem w砤dzy, czy s硊縝ami specjalnymi. Ich zadaniem jest rozproszenie g硂s體 niezadowolonych wyborc體 i obrona stanu posiadania rz眃z眂ych. Prawo i Sprawiedliwo舵 musi zrobi wszystko, aby tego typu scenariusz nie zosta zrealizowany. Dlatego ostry atak na rz眃 i prezydenta oraz konsekwentne odrzucanie ofert wsp蟪pracy z obozem w砤dzy jest jedyn strategi, kt髍a w perspektywie kilku lat mo縠 przynie舵 sukces.*
 Przed momentem mieli秏y na antenie TVP3 "widoczny znak" tego, o czym pisa Rewident. Oto rami w rami z ksi阣zem Ma砶owskim i obro馽ami krzy縜, kt髍ych znamy z ostatnich dni, sta nie kto inny jak Leszek Bubel. Milcz眂y, potakuj眂y, szalenie fotogeniczny.

 Jutro (w zasadzie ju dzi) mo縠my spodziewa si szalonego ataku na "obro馽體". Poczytne Media, a wraz z nimi Autorytety Wszelkiej Ma禼i dosta硑 pot昕ny or昕 do r阫i. Cz硂wiek od lat o秏ieszaj眂y ruch skrajnie narodowy, polski odpowiednik 痽rynowskiego, prawdopodobny s硊gus s硊縝y specjalnych, ni st眃 ni zow眃 pojawia si w秗骴 tych kilkunastu broniacych krzy縜 desperat體. Us硑szymy wi阠 jutro o antysemity糾ie, poczytamy o 縴do縠rcach, garstka stoj眂ych przed krzy縠m b阣zie opluwana na Nowe, Wspania砮 Sposoby.

Milioner, kt髍y dorobi si na wydwaniu antysemickich broszurek, kt髍ych dziwnym trafem jako nie da si (w przeciwnie駍twie do r罂nych wywiad體, a nawet niepoprawnych ksi笨ek) zablokowa, wydawca szmat砤wych brukowc體 w typie "Detektywa", odnajuje si "cudem" w miejscu, do ktorego teoretycznie nie mo縠 podej舵 nikt pr骳z tych, kt髍zy stoja tam ca砿i dniami i nocami. Kto go tam wpu禼i? Jak to mo縧iwe?
 Mamy doczynienia z wyra糿 ingerencj s硊縝 specjalnych. Pytanie na czyje zlecenie? Kto uruchomi Bubla? Pytanie retoryczne.

http://muchanadziko.salon24.pl/216946,leszek-bubel-medluje-wykonanie-zadania-
prowokacja-sluzb

Ps. na blogu polecana jest ksiazka J. Mackiewicza: ZWYCIESTWO PROWOKACJI.

Ciekawe kto uruchomil was U2??

Data: 2012-07-14 18:01:01
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 15:58,  Observatore pisze:
> [...]

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja s硊縝?

Nigdy nie widzialem ksiazek Bubla na oczy, ale krew sie leje na
roznorakch gwnianych forach odsadzajacych od czci i wiary p. Bubla,
podobnie zreszta jak p. Kobylanskiego.

To mi wystarczy aby uznac te dwie osoby za porzadne.

Data: 2012-07-15 09:54:22
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 18:01:01 +0200, u2 napisa(a):

> [...]

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja s鵸齜?

[...]

Tak porz郿ne jak ty. Zaslepieni nienawi鷆i do naszego kraju.

Data: 2012-07-14 16:08:47
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:41:21 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

http://lustracja.net/index.php/redakcja

Od redakcji - wsp簌praca

*Nie chc郼 by anonimowi, aby nie wzbudza podejrze, informujemy, 齟 strona powsta鵤 z inicjatywy Leszka Bubla. Firmuje on j swoim nazwiskiem, b鎑郼 r體nocze鷑ie jej redaktorem naczelnym. *

Leszek Bubel - naczelny rasiata w Polsce.
Po prostu sowiecki agent wpywu !!

Kim by/jest Bohdan Por鎎a? ;-)

Data: 2012-07-14 14:21:44
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Przemys砤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a):
Kim by/jest Bohdan Por鎎a? ;-)

 *W 1969 wst眕i do PZPR. Dzia砤 w Towarzystwie Przyja糿i Polsko-Radzieckiej, by cz硂nkiem Patriotycznego Ruchu Ocalenia Narodowego, wsp蟪za硂縴cielem i jednym z ideolog體 Zjednoczenia Patriotycznego "Grunwald". Jako jeden z nielicznych g硂sowa na ostatnim Zje糳zie PZPR przeciwko rozwi眤aniu tej partii, a wcze秐iej popiera lini polityczn Albina Siwaka (tzw. narodowy komunizm). W latach 1986-1989 by cz硂nkiem Og髄nopolskiego Komitetu Grunwaldzkiego.*

*gajowy marucha* pewnie zna go lepiej:))

Ps. przestncie trollowac w glupkowaty sposob. Stac was chyba na wiecej.
Szkoda tej grupy.

Data: 2012-07-14 16:28:30
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 14:21:44 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

1. Nie znam gajowego, a tym bardziej Maruchy
2. Sk眃 u ciebie to przyzwyczajenie do zwracania si w liczbie mnogiej? Tak
zwracaj si do siebie Rosjanie alebo partyjniacy z PZPR
3. Trollem to jeste ty, tyle, 縠 prawdopodobnie robisz to zawodowo.
4. Zapomnia砮, 縠 B.Por阞a trzyma sznurki Ekranu? 5. Tak, szkoda tej grupy dla kogos takiego jak ty.
6. Je縠li nie nabierzesz szacunku do mnie b阣ziesz traktowany jak cienias.

--
Jaros砤w Kaczy駍ki o秝iadczy, 縠 z w砤snej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jaros砤w Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-14 15:08:51
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Przemys砤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a):
6. Je縠li nie nabierzesz szacunku do mnie

Szacunku do kogo? Do wielonikowego, trolla i prosowieckiego prowokatora ?
A co wasz psychiatra wam zaleca?

Jak sie nie uspokoicie, to ja zaczne was uczyc szacunka.

Data: 2012-07-14 18:21:50
Autor: Przemys砤w M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:08:51 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

Cienias jeste! Spadaj.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je秎i to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno舵 za 秏ier Lecha Kaczy駍kiego i ca砮j delegacji prezydenckiej. Musia砨ym by psychicznie niezr體nowa縪ny, 縠by tolerowa Tuska, kt髍y odpowiada za 秏ier moich przyjaci蟪. Powtarzam, 縠 nie kieruj si 勘dz zemsty. Ja potrafi砮m w 縴ciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe硁ia 縜dnego kryterium, 縠bym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczy駍ki.

Wypierdolimy Polak贸w i sami b臋dziemy rz膮d zi膰!